Gå til innhold

Er det noe veldig UVANLIG du HAR gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av et annet innlegg her:)

Har du noen gang gjort noe spesielt som ikke er så vanlig å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg var vel ikkje den mest aktive parten, men eg har blitt skambitt av ein hund. Er vel (heldigvis) ikkje så mange av oss :o)

Skrevet

Vært noen få cm unna en komodovaran

Spist kyllingføtter

Kanskje ikke så veldig uvanlig?

Skrevet

Jeg har fått utstilt et maleri på Henie Onstad Kunstsenter =P

Skrevet

Jeg har spist middag med Mette-Marit.

Det var noe så glamorøst som fiskekaker og grønne erter :)

Skrevet

Jeg har sunget tre sanger på en ølfestival i Bulgaria:-)

Skrevet

Wow cherry, det hørtes utrolig spennende ut ang. komodovaranen!!!!! Hvor var det?

Skrevet

vi var på ferie i USA og opplevde tre orkaner samt en transformator eksplosjon så vi ble evakuert fra hotellet....

Ikke alle som får med seg alt det på en tre ukers ferie..

Skrevet

Og jeg så paven på 5 meters hold da han var på besøk i Havana i -98.

Skrevet

Jeg har svevet 40 meter over Stortorget i en bungystrikk. Tok et sånt katapulthopp i et øyblikk av overmot og midlertidig sinnsforvirrelse. Jeg gjør det ALDRI igjen!

Jeg har reddet to menneskeliv.Ei fra å drukne og ei fra å dø av overdose.

Skrevet

Ja, og så har eg (truleg) dansa folkedans på japansk tv, iført russedress ;-D

I alle fall var det eit japansk tv-crew som filma ein svingom på festplassen i Bergen 17.mai 2001 :o)

Skrevet

jeg kjørte meg selv til sykehuset når jeg skulle føde. det var 2 stykk jormødre og en lege som så rart på meg når jeg forklarte hvordan jeg kom meg dit...hehe

Skrevet

Og intervjua Jostein Gaarder - med påfølgande dobbelsideoppslag i BT, då eg var 15 år.

Skrevet

Har ikke gjort så mye uvanlig jeg.

Men jeg har blitt møtt av ei SVÆR rotte på trappa da jeg skulle på jobb en dag. Da snakke vi størrelse katt. Jeg skreik så høyt at den galopperte vekk på stive bein.

Skrevet

Blitt intervjuet på en av de største TV-kanalene i USA :)

What else.. Hmmm... Må tenke da, tror jeg..hehe..

Skrevet

Jeg har vært hjemme hos og intervjuet avdøde advokat Olav Hestenes, det er det sikkert ikke så mange som har gjort.

Skrevet

Jeg ble tilbudt platekontrakt, og takket NEI.. Er det mulig liksom.

Skrevet

Haha, nei vi snakker vel 1992 eller 1993 tenker jeg..hehe..

Skrevet

Jeg var hjemme i 22 timer med 5 minutter mellom riene som førstegangsfødende (hadde mamma hos meg, det var alt). (kanskje ikke SÅ uvanlig, men kom inn på Riksen 04.25 og fødte 05.52 (hadde 10 cm da jeg kom inn)

Jeg har bygget asylmottak utenfor blokka som Erna Solberg bor/bodde i på Smedstad i Oslo..

Jeg ba min far drepe meg da jeg var 12 for jeg var så lei av at han lugget meg når han var sint/skulle irettesette meg. Han hadde "slengt" meg opp mot en vegg å kjeftet på meg for ente gang... jeg fikk nok!

Jeg har sovet i samme seng som en i crewet til Iron Maiden en natt på hotell i oslo fordi han ikke ville at jeg skulle gå alene i Oslo sentrum alene i 45 min for å komme meg hjem... Og det hele forgikk uten noe roting eller lignende, kun soving.

Festa med Iron Maiden

Vært på 5 fester med Nightwish

Skrevet

Jeg har lekt "stråleken" (trukket et langt gresstrå langs bakken) med tre tigerunger. De var helt ekstatiske! Var gjennom gitteret i en dyrepark, da...

Skrevet

Vet ikkje akkurat om eg hadde så mye med det å gjøre, men eg fødte sønnen vår nøyaktig på 1års bryllupsdagen vår.

En kan vel si at den dagen ikkje blir glemt noen gang :)

Ellers så tok jeg 4 eksamener 2 uker før eg fødte (her snakker vi gammeldags eksamen type sitte å skrive i ett på en vond stol i 5 timer) Den ene var en praktisk eksamen, var jaggu ikkje lett å svinse rundt med DEN magen, hihi.

Fikk by-the-way strålende karakterer på alle eksamene, var kjempe mange som strøk og veldig mye dårlige karakterer.

Før disse eksamene snakker vi om 8 mnd på skolebenken, HVER DAG. Og skolen ligger langt fra meg, og eg har ikkje lappen. Så eg måtte ta buss 3 TIMER hver dag, og det var hvis bussene klaffet.

Innimellom all skole fikk vi den nye leiligheten, som skulle ha full egeninnsats, det vil si, det var bare betonggulv og stenderverk som sto her.

Forstår ikkje helt selv at eg faktisk klarte å gjennomføre, det var utrolig tøft og eg var på nippet til å slutte så utrolig mange ganger.

For at dere skal forstå hvor godt timet dette var:

Dagen før 1.skoledag poppet det opp GRAVID mot meg fra testen.

2 uker før gutten vår kommer avslutter eg skolen med siste eksamen.

Skrevet

Jeg giftet meg med en mann jeg hadde møtt 4 ganger og så flyttet jeg til et land der jeg kjente ingen og ikke kunne språket, og til et sted som jeg regnet for "the end of the world".

2(3) barn, flytting til en større by og 10 år senere går det mye bedre. :-)

Skrevet

Hmm uvanlig og uvanlig.. Men, jeg er en av to som har hatt en nær-døden-opplevelse pga. en vaksine:-O Var ihvertfall kun meg og en til den gangen, i 2002?

Hms, jeg har møtt en som er en verdenskjent idrettskjendis. Ble spandert på drinker, pratet mye sammen og jeg var med hjem i ferieleiligheten hans.

Traff vedkommende på en ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...