Gå til innhold

Irritert over lite sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

signerer jule-ugl@ på det siste her.

du har jo ikke nevnt noe om dette i innleggene dine, og da går man jo ut i fra at dere har et "normalt" og ok forhold ellers.

En slik mann hadde ikke jeg heller ville ha hatt,men jeg skjønner jo at det ikke bare er å gi opp forholdet heller når man har barn og har vært gift så lenge.

hvor lenge har han gått hjemme? er dette normalen for dere at dere har det slik i hverdagen, eller er det noe som kan bedre seg når han får jobb?

det blir feil å ha sex 3 ganger i uken i frykt for at mannen skal forlate en - feil prinsipper. Men hvis dere vil at forholdet skal fungere så er min mening at begge må jobbe med sexlivet, og 1-2 ganger i mnd er ikke tilstrekkelig for de fleste.

håper dere finner ut av det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite tips. Om du ikke orker å samleie hele tiden, er det lurt å gi ham en blowjob i ny og ne. Også kan han vise deg hvor takknemlig han er....

Skrevet

Må si at jeg synes det er merkelig at alle har såååå utrolig mye , og alle dere er inne på dette forumet. Jeg leste en artikkel for ikke lenge siden at gjennomsnittet for voksne med småbarn er 1-2 ganger i mnd. Da sa jeg til mannen min at vi måtte si oss fornøyd i og med at vi har ca 1-3 ganger i uken på det meste, og 4 ganger i mnd på det minste. Og han måtte si seg enig i det. Flott at folk har et godt sexliv, bare rart at alle disse er her inne.

Skrevet

Cleo: Jeg derimot syns det er helt vanvittig at voksne med småbarn har sex kun 1-2 ganger i mnd. Det hadde aldri fungert for min del, og hadde det vært sånn hadde det ikke lenger vært noe forhold.

Hvis det virkelig er gjennomsnittet, så syns jeg synd på gjennomsnittet. Det er alt for lite (for min del ihvertfall) og jeg signerer alt Ugla har sagt, man viser stort sett mer kjærlighet overfor hverandre, og flørter mer, hvis man har sex oftere. 1-2 ganger i mnd er for meg omtrent det samme som å aldri ha sex.

Skrevet

Her er det jo du som burde hive han på dør og ikke han som burde dra frivillig spør du meg! Han bor jo på et hotell jo!!! Bare at han har ingen eskorte med seg.. Nei, seriøst! Denne mannen hadde ikke jeg fått lyst på heller, unnskyld meg!

Tror det er han som må forandre litt på sine vaner og da kan jo du vurdere å gi mer av deg selv også. Men først må jo han bidra med noe, kan ikke forvente at han skal kunne sitte på rævva og få alt i pose og sekk!

Enig i at det er jo da HAN som burde ta seg av det meste hjemme, som faktisk er hjemme! Trenger ikke sitte å surfe hele dagen for å lete jobb vettu (som om det er det han gjør..), han kan maks få en time på det.

Håper dere finner ut av det, om det er noe mer å hente i dette forholdet. Da må han være villig til å innse at det er først og fremst han som må jobbe med seg selv..

Skrevet

Er det så mye å ha sex 3 ganger i uka da? Her er det stort sett sex 7 ganger i uka her. Ikke hver dag vi har seg altså, men noen av dagene har vi gjerne sex to ganger om dagen også... Går aldri mer enn 3 dager uten. Da skal vi være syke i alle fall...

Må bare si at jeg skjønner at mannfolka steiler når de ikke får mer enn sex 1 gang i måneden. Sier ikke at det da er riktig å "tvinge" seg selv til å gi dem sex, men noe er veldig galt når man i utgangspunktet føler at man må tvinge seg til å ha sex. Det er jo deilig å ha sex med mannen/dama man elsker???

Og det med tid og krefter... her har jeg to til tider overaktive gutter som er høyt og lavt...passer stadig vekk andres barn også og har full jobb, skole og hus som må ryddes og vaskes, men vi har da alltid tid til sex for det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...