Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #51 Skrevet 29. april 2010 Hahahahaha! Så deilig å ikke være alene! -Piller nese (hele tiden når jeg er alene.. elsker de tørre langs kanten oppi der.. men de beste er de som man trooor er tørre og som har lang hale som kiler langt opp i bihulene) Men jeg spiser de desverre ikke.. - Når jeg har lagt meg om kvelden eller om morran, elsker jeg å ligge å røske ut høne eller rompehår.. får nesten litt kick av det og greier ikke slutte - Piller av død hud under beina og slenger det fra meg - Elsker å klemme kviser.. til større og fælere jo bedre! Oi, ble flere enn tre! Ble så revet med her.. og kunne sikkert fortsatt litt til Kan kanskje tilføye et spørsmål jeg da? Hva jobber dere som?? haha! Jeg jobber som rådgiver
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #52 Skrevet 29. april 2010 Jeg piller død hud fra beina og spiser den. Nam nam! Buser spiser jeg ikke, det blir jeg utrolig kvalm av å tenke på faktisk. Ellers er jeg normal ift snittet her. Lukter og piller som "dibbere flest"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå