Gå til innhold

Sitter her med tarot kort... Noen som vil bli lest av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

01:50 29.11.2009

Takk for at du svaret:)

Hm, det stemmer ganske:-o

Jeg er gravid i 28 uke nå, og lurer på om du klarer å se kjønn?

Evt fremtiden min med kjæresten? Som forøvrig er 21 09 84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til 01:33!! Og hyggelig å høre at det stemmer..

Så nå er det 01:59.

Kvinne 21.09.82

Siden du spør litt dypt, skal jeg legge ut flere kort for deg..

De første kortene som står for din situasjon, kommer opp som handling,akkurat nå kan det virke som du har en time-out fra noe.. Det som står i veien for deg akkurat nå er at du mangler energi.. Er du utbrent? Det er helt okei å bli sliten og vi trenger det avogtil for å samle opp krafter for å se hva vi faktisk gjør og for å få innsikt i hva man vil i livet. Når du mangler energi, er det tid for en ny forandring i livet.. Da vet du at noe har gått galt før.. Din indre styrke er at du er følsom, som prinsen av the cups, han kan lett bli lei, lett bli sint og da tenker man.. er denne egenskapen med på å skape noe eller ødelegge for deg selv? Den kan være både positiv og negativ, kommer an på hvordan du vil bruke den..

Dine håp vil være med på å gjøre det lettere for deg og nå fram til de mål du har, du vil ha disiplin, være den sterke kvinnen du er.. Og fokuser på det du kan, enn det du ikke kan!

Ikke prøv for hardt, ikke engst deg for mye, prøv å se de fine sidene hos deg. Gå tilbake til dine gamle drømmer, hør på dine følelser og bruk dem til noe positivt, gi og ikke bare ta.. Jeg ser en svært intelligentt mann her som vil hjelpe deg til å finne løsninger.. Ærlighet er viktig, er det for lite av det?

Synes ikke det var så lett, men håper noe av dette var til hjelp.

HI

Skrevet

02:08

Jeg ser at du ser etter løsninger for framtiden, du er i en tid nå du ser ut "over havet" hva som finnes der og det tror jeg du gjør rett i , jeg tror du kommer til å oppleve å ha konflikter med din sambo, du vil føle deg brukt av ham på en måte ( ha i minnet at jeg KAN ta feil).. Jeg vet ikke men jeg ser at du må sette deg selv først litt mer, dine intresser virker ikke så viktig i forholdet??

Litt mer om DEG ;

du har jobbet hardt for familien, du har gitt alt.. veldig sterke kort på at du er en omsorgsfull kvinne, du tenker ikke så mye på deg selv men setter barna og mann først.Og man kan stole på deg..Og enda et kort her som viser at du må ta mer intresse for deg selv! Ikke vær redd for å tape noe, gjør det du vil virkelig gjøre. fullfør drømmene dine.

Så får jeg en følelse på at du spørre deg selv om hva du vil egentlig, og er du lykkelig??

HI

Skrevet

Jeg er et veldig følsomt menneske... Har faktisk følt meg veldig utbrent på en måte... men er ikke det heller.. el jeg henter alltid ny energi og klarer meg bra :-) men har følt at jeg stanger liksom.. Men det er da man må tenke positiv og leve :-)) vanskelig å forklare... Jeg gir mye da... tar ikke så mye... der feila du litt..? Typen min er veldig inteligent, vil hjelpe alle :-) veldig snill mann :-)

Jeg er veldig ærlig... Men siden du skriver at det kanskje er for lite av det så er det kanskje en ting jeg ikke vil si som har skjedd lenge før jeg møtte han.. Ingen har gjort meg noe vondt altså... Bare meg som har gjort noe som jeg gjerne skulle glemt.... Mange vet... Folk liker å snakke om andres feil vet jeg... Det hemmer meg veldig og om jeg skulle fortalt så tror jeg heller jeg ville dødd el reist langt vekk fra allt... Men tross allt, vi har det mega bra :-))) Jeg er ikke noe slemt menneske, bare mot meg selv.... To minutter, ikke det engang snudde meg opp ned.. tenk å flause seg selv sånn ut... Men man lærer så lenge man lever.. Og etter denne tingen så har jeg lært at man ikke skal dømme mennesker fordi selv om man gjør feil betyr det faktisk ikke at det er dårlige mennesker....

Takk for at du tok deg tid til å spå meg :-)))

0159

Skrevet

02.08 her

å herregud! tror egentlig ikke på ting "mellom himmel og jord" men nå skal jeg virkelig begynne å revurdere!!

har gått hjemme med barn i 2,5 år nå.. enten i permisjon eller som sykemeldt.. ser etter løsninger for fremtiden, evt omskolering.. osv.. men MÅ være hjemme til august pga mangel på barnehageplass og at evt studier ikke begynner før i august..har en rygg som har sett sine bedre dager for å si det sånn.

tenkte på å prøve å begynne å jobbe igjen når samboer skulle ut i permisjon med vårs første barn, men ofret det pga økonomien vår. (hvis jeg prøvde å jobbe, for å så bli sykemeldt igjen ble jeg å tape inntekt, noe jeg garantert ville ha blitt uansett)

føler meg til tider som en husmor som skal ta ansvar for alt som har med barna og hus og hjem å gjøre..

har hatt en del krangler med samboer om dette...

prioriteringene mine er først barna, så han og så til slutt meg selv, men når det kommer til hva familien trenger av ting er det som oftest ikke råd til det jeg trenger når de andre har fått sitt.

vet ikke hva jeg vil gjøre med livet mitt, eller om jeg er lykkelig...

herregud.. dette ble hard kost, måtte gå ut å trekke litt frisk luft..

your good!!

Skrevet

hei om du skal se på flere, kan du se kjærlighetslivet mitt og hva som gjemmer seg i magen min :)

080377

takk !!

hilsen "lilleblomst"

Skrevet

PLIIIS; meg meg meg!

04.07.79 Jente.

Hvordan er fremtiden mann og jobb og barn?

Skrevet

Hei håper at du kan svare meg. jeg er gravid og ønskerå vite kjønn kanskje du kan se det

Takk

Mannen: 290781

Jeg: 011287

Skrevet

God søndag,

Kvinne 17.07.77. Kjærlighetsliv?

Er gravid - vil det være et friskt og raskt barn? Kjønn?

Fremtiden?

Håper på et svar:)

Ha en fin dag! Klem meg

Skrevet

Hei!

Jeg ville blitt kjempeglad hvis du ville spå meg:

Kvinne født 01.10.76

hva skjer i fremtiden? Har jeg tatt de riktige valgene i fortiden?

Hilsen Inger

Skrevet

Jeg har aldri blitt spådd før så ville blitt kjempeglad:)

Født 22.10.85 og er jente

Når får vi neste barn?

Hva slags jobb/karriere ser du?

Hvordan går det med helsen min? Først og fremst den psykiske

Skrevet

Jeg vil bli spådd! Kjempe takknemlig om du tar deg tid:)

Fremtiden, barn, karriere og livet generelt. Også om jeg bør jobbe mer med evnene mine.....

Kvinne 110483

Skrevet

Hei, prøvde meg tidligere i tråden men du hoppet over meg! Så, forsøker en gang til:)

dame f 07.06.77,

lurer på jobb i årene fremover.. Har tatt et valg men har hele tiden med meg den sterke interessen for en hobby jeg har.. Og lurer på om jeg bør gå littmer for dette etter hvert.

På forhånd takk:)

Skrevet

Hei,

Hadde vært kjempekjekt om du vil legge kort på meg :-)

er født 01.09.79

og lurer på om det er fremtid for meg og min samboer og kan du se om vi får baby?

tusen takk

Skrevet

Heisann :) Ser du fleire barn hos oss, og kjem ekteskapet til å vare? Ho født 160579 og han 060875

Skrevet

7.juni 89, Jente

Jeg lurer på om forholdet til typen (snart samboer) blir å funke, og om du klarer å se kjønn på barnet jeg bærer, og ellers om livet mitt før og i fremtiden?

Hadde blitt svært takknemlig for svar!:)

Skrevet

hei.

*kan du prøve å se når jeg møter på min kommende kjæreste?

*og neste graviditet?

*når sønnen min på 2år begynner å snakke? :)

28.05.84

Skrevet

Jente 25.05.83 vil bli lest generelt.

Kjærlighet, helse, barn osv.

Skrevet

Jente 29.09.81 vil gjerne vite hvordan jeg kommer til å takle kjærligheten fremover.

Skrevet

Hei

kunne du ta en titt for meg?

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg alltid er lei meg ,aldri vært lykkelig.trives ikke uannsett hvor jeg flytter ,må jo ære en grunn.

Blåser i anonym knappen .Sånn er det bare jeg har det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...