Ksenia & Anjem Skrevet 15. november 2009 #51 Skrevet 15. november 2009 Guttene mine har astma og de ble vaksinert forrige uke. Jeg valgte å stole på anbefalingene fra helsemyndighetene, rett og slett fordi jeg ikke turte å la være. Hadde aldri tilgitt meg selv om de skulle fått svineinfluensaen og jeg IKKE hadde vaksinert de. Det er mikroskopiske sjanser for at det skal skje noe med de i fremtiden
Gjest Skrevet 15. november 2009 #52 Skrevet 15. november 2009 Jeg har ikke lest det og velger å ikke gjøre det. Jeg er vaksinert, og ja jeg er stolt av det. Jeg tar ansvar for de rundt meg og min unge vil bli vaksinert til uka og min mann like så. Det er så mye som er farlig for tiden, så en vaksine er bare en dråpe av alt annet vi får i oss i hverdagen. Teker på det som blir spydd ut og dumpet i naturen av gifter fra fabrikker, tilsettninger i mat, måten mat blir bearbeidet og behandlet på....you name it! Ta ett samfunnsansvar du også og vaksiner deg, så sant du ikke har hatt svineinfluensa og fått svar på at svineinfuensaprøven var positiv.
Tøysetipp Skrevet 15. november 2009 #53 Skrevet 15. november 2009 Herregud, ikke vær så tåpelig. Det blir bare altfor dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå