Gå til innhold

Oppsal-jenter!


snurkelurke

Anbefalte innlegg

Jeg er gjerne med på onsdag. Skal se om jeg finner frem, er ikke så veldig kjent på oppsal men skal vel finne frem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeeeeei :)

 

Jeg fikk en gutt 25 feb :) endte opp med hastesnitt og vært helt utmatta til nå, men nå er jeg pigg igjen :)

 

Jeg er klar for trillings jeg å..nå er det ingen legebesøk som skal stoppe meg :) :)

 

Gratulerer til alle som har fått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skulle vi treffes utenfor helsestasjonen eller apoteket?Jeg er jo som sagt ikke så kjent på oppsal. Skal bli hyggelig med trilletur i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt ved apoteket. Det ligger rett ved hverandre, men tenkte det var lettere å finne apoteket hvis ikke du var kjent der. Men vi ser deg nok uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jag räknar med att jag blir med, men helt säker kan man ju aldrig vara...

 

Hur länge trillade ni förra gången förresten?

 

Vi sees! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Veit ikke om folk fortsatt er innom og sjekker her, så tenkte å være ute i god tid. Noen som vil være med å trille onsdag 14. april? Møtes 12 ved apoteket på Oppsalsenteret? Gikk forøvrig tur idag langs Østensjøvannet og til Rustadsaga. Fin tur som jeg gjerne gjentar! Gode boller ble det på meg og!

 

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men det tror jag nog absolut jag kan och vill!! Vill i alla fall :)

Varför inte gå turen till Rustadsaga även då? Jag vill också äta boller :) (gjerne just boller - dvs mer än en ;)).

 

Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er gjerne med på tur på onsdag:) Tar gjerne en tur til Rustadsaga for å spise boller:)

 

Emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre melde avbud i morgen.Jeg er ikke helt i form:( Dere får ha en kjempe fin tur i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...