Gå til innhold

Er det noe veldig UVANLIG du HAR gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i Guiness Rekordbok

Jeg har gitt ut 2 barnebøker

Reddet kusinen min fra å bli kvalt av sitt eget oppkast da hun lå å sov. Bare FLAKS at jeg våknet og kikket oppi sprinkelsenga! ( Jeg var 13 hun var 3 og vi sov hos åre besteforeldre.

Sett en mann på sykkel bli påkjørt av den bilen som var foran oss. (alvorlig)

På syden tur da jeg var 18, måtte jeg inn på "kontoret" på et utsested for jeg fant ikke til håndjernet jeg hadde på meg (!) Måtte skikkelig MacGyver metoder til..

Var lenket til ei venninne på gøy. ( men det endte ikke så gøy....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært nese til nese med en hai som var ca 3 meter lang.....

Skrevet

stått på en talerstol foran 300 mennesker da jeg var 14

Skrevet

Hmm Working mom og Patetica- hvorfor Guinnes rekordbok?

Skrevet

Seilt over Atlanterhavet i seilbåt :)

Skrevet

Glemte noe :

Har også vært i alle verdensdeler utenom amerika (det kommer)

Har dykket på Great barrier reef

Har spist krokodillekjøtt

Drukket Singapore sling på hotell Raffles

Har fullført befalsskolen

Har vært i skarpt Nato oppdrag

Skrevet

Opplevd jordskjelv i Hellas (ingen døde heldigvis)

Blitt sjekket opp av keeperen på Fredrikstad (aner ikke om det er han samme fortsatt)

Sittet ved siden av fyllesjuke Steve-O og company på fly.

Sett en albinorein

Kuttet opp handleddet (ved et uhell) ca. 1 mm over hovedpulsåren

Ridd på elefant (som fjertet hele tiden)

Bodd på samme hotell som Chippendales - og sett dem i aksjon på treningsrommet ;)

Skrevet

Hehe, jeg har også drukket Singapore Sling på Raffles + kastet nøtter på gulvet ;-)

Skrevet

hm..vanskelig å overgå noen her..mens syns det var uvanlig å komme først til en bilulykke der 3 var ommkommet;(

sotte barnevakt ei hel helg som 12 åring, for to barn på 0 og 2 år..ei med pustevansker

jobbet på asylmottak med barn fra bare ulike land, der ingen kunne et ord norsk..var aleine med 16 stk fra 0-6 år...

drukket av koppen til Koss

fæsta med luxus leverpostei..hehe

vunnet en lypsyl og en bamse hos Stian Barsnes

besteget en fjelltopp aline som høygravid

sikkert mer, men kpommer ikke på nå..

Skrevet

Å, jeg glemte:

Solgt leilighet, totaloppusset ny leilighet (kjøkken, bad, alt,) flyttet ut og inn og født på litt over en måned...Mens jeg lå på sykehuset ble den gamle leiligheten flyttet ut av, men den nye leiligheten var ikke helt ferdig, så vi måtte bo 1,5 uke hos svigers på et lite gjesterom da vi kom hjem fra sykehuset...Leiligheten ble pusset opp av oss selv og foreldre og venner. Jeg gjør det ikke igjen!!

Skrevet

Jeg er av den veldig kjedelige typen, så har ikke gjort noe i nærheten av det som står over.

Men jeg vil fortelle noe likevel, som jeg og samboer har blitt mobbet endel for....hehe.

Vi sto og skravlet med Martin Andresen på en bussholdeplass i Trondheim, bussen var veldig forsinket, så det ble mye skravling også. Begge syns liksom vi kjente han igjen fra et eller annet, men det kunne like gjerne vært fra puben liksom.....hehe..... Samboeren spurte: "Hvor bor du hen nå a?" Han svarte på spørsmålet, også gikk han og tok en taxi i stedet. Vi var nok LITT irriterende!!!

Da vi satte oss på bussen snakket vi om hvor kjent han så ut, men GAPSKRATTET da vi så han på TV på kvelden....Dette var en periode da han var på TV HELE tiden...Hehe....

Skrevet

Tja..

Jeg har IKKE vært i tvil om babyen min skulle vaksineres mot svineinfluensa. Hehe.

Jeg har hatt 12 operasjoner.

Jeg har kjøpt fire leiligheter på fem år.

Vanskelig å overgå alle disse stuntkvinnene her. :)

Skrevet

Jeg har svømt med haier, vært på tv flere ganger, blitt påkjørt av en lastebil, samt vært på landslaget i en meget populær idrett her til lands...

Ja, og så har jeg vært på Slottet.

Skrevet

Jeg har bodd 3 døgn midt inni Amazonas på en flytende lodge. Midt i blant masse kaimaner (krokodiller), pirajaer (fisket dem), ferskvannsdelfiner og dovendyr. Våknet til brøl fra brølaper og hørte en jaguar tidlig en morgen. Fantastisk opplevelse!

Har blitt filmet og avfotografert i bikini av en hel turistbuss med koreanske turister. Jeg og en venninne lå og solte oss på et svaberg i nærheten av noen helleristninger da det kom en hel flokk med koreanere. De var mer opptatt av oss en av helleristningene :-)

Ble gravid på første forsøk etter 15 år med p-pillebruk. Ble gravid igjen mens jeg ammet, 6 mnd etter fødselen til tross for angrepille etter at vi hadde hatt ett eneste uhell.. (Men mistet den siste gangen så har fortsatt bare ett barn og ingen fler på vei)

Skrevet

Jeg har egentlig ikke gjort så mange uvanlige ting, og det kommer også an på hva man mener med uvanlig?

Jeg har spist et edderkoppbein. Det var STORT, krydret/grillet på en rar måte, og smakte egentlig ganske godt.

Jeg har også spist hai. Det var godt, men litt tørt. I ettertid har jeg skjønt at det kanskje ikke er så lurt å spise hai av miljøvernmessige grunner.

Jeg har hoppet i strikk. Anbefales!! Tidenes adrenalinrush! Men det er kanskje ikke så uvanlig i seg selv.

Jeg festet i Paris natta det var finale i fotball-VM 98, og hvor Frankrike vant. Vi var nok noen millioner der, så uvanlig er det vel ikke, men for en SINNSSYK fest! Anbefales alle som har sjansen (og jeg hater fotball)!

Jeg har skåret hodet av et kukadaver, ikke var det et helt ferskt et heller, midt på sommeren, bare to måneder før jeg fødte! Hehe, bonden var ganske skeptisk (sikkert mye pga den store magen - og lukta) og syntes det hele var ganske disgusting. Jeg har vært gjennom verre lukt før, og fortrakk ikke en mine.

Skrevet

Oeg jeg har dykket sammen med en havskilpadde. Fantastisk!

Skrevet

Blitt forlatt av pappa i et land der jeg ikke kunne språket da jeg var 12.

Det må jo være ganske uvanlig.

Og så har jeg ikke hatt onenightstands. Det tror jeg også er litt uvanlig.

Skrevet

Giftet meg etter 8 ukers bekjentskap

Takket nei til en plass på teaterhøyskolen

Ridd ned en kongelig (et uhell).

Skrevet

Egentlig ikke så mye...

Har holdt en koalabjørn (kjempesøt) og matet kenguru.

Og så bodde jeg et steinkast fra Berlinmuren et år på 80-tallet.

Skrevet

Slaatt hull mellom ganen og nese, altsaa via munnen.

Foedt et barn i midtoesten

Fullfoert fransk vidergaaende i Norge

Blitt ranet og hatt kjeltringene vandre rundt meg mens jeg sov

Skrevet

Teline, kjenner vi hverandre? Jeg HOLDT på på ri ned en kongelig. Kong Olav.

Skrevet

Hehe, vet ikke? Det var ikke Kongen jeg red ned da, og strengt tatt kolliderte ekvipasjene våre. Så jeg skylder på hesten ;)

Skrevet

Skutt et neshorn, spist middag med kongen, brukt penger for å komme ut av kinkie situasjoner, vært gissel og noen andre ting.

Skrevet

Jeg har spist nattmat med Mariann Aas Hansen i en mørk bakgate i Bangkok! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...