Gå til innhold

Oppsal-jenter!


snurkelurke

Anbefalte innlegg

Lurte egentlig bare på om det var noen fler som går rundt med stor mage på Oppsal for tida. Hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen. Jeg selv venter nr 2 i februar. Har ei jente fra før på 21 måneder, så blir ganske akkurat to år mellom småtassene. Kjenner ingen andre som er gravide denne gangen og siden helsestasjonen ikke er så behjelpelig med å ordne noe barselgruppe, så prøver jeg meg her. Gi et pip om du er fra Oppsal da, hadde vært fint å være en trillegjeng til vinter`n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa! Jag bor på Oppsal! :)

Precis vid Oppsal Kirke.

 

Väntar första barnet nu och vill väldigt gärna lära känna andra i närheten!

 

Kanske en Oppsal-BIM-träff redan innan barnen kommer för att se vilka vi är?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nu är jag i permisjon sedan igår - deilig!! :)

 

Ni andra på Oppsal - är ni också hemma om dagarna nu? Vad sägs om en träff nästa vecka?

Kanske en lunch/kaffe på Oppsal Senter?

Så får vi se vilka vi är :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Haugerud med stor kulemage, ikke så langt fra oppsal...og jeg blir gjerne med på treff :)

Jeg venter en liten gutt med termin 18 feb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, onsdag funkar fast för mig är torsdag (28 januari) ännu bättre.

 

Vad sägs om en kaffe på Oppsal senter vid lunchtid (kl 12?) torsdag 28 januari?

 

Eller vet ni om nåt bättre ställe än Oppsal senter att träffas på? Jag har aldrig provat caféet där men gör det gärna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... Jeg bor på Skullerud.... Har ikke termin i februar da, men begynnelsen av mars.... Kan jo hende det blir en februar baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart du kan være med! fort mulig at noen av februarbabyene blir marsbabyer også.... gikk lenge over sist, så er innstilt på alt! torsdag kl 12 på kafeèn høres bra ut! jeg er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Im aaaaaall in :)

 

er det sentret som lugger nedi bakken der ved de rosa blokkene? vet hvor oppsal arena er, men ikke sentret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jenter

 

Håper treffen gikk fint. Beklager så mye at jeg ikke kom, formen inatt har vært helt elendig med kynnere de lux, så jeg ligger rett ut hjemme. Håper vi kan avtale noe nytt møte snart, hadde vært veldig hyggelig å hilse på dere :)

 

Ha en fin dag videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ny her.

Har veldig lyst at bli med neste gang.

Bor på Oppsal å har en gutt fra førr.

Termin 17/2.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blev totalt tre stycken idag och det var hyggelig! :)

 

Jaa, jag är också gärna med igen!

Vi som var där idag kom fram till att det är enklast att sätta upp ett datum här i februaritråden bara, för det är nog inte alla som går in på BIM-treff-delen av denna sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også gjerne med igjen! og bare hyggelig å få med enda fler og! jeg har termin 18.februar jeg og. Har ei jente på snart to fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Jeg bor på Bøler og har termin med nr 2 26. februar. Har det blitt noen flere treff? Er det noen som fortsatt venter og kan tenke seg en lunsj neste uke? Eller allerede er klar til å ta med babyen ut...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med jeg! har termin torsdag, men tviler på at noe skjer på en stund, så det er jo bare koselig å bli kjent med noen i mellomtida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag passer best for meg, men jeg får til tirsdag eller onsdag også. Klokka tolv på kaffebaren på Oppsal-senteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har ju fått min lilla Gunhild 1 Februar men blir gärna med, om vi har en bra dag och det inte är mitt i amming/bajsbleier/annat viktigt ;)

Vi har väl inte helt fått in rutiner på allting än...

 

Jag kan (med ovannämnda förutsättningar) alla dagar utom måndag. Även fredag kan bli vansklig att få till.

 

Hoppas vi sees :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...