Gå til innhold

Oppsal-jenter!


snurkelurke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har termin torsdag jeg å, men ser ikke ut som noe skjer her. Skal til legen 11.15, men kan komme etter, vet aldri hvor lang tid det tar :)

 

Hvor er det vi møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeeeei----åssen gikk treffen idag? jeg har akkurat kommet hjem fra en tur til sykehuset, ble henvisst pga høye målinger. Så jeg ble sjekka for alt det var verdt- og alt er visst som det skal, enda godt det..men håper noe skjer snart. skal tilbake 1 mars hvis ikke noe har skjedd til da...

 

hvordan har dagen deres vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet gikk veldig bra, var 2 uten og 1 med baby. Det hjalp nok for meg å få holde lille skjønne Gunhild litt, for på natta starta R

riene mine. Lille Amanda ble født i går ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, så underbart!! GRATTIS! :D

Så kul att du inte behövde vänta lika länge på denna dotter!

 

Vi träffas väl igen hoppas jag när ni kommit in i de nya rutinerna.

 

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - gratulerer, snurkelurke!

Jeg hadde også et veldig hyggelig treff, selv om det ikke har gitt håndfaste resultater... Men jeg har jo fortsatt en uke til termin, så det går fint.

Litt ekkelt med sykehussjekk kan jeg tenke meg, men godt å høre at alt sto bra til.

Kos dere med babyene, håper formen er ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan gikk det igår, febissbebiss? Eller har det skjedd noe i mellomtida?

Hva med dere andre - er det noen som kan tenke seg en kaffe e.l. på torsdag? Jeg skal til legen kl 10, det kan jo bli litt forsinkelser, men fra kl 11 bør det vel i hvert fall være greit for meg. Med mindre det skulle skje noe mer spennende...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må melde pass. Vi tar over ny leilighet til fredag, så har endel jeg bør få gjort før den tid. Men er med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente igår... Dårlig med langtidsplanlegging for tida :-). Men om noen uker kan jeg forhåpentligvis gi bedre varsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....Er det nåen av dere som skulle kunna tenke sej en trilletur

neste uke,onsdag el.torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er ny her å skulle så gjerne ha hatt en trillejeng å henge meg på. Jeg fødte en jente 6 februar så lurer derfor på om jeg kunne henge meg på denne trillegjengen dere har. Kjenner ingen i samme situasjon som meg og vil så gjerne treffe noen andre i samme siutasjon. Lurer forresten på om jeg har truffet deg liffer på på den barselgruppen som ble startet for februar/mars jenter. Tror vi gikk sammen til t-banen etter et peppes besøk som ble satt opp i begynnelsen av november. syns jeg kjenner igjen nicke ditt. Bor på manglerud men vil veldig gjerne være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!

 

Jag kan inte torsdag och antagligen inte onsdag heller :(

Men jag går gärna med på trilletur en annan gång!

 

Och jag håller koll på tråden här ifall att mina planer skulle ändras så att jag likaväl kan bli med :)

 

emilie86: japp, det var nog mig du höll sällskap till t-banan :)

Vore kul att ses igen så jag hoppas vi får till fler trilleturer här!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på neste uke, men blir også veldig gjerne med etter hvert.

 

Og så skal jeg få nytt nick :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska vi si onsdag kl:12,ved oppsal "helsestation" ? eller en annan plass som passer bedre? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut. Det ligger rett ved apoteket (på oversiden av senteret )Kan jo bare møtes rett utafor der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...