Ronja&Odin Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 http://www.vaksineaksjon.no/Svinevaksine_VG_annonse.pdf spre dette videre, det tar dere 5 min og lese
MintCondition Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Det der er bare piss, basert på vissvass og synsing. Skjerp deg.
Ronja&Odin Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 ja for det vet du helt sikkert eller? skjerp deg selv
Full house Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Noe så IDIOTISK å legge ut sånt! Tenker du ikke i det hele tatt på de som kanskje har vaksinert barna sine, som kanskje har vært usikker lenge på vaksinen men valgte å vaksinere, som kan bli dritredde av å lese sånt! Tåpelig. Jeg derimot har ikke fått tilbud om den enda, men skal uansett takke ja når den dagen kommer. Er du så helfrelst på å spre budskapet ditt, kanskje du skulle tusle inn på vaksinedebatten?!
MintCondition Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 charlotte89: ja, jeg vet faktisk det.
Ronja&Odin Skrevet 15. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2009 hvordan vet du det da, kjære deg? har hatt diskusjoner med ganske mange foskjellige mennesker om akkuratt dette her. og det er ikke løgn og fanteri at folk har dødd av vaksinen i sverige, heller ikke hva den inneholder og at det er farlig. det er ikke feil at alt ansvar er fraskrevet... så da lurer jeg på hva du mener jeg sitter og finner opp??? og du over, da får de som ikke har vaksinert la være og lese da vet du... desuten legger jeg ut hva jeg vil jeg, uten og spørre deg om det;) syns det er viktig at folk får all info fra alle kanter før de tar et valg jeg da...
Full house Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Jeg snakker om de som ER vaksinert jeg, som kan bli redde når de leser dette. Og du? Det er ikke opp til deg hvordan folk får informasjon. det får de hos legen når de tar vaksinen.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 slutt å les dere som blir så oppgitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLEASE!!!!!!!! alle kommer med forskjellige synspunkter, teorier, bivirkninger og div. synes ikke d har noe og si at charlotte legger ut dette... alle skriver vi noe og alle leser vi noe... d står jo skrevet over alt uansett. d er vel hva man tror selv som er viktig, for jeg føler at jeg faktisk ikke stoler på noe som blir sakt, er så jævli mye fram og tilbake at jeg blir gal uansett!!!!!!!!!!!!!!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 og en timg til: dere kan da for faen ikke si at hun ikke får legge ut noe her????! vi kan jo legge ut hva vi vil!!! da er d bare å la være å lese, utrolig enkelt! hvis man ikke blir så veldig nyskjerrig da............... hmm
Ronja&Odin Skrevet 15. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2009 ja fordi legen er plikta til og råde alle til og ta vaksinen han... legen min sa han syntes jeg gjorde lurt i og ikke ta vaksinen han. han sa og at han ville verken råde eller fraråde noen vaksinen, fordi ..... (oj gjett hva han sa...) fordi han ikke viste så mye om den....
Full house Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Glad i utropstegn, eller er du en ropert til vanlig?! Vanskelig å vurdere om det er noe man vil lese eller ikke, før man har lest det. Burde kanskje stå en liten advarsel i hovedinnlegget? Eks: Hvorfor man IKKE bør ta vaksinen?
Ronja&Odin Skrevet 15. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. november 2009 enig med deg at man blir usikker ja.... på at det blir sagt så mye... og er derfor jeg ikke stoler på vaksinen... stoler heller på kroppen min i grunn...
Full house Skrevet 15. november 2009 #13 Skrevet 15. november 2009 Skulle til å kommentere bannskapen å måten å skrive på, men ser jo nå hvorfor. Dere er jo ikke gamle damene :-p
Ajam Skrevet 15. november 2009 #14 Skrevet 15. november 2009 Blir helt oppgitt av hvordan folk oppfører seg her inne noen ganger!! og språkbruket..! Det er lov å legge ut det man ønsker innenfor en hvis grense. Og det er lov til å la være å lese alt som blir lagt ut!!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2009 #15 Skrevet 15. november 2009 drit gla i utropstegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(noen som trenger å få ting ropt inn i hue vettu burde kanskje skrivd d som overskrift, men d er jo bare å la være å gå inn på den jævla linken da:):) eller hvis du er så nyskjerrig at du er kommet så langt som inn på selve skrivet så klikk fort bort!!! hahaha patetisk! la no dama være!! gnål gnål gnål!!!!!!!!!!!!!
Full house Skrevet 15. november 2009 #16 Skrevet 15. november 2009 Ha du vurdert noe beroligende? God bedring.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2009 #17 Skrevet 15. november 2009 hva mener dere med språkbruk? : Det der er bare piss, basert på vissvass og synsing. skjerp deg! eller dette er helt IDIOTISK srevet? feller er d MEG?? som skreiv jævlig 2 ganger??? ja vi er ikke gamle jentene vi, og d er jeg driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit gla for:)
Full house Skrevet 15. november 2009 #18 Skrevet 15. november 2009 og en timg til: dere kan da for faen ikke si at hun ikke får legge ut noe her????! vi kan jo legge ut hva vi vil!!! Å be noen skjerpe seg er vel neppe bannskap :-p
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2009 #19 Skrevet 15. november 2009 d er sånn jeg snakker!vet jeg er litt røff i kantene men men....sånn er d! men jeg dømmer ikke folk ut fra et innlegg sånn som deg:)
Ajam Skrevet 15. november 2009 #20 Skrevet 15. november 2009 Så utropstegn betyr roping mener du? Eller kanskje det rette er at man understreker ett poeng, hva tror du? Ta deg en tur inn på kranglesiden du, er nok mer riktig sted for deg.
Full house Skrevet 15. november 2009 #21 Skrevet 15. november 2009 Klart folk får legge ut hva de vil. så lenge det ikke bryter noen av reglene på forumet. Men det ER lov å tenke litt, iallfall på andre mødre som kanskje er like usikre som dere tydeligvis er, som har valgt å vaksinere barnet sitt. De kan jo bli veldig redde. Det var alt jeg ville fram til. Og ja, det er lov å la vær å lese. Men som sagt var det ingen advarsel i hovedinnlegget, og har du først klikket deg inn, så er det jo for seint. Skjønner?
Full house Skrevet 15. november 2009 #22 Skrevet 15. november 2009 Var det til meg? Jeg krangler da ikke :-p
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2009 #23 Skrevet 15. november 2009 jeg er enig!! d er lov å tenke litt, synes bare dere hoppet på og angrep HI noe veldig, kunne jo bare rolig sakt d dere mente som nå
Full house Skrevet 15. november 2009 #24 Skrevet 15. november 2009 Har du helt rett i. Jeg kunne sagt det anderledes. Men jeg er en smule driiiitlei alle som skal fortelle hvor livsfarlig denne vaksina er, eller hvor død du er om du ikke tar den. Jeg mener det er opp til hver enkelt og skaffe seg den informasjonen man trenger, og ta utgangspunkt deretter :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. november 2009 #25 Skrevet 15. november 2009 Åh hjelpe meg...... En ser på språkbruken hvem man kan ta alvorlig og ikke. Enig med deg, hansine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå