Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #76 Skrevet 2. desember 2009 YOLI Jeg skal legge noen kort for deg nå... Du er en person som følger strømmen, følger reglene som finns rundt deg, veldig lojal. Så får jeg opp en kort som skal stå for det som står i veien for deg akkurat nå, og det står for forandring. Det du søker etter. Du søker etter en løsning som kan bli stabil, det som vil gi deg trygghet på lang sikt. Enten det er i kjærlighet, familieliv, trygghet, fri fra bekymrer. Det er noe som stopper deg ifra den forandringen, det er at noe er ubehagelig for deg. Frykter du for det å ha det stabilt? fordi det er noe nytt for deg? Kortet som forteller styrken din, den du egentlig er: indre stemme, kjærlighet, det som kommer fra hjertet. Du har en sterk sjel, du har bra kontakt med dine føleser, du er dyp, du har en sjel som er litt mer følsomm enn andre, du har gaver som ikke andre har.. utforsk deg selv litt mer, det er så mye hos deg du ikke vet har. Du er forvirret, fordi du ikke hører på deg selv mer. Det står et sterkt kort her i framtiden din, og jeg vil ikke røpe for mye;) Men jeg ser mye bra framover OM du tar og finner ut av hva du egentlig vil, bruk litt tid på deg selv, se på det ukjente, se dine skjulte talenter så vil du finne veien for du har noe spesielt, og det kanskje du vet allerede?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #77 Skrevet 2. desember 2009 Kan du være snill å spå meg og? ) 200384 han: 310880. *Kommer fødsel til å gå bra? *Når føder jeg? *Får vi solgt huset? Takknemmelig for svar )
Mamman til Joachim Skrevet 2. desember 2009 #78 Skrevet 2. desember 2009 Meg også? 131072, han 071269 termin 5. mars 2010 Alt bra med baby og økonomi for oss.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. desember 2009 #79 Skrevet 2. desember 2009 Hei, Kan du se litt i kortene for meg? F 170777 Gravid med termin 30.juli:o) Frisk baby? Kjønn? Håper på svar, klem DD
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #80 Skrevet 2. desember 2009 Holder du på enda? Jeg vil gjerne bli lest Ønsker å vite litt om fremtiden min/vår. Særlig økonomi og helse. 291183 på forhånd takk
rampetrollet Skrevet 2. desember 2009 #81 Skrevet 2. desember 2009 Hei Håper du har tid å "se meg".. Dame, 140677 kjærlighet,fremtid og utfall av en veldig viktig sak for meg akkurat nå mvh
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #82 Skrevet 2. desember 2009 Jajjajajajajaja:) 15.09.84 Kvinne Lurer på om jeg noen gang kommer til å kunne jobbe 100% Og om det vil være en jobb jeg trives i,og hva det evt vil være. Kommer jeg og samboeren min til å bli forlovet snart og/eller gifte oss?? Så spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå