Gå til innhold

Hva feiler det hodet mitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff min gamle venn for 2mnd sia ca.Kjæresten og j hadde slått opp.J rota med kompisen min,vi var ikke alene i huset.Ikke sex eller munnsex.Typen ville vi sku blki sammen igjen,j fortalte at j hadde møtt kompisen min,men måtte juge å se j ikke hadde gitt han en klem engang,Likte dårlig å juge sånn,da j aldri har gjørt det før,Føler at j og typen ikke har en felles framtid da vi bor hver for oss,han vil flytte sammen med meg når unga blir stor,vi har vært sammen i 3 år nå, jeg har 3 barn,men hvor lenge ska j vente??Veit også at flytter vi sammen blir det slutt innen 1 uke maks,da vi bare krangler og har forskjellige syn på ting.Elsker han virklig,men siste 5-6 mnd har j innsett at vi ikke er ment to bee.. Så derfor har også mine følelser for han gått ned,det har j sagt til han,men j elsker han ennå da. Hvorfor tenker j så mye på han j møtt?? Hadde en hel mnd hvor j tenkte på kompisen min og hvor godt vi kunne fått det.Ble begeistra for kompisen min,elsker han ikke nei,men sliter med å få han ut av hodet mitt..Hva feiler det meg=?Sjekker facebook hans minst en gang pr dag.Kutta kontakta med han da typen krevde det,han ble litt skuffa men nå svarer han meg ikke engang når j sender mld,sendte han en mld en lørdag j var full,da j tenkte på han.,men fikk ikke svar... skrev at " du har forheksa meg,for deg ikke ut av hodet,veit j sa vi ikke kun ha kontakt osv...Har aldri vært utro før,men dette vil j nesten kalle utroskap..Hva ska j gjør?? Og hva feiler hodet mitt?? Bare være ærlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øøøøh, jaha...

Basert på hvordan du skriver og ordlegger deg ville jeg gjettet på at du var 14, så tror du skal drøye alt som har med forrhold å gjøre, jeg;)

Skrevet

Skulle likt å råde deg, men vet ikke om jeg kan eller vil, for jeg orket rett og slett ikke lese innlegget ditt....

Prøv på nytt slik at det går an å lese i gjennom dilemmaet ditt uten hodepine, så skal jeg råde deg som best jeg kan :-)

Skrevet

Hvorfor er dere så useriøse??Jeg trenger faktisk hjelp til å forstå hvorfor j føler det slik.. Jeg er faktisk 30 ,og aldri oppført meg slik før..Føler meg så råtten,trenger andres sine syn på dette..Setter pris på hjelp..

Skrevet

Det er ikke alltid grønnere på den andre siden.

Hvis du ikke er fornøyd med det forholdet du er i nå, så gjør det slutt med han FØR du innleder et forhold med en annen. Ikke sikkert det er absolutt kompisen din du vil ha heller, men at du føler det fordi du lever i et forhold som ikke gir deg noe ?

Skrevet

Uff, blir sliten av å lese innlegget ditt, alt går i et, uten et eneste pusterom. I tillegg skriver du som en umoden fjortis.

Skrevet

"Jeg rota med kompisen min. Ikke sex eller munnsex"

Jeg tror jeg dør! For ei nepe du er!!

Skrevet

Det første du skal gjøre er å ta deg et kurs i norsk.

Skrevet

Om du kan skrive innlegget ditt på nytt, med mellomrom og stor bokstav skal jeg lese det og kanskje gi råd.. Men ikke før det. Orker ikke begynne å lese engang..

Skrevet

Mulig folk ikke hadde vært så useriøse hvis de hadde forstått hva du forsøkte å formidle, men du skriver vanvittig rotete og usammenhengende. Du har ikke avsnitt og mellomrom så det blir avsindig slitsomt å lese det du skriver.

Ser du ikke det selv?:D

Skrevet

Skriv norsk, skriv ordentlig, bruk tegsetting og ikke minst, bruk mellomrom! Du skriver som ei på fem år! Håper ikke du hjelper barna dine med lekser.

Skrevet

For en gjeng med idioter om sitter her. Kan dere ikke bare la være å kommentere det, da ?

Sitte å gjemme seg bak anonym-knappen slik at dere kan slenge så mye dritt dere vil. Dere er voksne mennesker, eller ?

Hva gjør dere om dere egne barn sliter med å skrive ? Skal dere sitte å rakke ned på de ?

Skrevet

Det er STOR forskjell på barn og på damer som er 30 år

Skrevet

Når man utgir seg for og være dum som et brød, så får man svar deretter, verre er det ikke. Det nytter faen ikke å lese en dritt av det hun skriver, bare viss og vås alt sammen. "Gjemme seg bak anonym knappen" Den flåsete uttalelsen der er det dummeste jeg hører.

Som om noen blir gjenkjent om de signerer med "Toril". Ikke drit deg ut. Du kommer med flotte eksempler ser jeg! Jeeeeses!!

"Hva gjør dere om dere egne barn sliter med å skrive ? Skal dere sitte å rakke ned på de ?"

Her nevner du BARN, ikke ei kjerring på 30! Man rakker ikke ned på barn, man lærer de! Trodde voksne mennesker kunne skrive norsk.

Skrevet

En sønn og en datter har ikke fulgt for mye med i norsktimene hun heller:) Skammelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...