Gå til innhold

Teiteste facebookstatus..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, overskriften sier vel sitt..

Hva er den teiteste facebookstatusen som er på homeknappen deres?

Min må være: "Taco i går, Kylling i dag, Pinnekjøtt på søndag:D"..

Akkuratt det jeg trengte å vite..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Abort i fjor, abort i år, angrer som en hund"

Ikke sett den enda, men den må være kjip.

Skrevet

"ler når eksen min gjør store feil!"

-jeg er den store feilen..

Skrevet

Jeg kjenner alenemor som hver helg skriver; "YEY, ungefri, skal drikke meg dritings"

Og når hun ikke skriver det en torsdag/fredag, så skriver hun "Noen som gidder å passe ungen i helga? Jeg er sliten"

Jeg gikk gjennom profilen hennes en dag og det dukket opp hver torsdag/fredag. Hva skal hun med ungen når hun bare sender h*n bort hele tiden?

Så alle hennes statuser irriterer meg.

Skrevet

Hva med de som klager på mannen sin til stadighet? Og innimellom kommer det skrytestatus hvor det ser ut som om han er verdens beste.

Skrevet

"I dag er det 20 dager igjen til Tinka har termin"

Tinka er bikkja!

Skrevet

Hadde ei (fjernet henne siden det er ei jeg aldri har kontakt med mer)

*Huff mensen i dag...blæ

*Vondt i hue i dag

*Kvalm og vondt i tåa

*Får ikke sove. Og de nettene hun ikke sov oppdaterte hun hele tiden...

sover ikke enda,fortsatt ikke sovnet osv

*sulten

*mett

*zzzzzzzz

*trøtt

*stått opp

*

Fullstendig fnatt fikk jeg av den dama

Skrevet

Jeg fjernet ei som elsket typen sin veldig, veldig høyt.. Da snakker vi elsker han overalt på jord. "du er verdens herligste, ingen er som deg" "elsker deg så masse, jeg er verdens heldigste jente", "åååh, jeg elsker deg såååå høyt, elsklingen min", "kan ikke vente med å dele resten av livet mitt med deg, kjæreste søtingen min", "ååååh, du er så goooood!"

osv, osv.

Det var bare sånne ting det dreide seg om. Overkill.

Skrevet

Hater når folk skriver sånne "visdomsord" der de liksom fremstår som skikkelig intellektuelle, og når den samme personen skriver statuser som er skikkelig sørgelige en dag og neste dag er livet topp igjen.

Har av og til lyst å kommentere at disse bør oppsøke psykolog i stedet for å hinte til alle sine 300 "venner" om det jeg vil kalle bipolar lidelse..

Skrevet

De som skriver ned alt det "flinke" de gjør hver dag, som:

"vaska huset, vaska og bretta klær, trilla et par turer og er nå på vei til trening"

Dette skriver et par stk hver dag omtrent, men noen ganger føler de nok at de skryter for mye og da skriver de at:

"skulle vel ha vaska huset siden hybelkaninene tar over her"

Hvor i helvette kommer kaninene fra siden du vaska i går har jeg lyst til å kommentere da!

Skrevet

19.58: sånne finnes det mange av. Har ei (kronisk) singel venninne og hun hater sånne love-blottere, som hun kaller det. De som bare MÅÅÅ fortelle alle at de har type og er såååå forelska. Jeg har verdens beste mann men har vel til gode å skrive noe om det i statusen min på disse 4 årene jeg har vært på FB.

Ellers:

"Trøtt, tror jeg skal finne senga!"

"Litt syk i dag også"

og ikke minst:

"ENDELIG FREDAG"..

Optimalt relevant info alt sammen...not

Skrevet

Vet også om en som i ca to mnd. oppdaterte statusen sin flere ganger om dagen hvor høyt han elsker sin kjære, hvor forelsker han er osv... Bare få timer etter den siste klisse oppdateringen stod det: "Da var jeg singel igjen. Kjipt"

Regner med at dama ble kvalt av alle erkleringene han kom med HELE-TIDEN.

Skrevet

her var det mange som synes alle andre er teite på facebook gitt... hehe...

Hva skriver dere da? bare så en kan få en oversikt over hva som er "greit" og ikke

Skrevet

Haha, hun gjorde det sikkert slutt fordi han bare satt på fb å oppdatera istede for å være med henne!

Virka ikke som om han fulgte så med på hva som skjedde i det forholdet i hvertfall:D

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig og gikk inn på fjesboka for å se, men jeg har ingen sånne "venner", jeg...

Ja, bortsett fra de som snakker om at de har vasket da...

Jeg har mange venner i permisjon og har vært det lenge selv, så skryt om huslige anstrengelser ser jeg på som en selvfølge -gjør det støtt selv og gudameg så mange "jeg liker" jeg får på det!

Fler enn jeg får fra de som bor her!

Da klapper jeg meg selv litt ekstra på skuldra og tenker way-yo-go før jeg setter meg en times tid på DiB/Facebook med god samvittighet ;-p

Skrevet

Jeg synes visdomsord er mye bedre enn å vite hva du skal spise til middag, om du står i dusjen eller har besøk av Silje Granquist og typen. Jeg liker visdomsord. Det er så mange herlige visdomsord, og har aldri sett på de som setter dette som statusoppdatering som verken innbilske eller falske intellektuelle. Har ei venninne som skriver mange fine visdomsord som status, og hun er et fint menneske jeg setter stor pris på.

Hvis du skrev at de bør oppsøke psykolog for bipolar lidelse, vil jeg tro mange tenkte sitt om deg isteden.

Skrevet

20:57, har ei sånn på FB, og det var aldri måte på hvor høyt hun elsket denne fantastiske kjæresten.

Plutselig sto det at hun var singel. Han hadde vært utro. Syntes synd på henne da.

Skrevet

21:00, jeg skriver akkurat det jeg vil, og driter i hva folk tenker om dette. Men jeg skriver ikke private ting som har med følelseslivet mitt. Hvis jeg er lei meg, skuffet, oppgitt, irritert osv, kommer det ikke på FB statusen min. Det kan jeg love deg. Enkelte ting tilhører privatlivet.

Skrevet

Er mest irritert på en voksen mann som skriver skikkelige gode ord.. Bare for å få alle damene til å skrive "åååå så fantaaaastisk du er "Ola", alle må ha det bra rundt deg".. Vel, han sitter å syter over alt han må gjøre hele tiden, og er helt motsatt IRL. Men så lever han jo på facebook

Skrevet

Jeg har ei på FB som aldri svarer meg når jeg skriver på oppdateringen hennes. Veldig irriterende. Jeg kommenterer, og alle andre får svar. Føler meg litt usynlig gitt.

Skrevet

Har egentlig utrolig mange facebook-venner som skriver de utroligste ting.. Har ei som oppdaterer hver time, og skriver ALLTID at hun elsker typen sin så utrolig mye. HVER gang.. Folk har kommentert: "Vi vet du elsker typen din nå altså, så du skal SLIPPE å skrive det på statusen din hver time!!" Hehe.. Så har du de som skriver: "er så forbanna!" og de får kommentar under, "hvorfor det?" Og skriver da "kan ikke ta det på facebook". Oki..oppmerksomhetssyk??? Så er det de som skifter status fra "i et forhold" til "det er komplisert med.." MÅ man virkelig annonsere til alle på facebook at man har det litt kjipt med typen?? Men er jo som sagt noe med oppmerksomheten......

Skrevet

Hva med en i familien som skrev "----har sex med kjæresten akkurat nå"

Ikke akkurat det jeg trengte å vite, liksom.

Skrevet

Jøss...denne lørdagen må være skikkelig skjedelig når folk drive å klage over hva andre skrive på facebookstatusen sin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...