Nettis Skrevet 14. desember 2009 #78 Skrevet 14. desember 2009 Gratuleeeeerer Fant selv ut i dag at jeg er gravid!! 1 dag før IKM, mine symptom: ingen Og alle andre pp'er før har jeg "hatt maange" Denne mnd holdt jeg meg helt unna sider som dette og stresset ikke med det i det hele tatt. Håper det blir mange flere positive tester her inne!
Meg med tre små prinsesser Skrevet 14. desember 2009 #79 Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer så masse til dere begge:)))))
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷLitenSpireiMagen<3 Skrevet 15. desember 2009 #80 Skrevet 15. desember 2009 Masse, masse lykke til, til dere andre her inne Krysser fingrene! (Tidligere Håperpåspire)
ms.førstegang Skrevet 15. desember 2009 #81 Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer alle med positiv test!! Jeg har IKM idag ca. Og ingen tegn til TR. Men har heller ingen symptomer da.. Kommer ikke tanta innen fredag, blir det test :-)
ღ askepott ღ Skrevet 15. desember 2009 #82 Skrevet 15. desember 2009 så koselig med alle som tester positivt... føler ikke på meg at det har gått denne mnd heller ;( *snufs*... Negative tester på meg bare.
Mammamaria90 Skrevet 16. desember 2009 #83 Skrevet 16. desember 2009 Hadde IKM mandag.. Testet NEG. fredag og igår, begge på morgenurin, igår med CBD. Ingen tegn til mens.. I forrige uke hadde jeg maange symptom (selvfølgelig). Men nå blir det mindre og mindre.. kanskje fordi jeg har insett at jeg IKKE er gravid.. Huff, hadde virkelig lyst å gi familien en fin julegave i år!
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 17. desember 2009 #84 Skrevet 17. desember 2009 13 dpo, dvs ikm i morgen, og ikke tegn til pms, ingen spotting ingenting. Men ingen symptomer heller. SPENT!!
*smula* Skrevet 19. desember 2009 #85 Skrevet 19. desember 2009 Hvordan står det til jenter? Eller har fokuset blitt flyttet over på jul? (det hadde nok ikke gjort noen ting....) Har ikke testet ennå, har ingen symptomer, men heller ikke mens. Men magefølelsen er dårlig denne pp. Kanskje likegreit så kan jeg kose meg med litt godt drikke på julaften. Blir nok en test uti neste uke hvis ikke TR dukker opp.
*Lissja* Skrevet 19. desember 2009 #86 Skrevet 19. desember 2009 Hadde ikm tirsdag jeg.. etter sa 14nov.. men ingen mens ennå.. har tatt ett par tester men de har vært negative.. Men har fått med meg at det kan ta opp til 8 uker før vanlig mens kommer igjen etter sa, så må vel bare smøre meg med tålmo og ha fokus på jul og familie isteden for =) God jul alle sammen!
*smula* Skrevet 20. desember 2009 #87 Skrevet 20. desember 2009 Da dukket tante rød opp her. Får kose oss i jula og satser på klaff i neste periode. Lykke til alle sammen.
*Lissja* Skrevet 27. desember 2009 #88 Skrevet 27. desember 2009 Ingen mens ennå heller her.. men spottet etter sex 1 juledag.. litt friskt blod av og til.. smerter/murringer som kommer og går.. La den bare komme...vil bli ferdig med det og gå videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå