Gå til innhold

Skriv tre EKLE ting om deg selv!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er kjempegøy å klemme kviser, og studere innholdet etterpå.

Kom ikke på noe annet i farten.

Skrevet

p.s: men spiser det ikke.

23.41

Skrevet

Jeg peller buser og gnir dem av på møblene..

jeg klør meg inni tissen når jeg sover og våkner alltid med en hånd som stinker tiss

jeg har lyst til å pule samboern i rumpa med en strap-on

Skrevet

Peller nese og spiser det jeg finner:)

Lukter ofte på trusa mi.

Elsker lukten av min egen fis;)

Skrevet

Jeg har en klump på låret (såkaldt fistel). Når jeg klemmer på den så kommer det gul guffe ut. Har hatt det siden jeg ble født, og den går ikke an å operere desverre. Den er kjempeekkel!!!

Skrevet

Jeg har skikkelig "mannefiser" av og til, jeg blir flau, selv om jeg er alene.. :)

Hver morgen må jeg sitte på do i fem minutter, snyte meg og pille i nesen (spiser ikke, jeg kliner det på et papir).

Når jeg har frihelg (og ikke er i stallen) hender det at jeg ikke dusjer mellom fredagsmorgen og søndag kveld.. (vasker meg jo, men ikke håret)

Skrevet

lukter ofte på trusa mi. lukter også på fingrene mine når jeg har klødd meg i fitta! liker å bli tatt i rumpa!

Skrevet

Jeg har lange hår på stortærne. Jeg har flass. Jeg har av og til gule klumper på mandlene som jeg pirker bort med en q-tips.

Skrevet

Jeg har mannlig hårvekst på kroppen.

Har kroniske betennelsestilstander som jeg elsker å klemme væske ut av. Å se de tømme seg er en lettelse og en glede.

kliper hudormer og kan glatt spise dem.

Dusjer sjelden oftere enn hver 3. dag, og vasker meg ikke mellom der. Skifter heller ikke undertøy og sokker på den tiden, om det ikke er noe spesielt.

Skrevet

Hahaha! Dette må være den morsomste tråden på leeeenge :D

Skrevet

Jeg har mye luft i magen, fiser konstant.

Synes fisene mine lukter digg.

Elsker å plukke og rive av huden under hælen.

Skrevet

Jeg liker å klemme kviser. (Spiser de IKKE)

Jeg fiser ofte.

Jeg har en ekkel kropp, men hengemage og strekkmerker, pluss masse celuitter. Bader ALDRI og er aldri på stranden. Jeg er også ekstremt stygg bak knærne siden båndene som er der er så stramme, er ofte gul og blå.. Kan ikke gå i korte shortser eller skjørt, må alltid dekke til bena.

Skrevet

GREAT!! her åpnet jeg selvfølgelig denne tråden uvtende, mens jeg satt å spiste min nyydelige kveldsmat......

Thank you

Skrevet

Miztery!

Er vi tvillinger tro? Dine ekle vaner kunne vært meg ;-P

Skrevet

Mannen min og jeg fister hverandre (nå syns selvfølgelig ikke jeg det er ekkelt, men vet at en del andre gjør det) Anbefales, med litt trening og glidemiddel er det en helt fantastisk opplevelse.

Vet ikke om noe annet egentlig..

Skrevet

biter negler på tær og fingre og spiser det

spiser snørr, kjempe flaut når jeg glemmer meg og blir ferska, later som om jeg gjør noe annet da

river ut rompehår fordi det er rart og se på de lange stive hårene

Skrevet

hvordan fister du han? En knyttneve i rævhullet??

Skrevet

Er det du eller jeg som har skrevet detta??hahhahaah ler så jeg griner fy faen å griser vi er MOHAHAHA

Skrevet

1 Var kristen før.

2 Plukker meg i nesen og spiser det.

3 Eeeelsker å klemme kviser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...