Gjest Skrevet 28. november 2009 #26 Skrevet 28. november 2009 Ææhehehehe, hvis gubben min hadde oppdatert statusen under sex hadde det endt brått veit jeg:D
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #28 Skrevet 28. november 2009 Jeg skriver sjelden noe i statusfeltet, men om jeg gjør det så er det isåfall.. God helg, god jul o.l. Har noen venner som oppdaterer på facebook fra mobil når de er på fest, der det gjerne står: Har det så sinnsykt kult på fest! Så kult at h*n må sitte på facer'n liksom.....
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #29 Skrevet 28. november 2009 Hva i svarte helvete er greit for dere slingrefitter da?? Makan til drittkjerringer. For dere har vel bare intellektuelle oppdateringer på FB, hva enn det måtte være i deres seriøst forskrudde øyne. Skal ikke gå ut over oss andre at dere bleikfeite støgginger prøver å kompensere for manglende intelligens ved å rakke ned på andre. Slå av pc'ene deres og dra flesket deres til sengs. Og gjør mannen deres en tjeneste ved å slå av lyset så han slipper å se det bedritne legemet deres disse rundt i senga.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #30 Skrevet 28. november 2009 Negative mennesker Det finnes en mellomting.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #31 Skrevet 28. november 2009 Har en som alltid driver å skriver om det negative og slitsomme i hverdagen, snakker detaljer!! Jeg irriterer meg ikke over det, syns bare det er litt vittig å se hvordan han stadig vekk søker sympati. Ellers skjønner jeg ikke greia med "..." og lignende.. Men folk må få skrive hva de vil
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #32 Skrevet 28. november 2009 Og hva med de som skriver de helt utroligste ting, og når noen spør "Hva skjer??" Så kommer det: "Åh, det er bare en sangtittel, haha!" Jeg bryr meg lite om hva folk skriver i oppdateringen. Det er underholdning til tusen fra enkelte. Men jeg er skittamøkkalei alle farmlife eller hva det heter, mafia war, bejewel, fishtank, eller hva det heter alt sammen. Måtte blokke statusene til ei dame fordi hun spiller så mange spill. Så nå ser jeg ikke hva hun driver på med mer.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. november 2009 #33 Skrevet 28. november 2009 Syns det er tragisk at folk faktisk bruker tid på å tenke på hvilke statuser blant venner og bekjente som er teite. Har man virkelig ikke annet å ta seg til? Og bør man ikke forøvrig komme seg ned av sin høye hest, man fremstår ikke som et bedre menneske om man dømmer andre.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #34 Skrevet 28. november 2009 Jeg vet ikke med deg, 2145, men en tankeprosess som "hehe.. den var kjip" eller "....jaha..?" tar ikke særlig med tid i mitt hode Nå er jeg forøvrig ikke en som "dømmer andre! på fb, måtte bare kommentere denne
Kystrøya Skrevet 28. november 2009 #35 Skrevet 28. november 2009 Hva er det egentlig som er ok å skrive på fb da, ifølge dere allvitende damer her inne?? For det høres da veldig ut som at ingenting er ok å skrive i statusfeltet. Ikke hva man har gjort, ikke hva man skal gjøre, ikke visdomsord, ikke positive ting, ikke negative ting, intet personlig, ikke at man er glad i noen, osv osv osv. Folk skriver det de vil skrive, og det må de da sannelig få lov til.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #36 Skrevet 28. november 2009 Synes denne er rimelig teit: "sitter å driter dere ut på http://www.dinbaby.com/forum/thread/141056853"
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #37 Skrevet 28. november 2009 Jeg får helt noia over folk som må legge ut hele privatlivet sitt på facebook. Det inkluderer alle disse "gi meg oppmerksomhet"-greiene ala "Er så trist i dag" hvorpå noen spør hvorfor "Nei, det kan jeg ikke si" Men den aller, aller verste jeg noen sinne har lest, var fra ei jeg har gått på barseltrff sammen med. Det hadde blitt slutt mellom henne og faren til barnet, og da stod det i statusfeltet: "Fyyy faen altså din jævla idiot, at du kan gå rundt å oppføre deg sånn, og tro at du er bedre enn meg, du er så jævla taper og patetisk" Og det kom lignende oppdateringer flere ganger om dagen i flere uker. Da fikk jeg nesten lyst til å ringe henne for å be henne ta seg sammen, for ungen sin sin del. Man tar for søren ikke skittentlysvasken sin på facebook!?!?!? Men jeg kjenner henne ikke godt nok...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #38 Skrevet 28. november 2009 Har ei som venn (ingen nær venn IRL) på FB som skriver masse visdomsord og sitater. Hun har fått masse skryt for disse: "å du er så flink", "burde snart gitt ut bok du", bla, bla, bla..... Klarte ikke å dy meg en dag, søkte opp dette såkalte sitatet som hun hadde slengt i sammen. Det viser seg at hun henter alt dette fra en nettside med med Ordtak og sitater. Så når hun fikk sååå mye ros en dag fordi hun var så flink. Skrev jeg: Flink du ja, men er flink ........ (navnet på forfatteren) også som har skrevet dette:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #40 Skrevet 28. november 2009 Har en "venninne" på FB som er utrolig kjedelig. Hun skriver hele tiden -Er på jobb -Skal på jobb om 10 minutter -jobbegelg! -Har nettopp kommet hjem fra jobb -Sliten etter jobb -Skal jobbe 3 nattevakter på rad -Skal ikke på jobb før om 3 dager -Frihelg! Også har jeg en annen venninne som desperat forsøker å fremstå som perfekt, selv når hun klager. Har noen guttevenner som har utrolig morsomme statuser. De har ofte parodi på typiske facebook statuser. Ler meg ihjel av de:).
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #41 Skrevet 28. november 2009 Hun svarte ikke. Ble vel litt flau.... Og har ikke vært så mange sitater og visdomsord fra henne etter det:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #42 Skrevet 28. november 2009 SNØØØØØØØØØØØØ!! :D :D juuuuppi!!! Men har mange av den klassiske "elsker deg kjæresten min. Ksla bli så godt å sitte i armkroken din" etc..
Gjest Skrevet 28. november 2009 #43 Skrevet 28. november 2009 Jeg har ikke så mange slitsomme venner, jeg Men jeg har ei da, som aldri oppdaterer statusen sin annet enn for å si "da var det natta :D" (med små variasjoner i ordvalg). Dette skjer hver gang hun er pålogget rett før leggetid, slår aldri feil. Og det er KUN da hun oppdaterer status. Og så har jeg ei som alltid fisker etter sympati for noe. Ei sånn ei som skriver tre linjer om hvor kjipt hun har det og hvor grusom verden er, men når man spør så får man bare "nei, vil ikke snakke om det" til svar. ...og til dere som ikke liker fishworld og farmville og mafia wars og alt det der; finn et vegginnlegg fra applikasjonen, og hold pekeren over innlegget. Da dukker det opp en knapp i høyre hjørne som sier "skjul". Trykk på den, så får du beskjed om at applikasjonen er skjult fra veggen din. Problem løst!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #44 Skrevet 29. november 2009 Jeg så en som skrev nå: Kan noen si i fra om det er promillekontroll i ****** nå. Ring på **********
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #45 Skrevet 29. november 2009 stakkar dere som har så fryyyyktelig teite venner, også er dere ikke i stand til å bruke "skjul" og "slett" knappen heller...nei og nei...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #46 Skrevet 29. november 2009 Jeg har en som oppdaterer annenhver uke med at hun er forelska og alt det der, så tar det en uke før det står noe slikt som "MANNFOLK!!!! Man trodde man kjente dem, men så blir man såret". Dette skjer hver uke, hver uke en ny hun er i forhold med og neste uke er det slutt og det er så synd i henne osv. Da tenker jeg at det er best å vente med å fortelle det til hele verden, gjerne til de har vært sammen en måned kanskje.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #47 Skrevet 29. november 2009 En venn på facebook skriver om mannens helsetilstand flere ganger for dag.. "Rolf har vært på utredning for KOLS.hoster stygt nå og i natt fikk han helt kula, hosta slim i store mengder:(stakkar rolfern, han har gått ned 4 kg siden september" "I dag har Rolf tatt prostatasjekken sin, mye bedre denne gang, endelig virker antibiotikaen:)" "Rolf har hatt hard mage i mange dager, noen som har gode råd? Antibiotikaen tar på I går hadde han skikkelig øresus også" Virker som Rolf står med én fot i grava...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #48 Skrevet 29. november 2009 De fleste har jo alle en kjenner på facebook. Jeg har f.eks ikke 200 nære venner, selv om det står at vi er venner på facebook. Så når det blir de store tallene med såkalte vennene som det blir på facebook, så er det klart at det kan komme noen statuser fra folk som man kan irritere seg over. Jeg synes disse er litt sltsomme: - Skryteinnlegg. Mange av de, spesielt fra kvinner. Flirer godt av visse som er sykemeldt på månedsvis fra jobb, men som annonserer på facebook alt hva de gjør om dagen - og som har et høyere aktiovitetsnivå enn mange i jobb. Hvis man ikke klarer å jobbe pga av bekkenet, hvordan klarer man å støvsuge, vaske klær, bake, levere i barnehagen, dra en tur på kafe i byen, lage middag, hente i barnehagen, spise og dra på svømming - på en og samme dag? - Elsker, hater, og oppmerksomhetsinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #49 Skrevet 29. november 2009 " taco og sex e ikkje godt"... en ung mann på 25 år som har seg med ei på 40. legg ut diverse på kanten bilda... " spis ei stoooort skål me smågodt" "æ kainn drekk brus, ijænn, ongen tål d!!!" " spis heimlaga pizza" "buhuuu, vil ha total makeover!" sistnevnte oppdaterer hele tia hva hun spiser drikker ol...hun er fet, men spiser tydeligvis H E L E dagen...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #50 Skrevet 29. november 2009 Xen til broren min, er enslig med 3 barn. " noen som skal på fylla idag???" gjerne på en mandag eller onsdag... eller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå