Gå til innhold

Sitter her med tarot kort... Noen som vil bli lest av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk :) har nettopp tatt utdannelse ja, så det stemmer. Har avsluttende eksamen nå i desember.

Ja er veldig stresset ellers står jeg uten inntekt fra januar :(

Stemmer at vi går gjennom noe nå ja.Vi er inne i en veldig stresset periode. Mye jobbing(for hans del), mye lesing(for min del).

Vært litt lite nærhet i det siste, har liksom vært opptatt med barnet mitt, husarbeid, jobb, skole, husarbeid osv osv.

Stemte veldig bra. Takk for at du tok deg tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

dame f 07.06.77,

lurer på jobb i årene fremover.. Har tatt et valg men har hele tiden med meg den sterke interessen for en hobby jeg har.. Og lurer på om jeg bør gå littmer for dette etter hvert.

På forhånd takk:)

Skrevet

Spennende! Har aldri blitt spådd før, så det hadde vært artig:-)

05.11.88

Hvordan går det ned utdanning/jobb? fremtid? barn?

Skrevet

Kan du spå meg også ?

03.07.80

jobb ,hvor mange barn får jeg og hvilket kjønn?

Tusen takk :)

Skrevet

Kvinne, født 13 oktober 1988. Kjærlighet og jobb? Fremtiden generellt? :-D

Håper du vil svare! ;)

Skrevet

Kvinne 23.02.84. Lurer på om jeg kommer til å få flere barn.

Håper på svar. :)

Skrevet

Kvinne født 10.12.83

Kan du fortelle meg noe om fremtiden, forholdet med samboer? Ser du hva slags kjønn jeg bærer?

Skrevet

takk for at du tok deg tid.

Jeg tror jeg ser hva kortene mener utfra hva du forteller. Jeg ble kjempesyk for et halvt år siden, havnet på intensiven. Er ennå ikke blitt frisk. Har utviklet en vanvittig matallergi da jeg ble syk, så i flere måneder var det eneste jeg kunne spise rent kjøtt og vann og litt ananas. Kødder ikke, det var det eneste jeg levde på i mange måneder(!!!). Jeg raste naturlig nok ned i vekt da, og syntes veldig synd i meg selv (forsåvidt fremdeles også...). Så det bruddet og tapet du ser kan vel være maten kansje? Og selvfølgelig tap av helse og frihet, ettersom jeg nesten ikke kommer meg noe sted.

Jeg tar det ihvertfall vanvittig tungt at jeg nesten ikke kan spise noe som helst, men har måttet "ofre" nesten all mat for å føle meg bedre. Jeg har tatt en veldig omdiskutert og kontroversiell behandlig, som foreløpig bare har gjort meg dårligere. Men det er meningen at man skal bli dårlig først, mens kroppen liksom "jobber" seg igjennom problemene. Og dette krever mye av meg av tid og krefter og tårer. Så "cause and effect" passer igrunn bra inn her.

Kan dette passe inn i det du så? Så naturlig nok var jo spm mitt om behandlingen virker snart, og jeg kan begynne å spise skikkelig.

Skrevet

Jeg vil bli spådd!

Fremtiden, barn, karriere og livet generelt. Også om jeg bør jobbe mer med evnene mine.....

Kvinne 110483

Skrevet

Oi :) Så spennende :)

Jeg lurer på om jeg klarer eksamen til onsdag.

05 11 87

Skrevet

Hei , nå er jeg tilbake.. Har vært ganske opptatt idag men leser litt til:) Beklager om jeg ikke får lest alle, men gjør mitt beste..

Begynner med

01:33..

Jeg ser en som ikke har vært så godt forberedt kanskje eller mer opptatt av noe annet "spennende".. Det viser også mye nøyelser, kanskje fest osv? Så får jeg opp ten of cups, lurer på om du er forelske eller opptatt av noe slags lykke i hjemmet t ? Det som har distrahert deg litt? Jeg tror du vil klare det ganske bra om du kanskje leser litt til:) Så tror jeg du kommer til å lære mye noe som vil skje snart om det er i forbindelse med eksamen elller noe annet:)

Lykke til.

HI

Skrevet

01.33 her.

Det var helt sinnsykt midt i blinken. Du kan ikke få mer rett enn det der. Er det virkelig mulig :) Kan du se når neste barn kommer? Gøy når du får det til å stemme så nøyaktig :)

Tusen takk :)

Skrevet

7.juni 1989, jente, Jeanette.

Hver så snill å svar! Har lyst på å vite litt om hva fremtiden bringer...:)

Skrevet

01.33 her igjen. Jeg skal ta deg på ordet og lese mer i morgen :) Jeg har ikke forberedt meg noe særlig nei. Kjøpt hus nettopp. Så alle tankene går jo til det :) Og til baby og mann da selvfølgelig.

Skrevet

Ladycaliente♥1ute♥1inne

Jeg ser her en ærlig mann som sier det han gjør, opptatt av å gjøre det bra og en bra farsfigur og dere har et fint familieliv, dere har en fin harmoni,men i framtiden ser jeg at det kommer til å bli noe som plager dere, kanskje der noen av dere pusher dere selv for hardt, kanskje han med jobben, du kanskje føler deg ansvarlig for disse problemene da. Viktig å ha bra kommunikasjon og ikke bygge opp små "problemer" med tiden. Se opp for dette..

Hmm på kjønn, er det sånn at du tror det blir et bestemt kjønn så kan dette stemme:) en gutt?

Skrevet

Teste meg også da :-))

født 21.09.82

kvinne

Kommer jeg til å takle livet fremover???

Om ting hjelper legger jeg ved typen sin dato også.. 12.05.74

har to barn, ett fra før og ett med typen jeg har nå :-))

dato på de også???

06.05.00 og 27.01.06

Skrevet

01:50 29.11.2009

Ser en her som har vært mye bekymret over noe, som når du går og legger deg til søvns om kvelden og ikke får sove... Du har hatt vansker med å se framover ?

Så er det i nåtid, ser du lengter etter romantikk eller drømmer om noe, er dine dagdrømmer realistisk? Kanskje det er tid for en forandring?

Men ikke overdriv heller, hold dine drømmer realistisk, du kan lett stresse og prøv å finn en måte å oppnå dine drømmer på uten å gjøre det for vanskelig for deg selv:)

HI

Skrevet

uuh..

lurer på hva fremtiden bringer for meg? jobb? studier? osv

flere barn? alt du kan se egentlig...

min fødselsdato 270886

sambo 181082

eldste barn 230707

yngste 190509

:)

Skrevet

02.08 er kvinne, samboer mann :P. eldste barn gutt, yngste jente.. noe mer du må vite?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...