Gå til innhold

? ^^(¯`°?.¸ Skravletråd IKM uke 51 ¸.?°´¯)^^ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har el idag! Da blir vel ikm ca 14. des. Det er egentlig litt kort tid til, syklusmessig, men har hatt el-slim hele helgen, idag også, + hatt litt vondt i magen idag. Har fått tilført sperm tre ganger i helgen, satser på en runde i kveld også, hopefully.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på dag 14 i dag. Har hatt sånn på og av stikkinger i venstre eggstokk idag. Men jeg har lotionutflod. Så jeg skjønner meg ikke på dette. Ikke noe som kan minne om EL-slim iallefall. Blir litt frustrert jeg.

Skrevet

Melder meg inn her jeg også;)

Har EL i dag, så har vært fullt kjør i helgen og i dag ;P *krysse fingrene*

Har IKM rundt den 13-14, håper virkelig på en liten spire :)

Spennende!

Krysser fingrene for alle! ;)

Skrevet

Fremdeles ikke noe tegn til EL-slim. Og idag har jeg EL ifølge kalk (og om jeg kan gå ut i fra 28 dager syklus).

I går gikk planen min om sex annenhver dag til skogen. Samboeren var i dårlig form så jeg måtte la han få hvile. Han prøvde å ordne opp med morgen sex kl 06 i dag tidlig, men det gikk ikke så bra (ikke for noen av oss). Vi har aldri hatt sex så tidlig på morgen før, og vi fant fort ut at det ikke var noe for oss =)

Jeg som hadde planlagt at vi skulle ha three in a row rundt disse dager. Jaja. Da fpår vi ta two in a row da. Om ikke ting funker denne PP så tror jeg at jeg må slutte å henge her inne, slutte å sjekke etter EL osv. Er vanskelig når du først har begynt med det. Men jeg leser jo om flere her inne som er på vei til å gi opp, og legger bort alle slike ting, og da funker det. Kanskje det funker for meg også?

Men vi må ikke gi opp enda, det er fremdeles ca 14 dager igjen av denne PP. Og de kan nesten ikke gå fort nok.

Andre her som finner EL eller?

Skrevet

Jeg har samme problem som deg fabulously!!

Hadde lotion utflod for kanskje 3-5 dager siden.. Og jeg har leita etter el slim og tafset litt på tappen.. I følge BV skal jeg ha EL idag :-S Skjønner ikke noe, for nå er jeg helt tørr, nesten ikke utflod i det heletatt.. Tappen har vært høyt oppe i flere dager også nå..

IKM 16 des.

Skrevet

Jeg sjekker ikke tappen, det har jeg aldri skjønt noe av. Er ikke lett å bli klok. Blir så frustrert jeg. Bruker så mye tid på å tenke på dette også. Blir helt gal. Har lyst til å teste i dag lissom. Enda det er 13 dager til IKM. Da har du blitt smått gal...

Skrevet

Begynte med EL-testing i går.

Ikke EL ennå.

Får se om det hjelper med litt kontroll på EL.

Flere som bruker EL-tester?

Skrevet

Jeg tester ikke med EL-tester. Har som jeg har skrevet før her på BIM en økonomisk samboer som syntes det er unødvendig og bruke penger på slikt, og jeg er vel egentlig enig. Også har vi blitt enige om at vi ikke vil ha det stresset. Vi før ta en ny evaluering av EL-tester på nyåret om vi ikke har blitt gravide. Da har vi holdt på i over 1 år, og det kan jo være lurt å teste litt på egenhånd før man eventuelt tar kontakt med legen.

Skrevet

Jeg hadde el-slim mandag..og har hatt sex hver dag værtfall en uke nå, så håper det skjer noe;o)

Prøver å ikke tenke så mye, men må jo innom her og se ;p

Småømme pupper i dag og i går, men vetikke riktig om det hører til el kanskje..:P sist hadde jeg ømme pupper værtfall en hel uke før ikm, om det ikke var lenger før :)

Skrevet

Hei alle sammen :)

Jeg er ny i denne skravletråden, jeg har så lange og ujevne sykluser - så det er ingen "faste" jenter for meg å treffe på :)

Jeg er på syklusdag 17 i dag, og tror kanskje jeg hadde eggløsning i dag, eller i morgen. Tror jeg hadde EL i går, men vanskelig å skille EL-slim og gammel sæd. Men er ganske sikker på at jeg hadde den gjennomsiktige som sitter igjen på papiret i går (beklager detaljene, hehe)...

Føles utrolig lenge til IKM altså... hjelpes... denne tiden går utrolig seint!! Jaja, nå har jeg prøvd så lenge - syns nesten det blir litt lettere med tiden... Håper ikke jeg blir skuffet denne mnd...

Prøver dere noen hjelpemidler?

Jeg fikk akupunktur i går, håper det hjelper! Fikk EL-slim ganske med en gang etterpå - og denne pp har vi hatt mer lidenskapelig sex, hehe (hva forteller vi ikke her)... Fra min side har sex vært svært preget av "målet", men nå har jeg vært "lysten" på en annen måte, hehe :)

Hvis det ikke går denne pp - skal jeg til utredning i januar. Da begynner det!

Massemasse lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde jo en plan for denne PP, men den røyk litt rundt de tider EL-kalk sa at jeg skulle ha eggløsning. Jeg mistet helt lysten på sex. Ikke har jeg hatt en anelse EL-slim heller. Trodde at vi damer hadde kjempe lyst på sex sånn i underbevistheten rundt EL jeg. Jeg håper at jeg hadde EL før datoen kalken sa jeg da.

Var på julebord i går. Og drakk meg full. Var hyggelig. Var en anelse uvel når jeg la meg i natt. Og når jeg våknet idag etter dusjen så syntes jeg det luktet spy av meg, samboer syntes ikke det luktet noe. Syntes også det luktet veldig fyll av han (han var også ute i går). Han kunne ikke skjønne det fordi han hadde akkurat pusset tenna så da skulle det i såfall ha luktet tannkrem. Jeg nevnte det samme, om fylle ånde like etterpå, og da stusset han også fordi han hadde drukket sjokolademelk. Han sa at kanskje jeg var gravid siden jeg luktet så godt. Kan jo håpe, selv om det kanskje er litt tidlig.

Jeg var også litt uvel på torsdag morgen på jobben før lunsj.

Kanskje, kanskje, vi krysser fingrene. Har bestemt meg for å teste torsdag eller fredag den 17-18 om ikke TR er kommet. Det 12-13 dager til det. Uff det er lenge.

Skrevet

Jeg glemte å skrive at jeg har vært veldig emosjonell i går og i dag. Jeg satt å så på slottets barnesider i går og der er det videoer fra forskjellige ting. Og jeg satt med tårer i øynene og jobba som bare det for ikke å gråte når jeg så filmene fra dåp og bursdager til Ingrid Alexandra. Jeg så også en film idag om han som la ut melding på twitter under bryllupet. Tror jeg ellers ville ha fliret godt, men i dag så begynte jeg nesten å grine igjen. Satt der med tårer i øynene og kjempet i mot.

Nå har jeg blitt helt sånn koko på eventuelle symptomer merker jeg. Og jeg kommer til å bli så skuffa om ikke jeg blir gravid. Mer skuffa enn de andre PPene.

Jeg sitter lissom med en følelse av at jeg kanskje er gravid nå, at denne PP er min PP.

Var utpå i går også, ble full da også. Samboer sa til meg før jeg gikk ut at, tenk om du er gravid nå. Da har ungen vår allerede vært full to ganger. Men vi får trøste oss med at den ikke nærer av meg enda om det er tilfellet.

Skrevet

Jeg droppet EL-testingen, hadde bare negativt resutlat til og med torsdag. Etter det har jeg ikke giddet å teste. Så nå blir det bare sengekos hver eller annen hver dag til TR melder seg - eller det har gått så lang tid at det kanskje er på tide å teste for grav.

Holder meg unna alkohol når jeg ikke har mensen, julebord på fredag, men jeg må uansett kjøre pga barnevakt (mannen er på jobbreise).

Håper på spire til oss alle i julegave.

Skrevet

Hvordan ligger dere an jenter?

Er dere spente? :)

Er kommet til 6 dpo for min del, klarer nesten ikke vente! :)

Har lest om flere som tester positivt tidlig, men jeg for min del vil vente så lenge som mulig (dersom ikke TR kommer før jeg rekker testing da)

Det er vanskelig når man har tester liggende, som skriker til deg når du legger blikket på dem!

Skrevet

6.DPO? Å så deilig! Dere kan jo begynne å teste ganske snart!

Om to uker har jeg IKM, føles lenge!!

fabulously; ikke stress med festingen, du deler uansett ikke blodbane med babyen før om noen uker. Kos deg så lenge du kan, plutselig er det stopp!

Åååå, jeg har så lyst å reise til sydligere strøk, holder på å bli gal av dette været, men holder på å pusse opp hus og heim, og da må det prioriteres, buhu. Får ta litt sol å late som om jeg ligger på stranden i thailand. Mmmmmm...

Kos dere videre jenter :)

Skrevet

Klarer nesten ikke vente med testing!

Men jeg skal være flink :) Blir dyrt å teste mye, men det føles utroolig lenge å vente...

Skrevet

Når kan vi begynne å teste? Jeg følte jeg hadde el omtrent hele forrige uke, først flere dager med masse eggehvitelignende slim som la seg oppå dopapiret, hø hø, så stikninger både på høyre og venstre side, lytter kanskje litt vel mye til kroppen min om dagen. Nå føler jeg meg typisk post-el. Så er kanskje 6 dpo. Eller 5. Har el-tester, men har ikke giddet å bruke dem systematisk, synes det er så stress å tisse i en kopp. Hva slags kopp, da liksom? Kjøper dere engangs, eller tisser dere i noe som brukes i husholdningen? Det er jo såfall ganske ekkelt? Har imidlertid 10 billigtester, stav, som jeg ikke rakk å bruke forrige mnd, tenker jeg begynner med dem til helgen. Gravitester altså.

Jeg var også på julebord sist fredag, hadde planlagt å drikke to glass, men det ble vel nærmere 5-6. Nå blir det hvite dager fram til tantetid. Fikk litt ekstra noia av nyhetene i morges om økende antall alkoholskader hos barn. + at for meg som er litt gammel er det vanskeligere for egget å feste seg hvis man drikker mer enn ørlitt.

Skrevet

Jeg hadde el fredag 4. tror jeg. Ifølge datokalkulasjonen så skulle jeg hatt det den 5. men hadde så "mensensmerter" på fredagen, så tror det var EL. Sjeldent jeg har merka så mye til det, men regner med at jeg har alle nervene sentrert rundt det området om dagen. Har vært kvalm i flere dager nå, faktisk siden torsdag. Prøver å si til meg selv at det selvfølgelig ikke kan være noe sånt", for det er det jo for tidlig for, men hjernen min løper løpsk også...

I går likte jeg plutselig ikke smågodt lenger, da... det har jeg jo elska før, men nå byr det meg i mot....

har IKM rundt den 19, tror jeg... får håpe det ikke kommer noe da, gitt... selv om man skal slappe av og ikke tenke på det og ikke ha forhåpninger og alt det der, så tror jeg at jeg vil bli litt skuffet hvis det ikke skjer noe...

Skrevet

Hei,

IKM mandag...men smerter i korsrygger (symtom eller mens) og meget utflod (igjen symtom eller mens)...

tvi tvi alle sammen

Skrevet

Har liten tro... murringer av og på i ett par dager nå.. og ingen ømme pupper, noe jeg absolutt hadde nå sist jeg ble gravid..

Har ingen forhåpninger og er nesten litt trist i grunn.. men men..

Jeg hadde el 30nov tror jeg.. når kan jeg teste?

Skrevet

IKM 16 desember. Har vært helt sikker på at det ikke har klaffet denne mnd, men etter å ha lest om tegn og symptomer i hele kveld kjenner jeg et ørlite håp igjen.

Alt er som vanlig, har fått vondt og letter kramper, det bruker jeg å få en stund før IKM. Er litt vondere en vanlig og stråler mye. Har hatt mye mer utflod en jeg bruker helt fra el. Hvit utflod.

Har bestemt meg for å kjøpe CBFM og så ligger jeg unna alkohol, for vanligvis drikker vi vin eller noe hver helg og det er ikke bra for fruktbarheten :) (jeg er 35 så jeg må tenker mer på sånt nu en tidligere tror jeg :) )

Alle sammen, jeg krsser fingre og håper at mange, ja alle, av oss vil juble i neste uke om ikke før :)!!!

Skrevet

IKM 16 desember. Har vært helt sikker på at det ikke har klaffet denne mnd, men etter å ha lest om tegn og symptomer i hele kveld kjenner jeg et ørlite håp igjen.

Alt er som vanlig, har fått vondt og letter kramper, det bruker jeg å få en stund før IKM. Er litt vondere en vanlig og stråler mye. Har hatt mye mer utflod en jeg bruker helt fra el. Hvit utflod.

Har bestemt meg for å kjøpe CBFM og så ligger jeg unna alkohol, for vanligvis drikker vi vin eller noe hver helg og det er ikke bra for fruktbarheten :) (jeg er 35 så jeg må tenker mer på sånt nu en tidligere tror jeg :) )

Alle sammen, jeg krysser fingre og håper at mange, ja alle, av oss vil juble i neste uke om ikke før :)!!!

Skrevet

Hei!

Etter lite fravær fra BIM melder jeg meg på igjen :) Tror jeg har IKM 14. desember, men er litt usikker for jeg har vært på pergo denne måned og fikk EL senere enn vanlig (forrige mandag). Skulle hatt IKM 11. des, men tror 14. des er riktig. Og det er til å bli gal av for skal på julebord + 40 års dag på fredag, samt få besøk av slektninger i helga så det hadde vært greit å vite om man har bolle i ovnen før den tid og om man må stå over vin etc. Grrr. Får vel ta en digital test på fredag, men selv om den er negativ så betyr jo ikke det at det stemmer, når det er 3 dager før IKM. Og jeg som er så glad i rødvin :)

Får vel beherske meg til jeg vet svaret sikkert neste uke.

Men har ikke på følelsen at det har klaffet denne gangen,selv med pergo. Er vel i 8 eller 9 pp nå så begynner å bli vant til skuffelsene. Dessuten har jeg ikke antydning til ømme bryster eller andre symptomer. Når jeg tenker meg om har jeg mindre symptomer enn vanlig før TR kommer, faktisk totalt fravær av symptomer. Kan pergo gjøre det?

Skrevet

For meg er dette første gang jeg prøver og vet ikke så mye om symptomer og sånn, men er det noe jeg kan kjenner etter allerede nå???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...