Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #51 Skrevet 20. november 2009 Les gjennom denne tråden og se hva folk har skrevet. Hvor mange har svart på det HI lurer på? Og hvor mange har slengt dritt om skrivekunnskapene? Hva kaller en da slikt? Jeg har et barn som har både dysleksi og som har blitt mobbet og banket på skoleveien og mer til, så ikke si sånt til meg! Jeg VET hva sånt er.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #52 Skrevet 20. november 2009 Det hadde vært enklere å være sikker på at jeg har forstått hva du skriver hvis du hadde brukt litt bedre tid, men jeg prøver utifra det jeg forstår. Jeg forstår det som at ingen av mennene er far til barna dine. Det er vel ikke den far i verden som kan si at han vil bo sammen med dama først når barna er store. Denne typen virker kontrollerende (krever at du ikke har noe kontakt med en fyr du har sagt at du ikke en gang ga en klem), setter betingelser for når han kan bo sammen med deg osv. Det at du er så opptatt av en annen tyder heller ikke på at han er den rette for deg. Altså ville jeg kuttet ham ut. Den andre fyren virker ikke særlig interessert. Skjønner ham egentlig. Fra roting en dag til å ikke ville ha kontakt en annen til meldinger i fylla en stund etterpå, det virker litt umodent. Mitt råd er altså at du kutter ut ham som er kjæresten og som du selv sier at du ikke kunne bodd sammen med i mer enn en uke før dere hadde røket sammen i en krangel. Når du så er alene, blir det kanskje enklere å tenke igjennom hva han andre betyr og eventuelt ta opp igjen kontakten på en litt mer moden måte.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #53 Skrevet 20. november 2009 Når du vet hva det er så er det enda mer ubegripelig at du kaller det å påpeke skrivefeil, og dårlig norsk, til en anonym dame på et nettforum for mobbing!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #54 Skrevet 20. november 2009 Typen er ikke barnefaren.Typen min mener at vi ska vente med å flytte sammen til unga blir litt større.. Har nå vært sammen i 3 år,og det er altfor tidlig å flytte sammen mener han.Han har eget hus,som han er til 2-3 dager i uka,og aenhver helg når unga mine er på pappa helg er vi i huset til typen..Hvor lenge ska jeg vente på at han blir klar til å flytte sammen?? Det skjer ihvertfall ikke før det går nye 3 år..Aldri hørt om noen som er sammen så mange år uten å bo sammen..Han er jo veldig snill,og snill mot barna mine.Men jeg veit ikke hvor lenge jeg klarer å vente på han.Elsker han ja,men ska jeg vente 2-3 år før han blir klar,?? Hadde j ikke hatt unger hadde vi flytta sammen for lengst sa han engang.Jeg elsker han,men fornuft og følelser er 2 forskjellige ting,og fornuften min sier at vi ikke har en felles framtid sammen..Men så redd for å gjøre en stor feil jeg kommer til å angre på.Hva om j gjør det slutt og kommer til å angre på det liksom..Kjenner at denne flyttinga gjør meg veldig sårbar ,og at det ødelgger mye for oss.Har sagt det til han,han sier at han elsker meg like mye om vi bor sammen eller ei,og at han vil være sammen med meg resten av livet.Jeg hadde en drøm,slik vi alle jenter har.Forlove seg osv,men jeg har ikke lyst til dette lenger.Er iritert på han at han ikke har troa på giftemål osv.Han mener at alle som gifter seg blir skilt(er jo høy skillsmisse for tiden da) Han har liksom ødelagt den drømmen min om at mann gifter seg osv.. hadde han spurt meg nå,hadde jeg sagt nei..Den dagen griser flyr ja,da får du han til alteret..jeg har jo selv vært gift før.Eks mannen min var notorisk utro,så er det noen som ska være skeptisk så er det meg. Ang kompisen min: det var j som ba han om at vi sku kutte ut kontakta..Han ble skuffa,men godtok det..Veit vi har god kjemi,For fikk noen mld av han før j ba han om å kutte kontakta,der skrev han at han tenkte på meg osv,og ville møte meg igjen.Kompisen min er veldig sjenert..Ja,dere får bare komme med det,tåler å høre sannheten--
cherry coke Skrevet 20. november 2009 #55 Skrevet 20. november 2009 Ååå, det hadde vært så moro om noen bommet på anonymknappen av og til!! For noen neper dere er som må kommentere skrivemåten til HI! Om dere ikke skjønte innlegget, så bare la være å kommentere det? Kan umulig være så vanskelig...eller?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #56 Skrevet 20. november 2009 Anonym; Tusen takk for svar.. Betyr mye for meg at du orka å svare meg.. Han mener at det er mye styr/bråk (han er ikke vandt til unger) så han må ha det rolig rundt seg,Derfor må han ha huset sitt for å "lade opp batteriet"Hvile seg ut osv.. Er ikke akkurat så smart å finne seg ei med 3 barn da akkurat ..Så til vanlig bor han 3 dager til seg,så resten til meg.Han har ingenting her,ikke en tannbørste engang.Han tar med seg reiseveska si,med klær og tannbørste osv..Er jo glad i gutten men dette kan da ikke være normalt..Han trenger tid ja,jeg forstår det.Men syntes da at han har fått nok tid på seg..Ennå er han ikke klar..Har ikke sagt noe før,(er ikke så smart å mase om dette ,jeg veit da det) men nå syntes jeg det er på tidet å gå videre liksom..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #57 Skrevet 20. november 2009 Har dere hørt om kardemomme by loven?? Være snille mot alle...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #58 Skrevet 21. november 2009 Var ikke mye seriøst råd du fikk hi..Ble mer hetsing enn gode råd.. Ikke hør på dem du.Mitt råd er at du trenger kanskje litt tid for deg selv..Ser du skriver flere ganger at du elsker typen din..Er ikke så lett det der ..Ønsker deg lykke til,,,
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #60 Skrevet 22. november 2009 Noen flere som vil komme med råd?? Dette blir en spennde tråd Abc
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #61 Skrevet 22. november 2009 Stakkars jente.. Ikke lett det der nei... Håper du finner ut av det -Hold oss oppdatert , Mitt råd er da dere kanskje ska ta en pause for å finne ut av ting...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #63 Skrevet 23. november 2009 Her er det ei jente som ber om hjelp til problemer i livet sitt, og så ender hun opp med svar fra tilbakestående wannabe mødre uten folkeskikk og empati for andre! Hva ER det med dere da? Hva slags mennesker er dere egentlig? DinBaby.com er ikke noe hyggelig forum lenger, og dette anonym burde vært slettet!! Håper jeg har masse skriveleifer i innlegget mitt, så har dere noe å gjøre utover natten!! Kan for øvrig nevne at jeg har svart lenger opp. Et seriøst svar!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #64 Skrevet 23. november 2009 Jeg har ikke lest hele tråden, men du, HI, ber folk være ærlig, så nå vil jeg gi et ærlig svar. Vær SINGEL! Du har 3 barn som trenger deg. Isteden tenker du på deg selv, og styrer rundt med mannfolk, 2 stykker, som gjør at du begynner å spekulere på om det feiler hodet ditt noe. Hvilket ikke er unormalt når man er forelsket eller usikker på hva man føler i forhold til menn. Så ta deg en pause! Det er mitt ærlige svar. Og jeg snakker av dyrekjøpt erfaring her. Ta deg av disse 3 barna dine. Gjør ting sammen med dem, og vær mamma for dem. De vokser så fort, og du kan finne deg en kjæreste siden. Dette er det beste rådet jeg kan gi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå