gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2009 #26 Skrevet 15. november 2009 hehe... stakkars charlotte... hørte ikke noe mer til deg nå? tok vi litt over?hehe... alle får mene hva de vil om denne svinegreia., håper d går bra med alle!!
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. november 2009 #27 Skrevet 15. november 2009 bla bla bla......slenger med en: ja, å barna dine blir garantert autist av å ta MMR-vaksinen!!! Mye synsing og meninger om det meste. Her har vi tatt vaksinen hele familien, jeg tok den når jeg var gravid, sambo og 2åringen tok den i forrige uke. Å her er vi IKKE bekymret for noen bivirkninger osv!!
Full house Skrevet 15. november 2009 #28 Skrevet 15. november 2009 Var ikke meninga og være frekk, men ser jo nå at jeg har vært det.. Sorry! Blir bare så oppgitt over vaksinestyret. Og jeg simpelten hater sånn "spre det videre" budskap, spesiellt når det kommer fra noen som ikke innehar noen vesentlig kunnskap selv.
Full house Skrevet 15. november 2009 #29 Skrevet 15. november 2009 Oei, nå fikk du iallfall meg til å le, Sistah :-p
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2009 #30 Skrevet 15. november 2009 nei da, en smule kvass kanskje? hehehe... jeg ser jo mitt eget språkbruk...hehe... altså selv om skriver at jeg snakker sånn, så snakker jeg ikke sånn til bestemor og barnet mitt.... men jeg er litt sånn: nå skal d faen meg bli jævli godt med litt mat liksom..... skal prøve og beherske meg her inne, ser jo at d blir veldig lite seriøst.... jeg bare er litt sånn da......... GOD JUL ALLE SAMMEN! nå skal jeg kage litt mat til meg og den lille!
Libido- Skrevet 15. november 2009 #31 Skrevet 15. november 2009 Hansine: Nå er det vel lov å skrive det meste her inne. Blir like teit å si at man ikke får snakke om abort fordi noen kanskje har tatt abort og angrer.
FruTB Skrevet 15. november 2009 #32 Skrevet 15. november 2009 Synes nesten litt synd på hi som tydeligvis er så uviten og så totalt uten evne til å lese seg opp fakta og være kildekritisk. For å trekke ut det du skriver om at 5 svensker har dødd av vaksinen, så kan det ta deg en 5 sekunders googling for å avkrefte det hele. Legg da merke til adressen og kildene til sidene som kommer opp. Men for all del - dersom dere vil ta den risikoen å ikke vaksinere dere selv og barna deres fordi du kan DØ av vaksinen, bli lam og dement oggudvethva av alle bivirkningene, da er det en risk dere tar selv. Noget ensporet tankegang, men dere om den. Bare prøv og demp skremselspropagandaen bittelitt, i det minste hold dere til sikre kilder, for er dere riktig uheldige skremmer dere en i risikogruppen nok til å ikke ta vaksinen, noe som igjen _kan_ få fatale konsekvenser.
Full house Skrevet 15. november 2009 #33 Skrevet 15. november 2009 Sammenligner du en frivillig abort med en vaksine som det offentlige opppfordrer til å ta? Beklager, men jeg har litt problemer med å se noen likhetstrekk i de to temaene, siden en abort er noe man tar fordi man ønsker ikke barn, og en vaksine tar man for man ønsker ikke å bli syk. Klart mange helt sikkert angrer på en abort, men det er jo ingen som sier at du i verstefall kan dø av en, slik som denne propagandaen sier. Kreft å mere til, liksom.
Libido- Skrevet 15. november 2009 #34 Skrevet 15. november 2009 Problemet er at det ikke finnes sikre kilder til denne vaksinen. Nettopp fordi den ikke er testet på barn under 18 år og gravide. Da kan faktisk INGEN si at den ikke gir senskader eller alvorlige bivirkninger. Er en årsak til at produsentene fraskrev seg alt ansvar vettu. Og det er vel litt av sakens kjærne også. At det er fantastisk latterlig av FHI og noen leger kan sitte å si at den er trygg. Bare fordi de har en tittel i navnet sitt.
Ronja&Odin Skrevet 15. november 2009 Forfatter #36 Skrevet 15. november 2009 jobber derfor jeg ble borte...
Tøysetipp Skrevet 15. november 2009 #37 Skrevet 15. november 2009 Nå har vel titulerte mennesker og FHI bare liitt mer kunnskap om vaksiner enn gjennomstnittsmannen. Jeg tenker at jeg heller vil angre på noe jeg har gjort, enn ikke ha gjort. Det vil si vaksinere datteren min. Dessverre tror jeg det er for sent for mitt vedkommende som har influensa nå. Liiite kult å være borte fra ny jobb, ikke kline på en uke og måtte bruke runkehanske.
Libido- Skrevet 15. november 2009 #38 Skrevet 15. november 2009 Burde ikke de som har tatt et standpunkt til vaksinen være sterke nok til å stå for det? Alle gjør seg jo opp en mening. Da burde de også stå for det valget de tar. Det var bare et eksempel fordi du begynner å blande inn sårhet ovenfor egne valg. Folk må da kunne prate om ting som opptar dem på et åpent nettforum uten å ta hensyn til at noen kan bli såret.
Libido- Skrevet 15. november 2009 #39 Skrevet 15. november 2009 Synes du ikke det er bedre å bli natrulig imun?
Tøysetipp Skrevet 15. november 2009 #40 Skrevet 15. november 2009 Ikke om hun kan dævve av å ta sjansen.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2009 #42 Skrevet 15. november 2009 gutten min også, han hadde mest sansynlig svineinfluensa i forrige uke.... er nesten litt gla, da trenger jeg kanskje ikke måtte bestemme meg men jeg sliter litt med om han virkelig hadde d eller ikke...hmmm.. men tror vi går ut i fra at d er d han har hatt og lar være og vaksinere. jeg tror jeg har hatt d også..veldig mildt... så blir mest sansynlig ikke noe vaksine på oss:)
Gjest Skrevet 15. november 2009 #43 Skrevet 15. november 2009 He he, skremselspropaganda - herlig ;-) Jammen glad vi har vaksinert oss.
Libido- Skrevet 15. november 2009 #44 Skrevet 15. november 2009 Ja hadde FHI virkelig ville stoppet dette hadde de testet alle sammen. DA ville det blitt mye lettere å holdt seg hjemme også. Jeg tror jeg har hatt det, men har hatt det så mildt at jeg har igrunn ikke peiling. Hører det er fler som har testet positivt uten å ha hatt feber. Mange har den oppfatning av at man må ha feber for å ha SI.(jeg hadde det selv) Det gjør at de regner med de ikke har det og går ut og smitter andre. Men de må vel gjøre det som er best for å få ut alle sin 6 millioner vaksine doser.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. november 2009 #45 Skrevet 15. november 2009 For noen fjollete svar, brukt med utropstegn og det som er.. Jaja.. Forøvrig sprer jeg ingenting videre og lar folk få google opp selv.. Så får de vite det de selv vite.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. november 2009 #46 Skrevet 15. november 2009 det de selv VIL vite.... )
Gjest Skrevet 15. november 2009 #47 Skrevet 15. november 2009 Men dere som er så veldig motstandere: Hva hadde dere gjort hvis dere selv var i risikogruppen eller hvis barna deres var det? Hadde dere sjanset på "naturlig immunitet" eller gamblet på mikroskopiske mengder kvikksølv?
Gjest Skrevet 15. november 2009 #48 Skrevet 15. november 2009 Jeg tenkte å lese den linken,men det gikk ikke! Går ikke an å vises i internett explorer stod det! Merkelig! Men jeg har Mozilla Firefox også,nå skal jeg logge meg på der for å se om det går der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå