Gå til innhold

? ^^(¯`°?.¸ Skravletråd IKM uke 51 ¸.?°´¯)^^ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, da var vi i gang igjen jenter.

Forrige pp var jeg helt sikker på at det skulle funke, 47 dager og ømme pupper og humørsvingninger diluks, men den gang ei. Så prøver vi igjen med friskt mot denne pp.

Jeg kjøpte en tidlig julegave til meg selv på lørdag CB Fruktbarhetsovervåker og 20 stips. Jeg har så ujevne sykluser at de stakkars EL stripsene blir sikkert ikke brukt rett likevel og det er fryktelig vanskelig å ta tester på ettermiddagen, morgenurin er best i mitt hus :-) Den kostet jo noen kr, men jeg ser på det som en langtidsinvestering. Vi vil jo gjerne ha 3 barn og hvis jeg behandler den pent kan jeg selge den etterpå. Er på dag 3 nå og TR er på vei til å gi seg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, det er tydeligvis bare meg som har veldig lange sykluser eller så er alle andre blitt gravid (flott for dem;-))

I dag sa min nye CB monitor at jeg skulle begynne med stripsene. Jeg er veldig spent på hvor mange jeg må ta, helt sikkert alle 20 fordi jeg har så lang syklus, kanskje den justerer seg inn neste pp... eller forresten det skal jo ikke bli noen neste pp for det skal klaffe denne gangen :-)

Skrevet

Jeg melder meg inn her, fikk TR idag. På dag 29. Kom som en "klokke", altså aldri senere enn på dag 29 slik at jeg får aldri lenger enn 28 dagers sykluser)

Gj.snittet er hos meg 26 dagers sykluser, men valgte denne pp og gå i ut i fra at denne pp blir på 28 dager. Er så kjedelig å vente når man har tatt utgangspunkt i 26 dager.

Det virker som en evighet før vi er i uke 51. Får håpe tiden går fort.

Arashi, vi får også håpe at det kommer noen flere inn etterhvert.

Skrevet

Ingen andre med IKM uke 51?

Jeg er enda ikke ferdig med TR. Har hatt mye mindre TR i dag så da er det forhåpentligvis spotting i morgen. Jeg kan nesten ikke vente til TR er helt over så jeg kan komme i gang igjen. Jeg har en plan for denne PP'n. Og den settes i live i morgen om det kun er spotting i morgen.

Skrevet

Jeg melder meg også inn her. Er på dag 4 og TR er på vei bort. Fabulously, hva er planen din denne måneden? Jeg har 31 dagers sykluser så det er enda en god stund til EL. Jeg vurderer og ikke stresse noe denne pp og droppe el testene. Jeg vet jo ca når den finner sted. og så har jeg lest at man bør ha sex annenhver dag for å spare sæden. Hva tror dere om det?

Lille My

Skrevet

Jeg vet ikke når jeg har EL, men mistenker at jeg har EL tidlig i syklusen (om mine tolkninger av slim stemmer).

Planen min er at jeg skal gi min kjære en blowjob nå mens jeg fremdeles er smittet av TR. Dette for å være sikker på at når vi går til sengs om et par dager så er det friske sædceller som kommer ut. Det går jo noen dager fra jeg får TR til det er klart igjen, og jeg er sikker på at de sædcellene som kommer ut første gang vi har sex i en ny PP ikke er levedyktige nok. De funket i allefall ikke sist PP. =)

Jeg sa egentlig til meg selv at jeg ikke skal stresse denne måneden, men det klarer jeg ikke. Jeg tror at vi skal prøve å ha sex annenhver dag nå med en gang jeg er ferdig med TR, også skal vi prøve hver dag i dagen før, selve dagen, og dagen etter El i følge kalkulatoren. Også kjører vi på med annenhver dag igjen. Funker ikke dette denne PP så tror jeg at jeg gir opp, og dropper alt med å prøve å få dette til, og heller la ting gå av seg selv uten å sjekke datoer osv.

Jeg vet at jeg sitter og sier at vi skal prøve annehver dag nå, men jeg vet at det blir vanskeligl. Vi er så opptatte og slitne etter jobb begge to og det skjer mye denne måneden. Men vi prøver.

Skrevet

Nesten ikke noe spotting på ettermiddagen, kveld. Det betyr at det forhåpentligvis blir lite spotting i morgen. Og på søndag er jeg klar. Da kjører vi på. Gleder meg.¨

Er litt ensomt her inne... Venter på flere... Har alle andre blitt gravide?

Skrevet

Lette etter denne før jeg laget en selv. Og hva er det første jeg ser etter jeg har laget en? Denne seff. Så da fortsetter vi å bruke den. Ja, det er ensomt, men det er ikke mye prøving akkurat nå. :) Mest rødvin og tr. :(

Skrevet

Hei, jeg henger meg også på her! Tanta kom igår, presis på dag 28 som vanlig:-( Ingen garanti for fruktbarhten at syklusene er regelmessige, tydeligvis! Haff, lurer også på om jeg bare skal droppe all testing og remedier og bare ta det som det kommer..Litt håpløst akkurat nå, men motet stiger som regel igjen når tanta forsvinner da, så får se hva det blir til! ;-) foreløpig slapper jeg av og nyter en øl;-)

Skrevet

Jeg melder meg også inn! Har tenkt å følge faboulouslys strategi for max sædkvalitet, hi hi! Synes syklusene mine bare blir kortere og kortere, fikk tr på dag 25 nå! Skal nå for første gang virkelig følge med på slim og sånn, har tidligere tenkt at regelmessig sex burde være nok. Kanskje til og med prøve noe bidronninggele eller noe? Og hva er dette grapefruktjuiceopplegget?

Skrevet

Jeg har idag utført første steg av min plan. Jeg vil innrømme at det falt i smak hos min kjære. Nå venter jeg bare på morgendagen, slik at vi kan få satt i gang. Jeg er ferdig med TR for denne gang, men har en dag til med spotting.

Skrevet

Da titter jeg inn her, ny måned, ny mulighet.

Skal prøve med EL-tester denne perioden. Hadde muligens litt lang syklus denne perioden (eller så var det en tidlig SA), så kan være greit å treffe EL. Mannen er en del bortreist kommende måned, håper at det ikke krasjer med EL.

Skrevet

Hellu!!

Jeg vil og være med :0)))

IKM 16. desember. Har 31 dagers sykluser (ca.). Så at det var en til her som hadde det. Lillemy :) Når har du el ca. med syklus på 31 dager?

Mannen jobber litt dumt nå, så jeg håper at vi rekker el denne mnd. Har gått til innkjøp av Solviplect og grapefruktjuice :)

Hilsen meg :0))

Skrevet

Jeg melder meg inn her også. Har IKM 15 des. så vi gjør vårt beste nå og håper det klaffer denne gangen.

Skrevet

Er på dag 8 i syklusen, og jeg har slim som kan minne om eggehvite. Hadde bittelitt i går også. Trekker ikke inn i papiret. Får det sånn på ettermiddagen. Kanskje EL nærmer seg da? Tror det er lurt å forføre samboeren i kveld jeg.

Hvordan ligger dere andre ann?

Skrevet

TR er på vei til å gi seg nå, så da blir det sengekos framover. Håper at EL ikke treffer samtidig som mannen er bortreist.

Jeg skal for første gang prøve EL-tester (så vi ikke hopper over EL liksom), satser å starte med det mot slutten av uka.

Skrevet

Jeg blir litt frustret. Idag er jeg på dag 9 i syklusen og idag har det vært helt tørt, ikke noe slim. Hva betyr det da? Jaja, blir ikke klok på slimet, så da får vi bare fortsette med sengekos annenhver dag. jeg er fast bestemt på å få til det denne PP, og vi er godt i gang.

Skrevet

Jeg får også melde meg inn her.. Etter kalkulatoren så skal jeg ha EL rundt neste uke ( uke 49). Synes jeg føler noe EL symtomer, men er usikker på om det bare er innbillning eller noe annet..

Trodde det klaffet sist, men neida. Kanskje jeg hadde en SA eller var det bare kraftige smerter.. Det får jeg nok ikke vite, men uansett ingenting å gjøre med det. Jeg blir alltids gravid om ikke så lenge, får jeg håpe! :)

Skrevet

Jeg har de to siste dagene hatt veldig lotionaktig utflod. har jeg kanskje ikke hatt el da? Jeg blir aldri klok på dette. Jeg fortsetter løpet med annenhver dag. Hmm....

Skrevet

Hvordan ligger dere ann jenter? Det er vel eggløsningsuke for mange neste uke? Jeg er på dag 13 i syklusen. Har hatt litt varierende sykluser siden jeg sluttet på pilla for over et år siden. De tre siste gangene har det vært 28, 26 og 28 dagers sykluser. Så kanskje det blir en 26 dagers syklus igjen? Ikke godt å si. Har jeg 26 dagers syklus denne PP, sier EL-Kalk at jeg har EL i dag. Har jeg 28 dagers syklus har jeg først EL den 1. des.

Prøvde sist PP og følge med på slim, men det er ikke lett. Har også prøvd denne PP, men blir ikke klok. Føler at det enkleste er å bare ha sex annenhver dag også satser vi på at det holder.

Prøver å ikke bare ha "pliktsex" men gjøre noe ut av det. Men føler også at det er litt vanskelig. Prøver forskjellige stillinger, men det da et lite problem, noen ganger renner sæden litt for raskt ut. Rekker lissom ikke å få lagt meg på ryggen :) Noe som gjør at jeg må gå og tømme meg med en gang. Så det som beskymrer meg nå er at selv om vi har sex annenhver dag så rekker ikke svømmerne å svømme noe særlig.

Får vel kanskje bruke den "safe" stillingen i dagene rundt EL, så jeg slipper å "beskymre" meg.

Det er så lenge å vente helt til uke 51 med å få svar på om vi har lykkes denne pp. Jeg sitter med en følelse av at denne pp vil det funke... Heldigvis har jeg IKM tidlig i uke 51. Så da blir det ikke like "lenge" å vente.

Det er så stille på denne tråden. Er alle opptatt med julestrida og sengekos???

Skrevet

Melde rmeg inn her jeg også da.. selv om jeg forsøker å være rolig i situasjonen og ikke stresse med at det skal skje;p

Må innom å titte likevel nå og da hehe...

Hadde sa 14nov.. og teller ca 32 dager fra da, så ikm blir vel rundt omkring 15des.. Mente å se el-slim på dag 8 etter sa startet jeg da, men er ikke sikker.. :o) Den som venter får se=)

Ønsker alle sammen lykke til=)

Skrevet

Nærmer seg nok EL.

Mannen er hjemme fra jobbreise nå, så blir nok mye kos i neste uke. Skal for første gang prøve EL-tester, og skal da i følge bruksanvisningen starte testing i morgen. Får se om det gir suksess.

Viktig å få tid til å slappe av og kose seg nå i ukene før jul.

Skrevet

Jeg vil også vere med her:)

Hadde ma 24.09. Da var jeg 12+1 uker på vei. Fikk endelig mens igjen 21.11. Så da venter jeg TR ca 20.12. Håper bare det stemmer, og at syklusen er slik den skal vere.

Lykke til alle som venter på el.

Dette blir en spennende mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...