Gå til innhold

Er det noe veldig UVANLIG du HAR gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hentet eldstemann i bhg, i sidelengs regn og masse vind. 2,5 dager etter fødselen. Med babyen.

Blitt heist opp i et helikopter, fra en båt, med bare en stropp under armene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Stått på kanten av rampen i en åpen C-130 i lufta, for et kick!

- Var på babysvømming med eldste 2 dager etter fødsel, dvs mannen svømte, minsten og jeg så på

-Hadde barnehagetilvenning med eldste under ei uke etter fødsel og hadde med minsten

-Sovet i slottsparken en lørdagsnatt, siste toget hadde gått hjem. Hadde heldigvis 2 venner der med meg.

Skrevet

Blitt sprutet vann på av en spekkhogger - kjempegøy:)

Cruiset over Oslo i et toseters helikopter uten dører - utrolig kult når man svinger og bare "henger i selen"

Skrevet

Jeg var venn av en Nrk-kjendis og var derfor med i noen programmer.

Jeg har vært i Guiness Rekordbok.

Skrevet

Jeg har badet ved en liten strand, hvor det senere på dagen ble rapportert 9 (!) hvithaier. Har vært i alle verdensdeler unntatt USA. Jeg har spist gresshoppe. Jeg har hakiet 2 døgn med en vilt fremmed person i Australia. Rev en hel leilighet og pusset den opp igjen mens jeg var gravid og jobbet 100% (phhh).

Skrevet

Tsunamien i Thailand.

Svømt i et hav hvor det er haier (små haier som svømmer langt inn mot land)

Skrevet

Jeg har...

...danset på en scene alene sammen med klovnen Coco flere ganger.

...tatt en liten fest med politiet (politisjenen inkludert) på en politistasjon i Laos.

...spist julemiddag på et hotell i Ghana.

Sikkert gjort mye annet rart, men kommer ikke på noe mer her og nå..:)

Skrevet

- Sølet jordbær og is i den hvite sofaen til advokat Mona Høiness.

- Fått latterkrampe sammen med Stig Inge Bjørnebye under en dåpseremoni

- Blitt laget mat til av Gino Valente

- Hoppet fr 10 meter

Skrevet

Hmm, tror jeg lever et veldig kjedelig liv ;-)

Men jeg har vært på TV fordi jeg var gravid. Var med i en episode av jakten på den 6. sans (2008). Den episoden der de klarsynte skulle "se" hvilke to som var gravide.

Skrevet

Hvorfor er det da så mange som blir angrepet og drept av hai hvis det bare er små? Og det er jo hai nett på de største strendene..

Skrevet

- Jeg har kyssa en norsk kjent musiker :)

- Jeg har solgt et bilde til Dronning Sonja :)))

- Jeg har falt av en kamel og blitt båret ned Mosesfjellet av en meget kjekk egypter :)

- Jeg har vært mindre enn 4 meter unna en hai (grøss... den var "ikke farlig", men allikevel da!! )

- Jeg har spist en mark for en tier ;)

Skrevet

Jeg har vært på ball i paris

vært eneste passasjer i et fly (visste ikke helt om jeg skulle føle meg skikkelig teit, eller veldig kul..)

Vært på 5500 moh, i andesfjellene (ble tafset på av en skotte, mens jeg holdt på å dø av kulde inni teltet)

vært 40 m under havet i honduras (dykkelappen)

Svømt og lekt med sjøløveunger på Galapagos

Vært på anacondajakt i sumpen i amazonas

Prøvd opium ( èn gang, hos en fjellstamme i thailand)

Prøvd crack (veldig lurt, ja)

spist lama

spist levende larver

spist kaktus

sovet i hengekøye under stjernene på en øde palmeøy

Sukk, ja det var dengang, før man fikk barn...

Skrevet

-Jeg har delt en menneskehjerne i skiver.

-Jeg har stått på en scene foran noen hundre mennesker ikledd en bitteliten bikini, kladda inn i svart-i-en-fart-krem og olje.

-Jeg har tatt på en hai en gang da jeg dykka.

-Jeg har seilt fra Oslo til Karibien og tilbake igjen, uten at jeg før hadde seilt. (vi var 2, ingen av oss kunne noe fra før av)

Skrevet

Jeg har vært innenfor gaupeinnhengningen på Langedrag. Vært på middag med den Nigerianske marinen. Jeg kan kommunisere med døvblinde. Vært i slosskamp og nesten dødd av det..

Kommer ikke på mer i farten..

Skrevet

Stått øverst på Keopspyramiden.

Trekt en jeksel selv. Og ånei, den var ikke løs. Lite visste jeg at tannlegen var psykisk sjuk. Så når han ble sint og sa jeg fikk trekke tanna selv og gav meg tanga så gjorde jeg det. Da var jeg 12 år.

Hadde storhandel på superen 12 timer etter fødselen.

Skrevet

Gått modell for en kjent designer i Tyrkia, og blitt intervjuet på Tyrkias største tv - kanal:) Avbildet i Tyrkias største avis.

En spesiell opplevelse.

Skrevet

Jeg har harpunert en steinbit (ikke veldig lurt)¨

Jeg har hengt å dinglet 50cm fra vannet i et tau under en bru jeg hoppet fra frivillig.

Jeg har buldret ( klatring uten sikring) i en gammel tørrlagt foss med mange jettegryter og buldret meg fast der jeg måtte sitte å vente på hjelp til å komme meg ut.

Jeg har gått meg vill i snøstorm og måtte grave meg ned, kom meg selv hjem og i hus da stormen ga seg, glad jeg var fornuftig.

Jeg har gått på ski over et vann og had englvakt da isen sprakk rundt meg men holdt akkurat så jeg kom meg i land, har alldri gått så fort på ski, det var åpne råk etter meg.

Har had hjertestans pga en alkoholforgiftning som utrolig DUM 17åring, fikk en nær døden opplevelse som jeg ikke er sikker på om var rusen eller om det var noe som skjedde, men følte at jeg fløt rundt i et merkelig og deilig lys.

Skrevet

wooh shari_z.. det hørtes ut som en bra plan og jeg mener det!!

Hurra for jenter som hopper i det :)

Skrevet

Jeg har bodd og lekt med mayaindianere i Guatemala.

Opplevd jordskjelv i Indonesia.

Bodd i Tanzania,

Overnattet i telt på ngorogoro-krateret med en gressende bøffel rett over hodet mitt,

vært på 2 ukers-safari i Kenya/Tanzania.

spurt etter å veksle dollar i Zimbabwe (utrolig dumt slik situasjonen var der i 2007/08)

Har rafta på Zambezi, har vært på cruise på samme elv.

Mangler kun Australia, ellers vært i alle verdensdeler.

Vært vanvitttig fyllesjuk på flyet hjem fra Bejing.. holdt på å spy i setet mitt over Ulaan Baatoor.

Skrevet

Gått på blankvåpentrening i et par år, så jeg kan sloss med sverd og øks på ordentlig! ;-)

Neste år vil jeg ha bygget intet mindre enn to hus innen (håper jeg) jeg fyller 30 år, kjenner ikke til noen andre som har gjort det ;-)

Satt meg fast i en rulletrapp på et stort kjøpesenter. I fullt middelalderkostyme. Veeeldig kult å måtte stå der til alles beskuelse når en fyr måtte skru løs noen greier for å få meg løs igjen.

Vært på fest en hel kveld med et kjent TV2 fjes uten å kjenne igjen vedkommende, litt småpinlig etterpå, hehe...

Skrevet

Herregud da, så bereiste og belevne folk er her inne! Digresjon: tydeligvis ikke så uvanlig å bade sammen med haier, tatt i betraktning frekvensen av det svaret her inne;)

Vel, jeg kan ikke skilte med så veldig mye uvanlig selv. Bortsett fra å få en knusklem av Fredrik Skavlan under et foredrag (jeg skulle liksom være FRedrik og så skulle han demonstrere hvordan Ari Behn en gang hadde overfalt ham og klemt ham uten at han kjente ham :)

Jeg har også blitt snittet opp ved keisersnitt uten at epiduralen hadde slått inn!!!! Det kjentes..

Skrevet

Seilt båt aleine da jeg var 3 år...

(pappa ble ikke så glad når han så båten forlate kaien uten han)

Skrevet

Kasta snøball på kronprins Håkon Magnus......

Reddet et lite barn fra å bli kvalt av en plommestein

Skrevet

- Blitt sjekket op av Kristoffer Schou og Alex Rosèn

- Svømt med djevelrokker

- Vandret i regnskogen

- Snorklet på åpent hav i karibien (uten å se land)

- Vant en 17.mai tale konkurranse i 5.klasse som ble sendt på tv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...