Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #51 Skrevet 29. november 2009 Den sykeste jeg har lest er "Jeg og dama har sex på stuebordet å får klage fra husverten pga høye lyder, livet er herlig" LOL Det eneste som irriterer meg er når mine "venniner" skriver HVER helg og gjerne et par ganger på hverdagene at de skal ut på byen, drikke å feste. Å trenger barnevakt de gangene de faktisk har ungen sin. Syns ikke noe om det. Men - det er jo opp til hver enkelt hvordan de lever livet sitt
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #52 Skrevet 29. november 2009 De som skriver absolutt alt barnet sitt gjør!!! -......... har sluttet med bleie på dagtid. Flinke jenta mi! -......... har fått sin første tann. Stolt mamma :) -..........krabbet fra stua til kjøkkenet for første gang idag. +++
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #53 Skrevet 29. november 2009 Synes ikke det gjør noe at folk skriver hva barnet deres gjør, jeg. Det er jo små ting i hverdagen som er livet.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #54 Skrevet 29. november 2009 23:37, alle vet da vel at ordtak og sitater på FB er hentet fra andre?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. november 2009 #55 Skrevet 29. november 2009 jeg forstår ikke folk som skriver sånt som dette: "jeg driter meg ut hele tiden, han må jo tro at jeg er desperat" "jeg savner han sånn, lurer på om han liker meg" "i dag skal jeg bake kake til han, lurer på om han vet at jeg liker han" haaaaalo
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #56 Skrevet 29. november 2009 Og Rolf vet om alt dette? Hadde det vært kjerringa mi, hadde jeg fått fnatt. Blir jo det samme som om Rolf legger ut : "I dag har Anne vært hos gynekologen og tatt celleprøve av livmorveggen" "I dag har Anne vært på mammagrafi og klemt puppene. Stakkars tøffe konemor...ikke rart de er lange og flate!" "I dag har Anne spydd. Influensa eller omgangssyke? Oppkastet er grønt og slimete. Noen som vet hva det kan være?" "
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. november 2009 #57 Skrevet 29. november 2009 og hva i alle dager er det med de menneskene som har behov for å legge ut bilde av all maten de spiser?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #58 Skrevet 29. november 2009 Hehe, må le litt. Jeg kan finne noen av disse oppdateringene dere har lagt ut, og se om vi har felles venner. Med litt detektivarbeid, er det mulig å se hvem som skriver disse oppdateringene, med mindre personen har sperret for det. Jeg lar kun vennene mine se oppdateringen min, men hvis du ikke sperrer for det, ser alle andre den når de ser nedover vennelista di.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #59 Skrevet 29. november 2009 Det dummeste jeg ser er folk som skriver "drar på ferie nå, og blir borte i 2 uker". Håper de har bare gode venner de kan stole på.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #60 Skrevet 29. november 2009 Det har jeg til gode å se 16:34. Forresten, jeg har sett det en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå