Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #26 Skrevet 9. november 2009 Fister med en hånd i analen ja, han fister meg i begge hull, har ikke fått til i begge samtidig enda, men det kommer..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #27 Skrevet 9. november 2009 I alle dager du får vel ikke hele handa inni rassen vel hahahha
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #28 Skrevet 9. november 2009 Jeg peller meg i nesa. Jeg har svart tykt hår i rævva. Jeg har myye utflod om dagen. Gravid. Og den lukter ikke godt.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #29 Skrevet 9. november 2009 jeg har en dildo hvor fargen har flasset masse av. Men den vibrerer veldig bra. Typen min vet ikke om den! Jeg biter av neilene på tørne, om det ikke er annet å kutte med i nærheten. Ps. Nå er magen for stor. Jeg har munnherpes, å har hatt det siden barnehagen. Tanten min smittet meg. Å jeg er veldig redd for og smitte datteren min!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #30 Skrevet 9. november 2009 Klart man får hele hånden inn i analen. Derfor det kalles fisting!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #31 Skrevet 9. november 2009 Jeg har hemorider, strekkmerker og er svett i rompa. GLEDER MEG TIL JEG IKKE ER GRAVID LENGER!!!
Libido- Skrevet 9. november 2009 #32 Skrevet 9. november 2009 hahahaha og DERE klager over utro mannfolk?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #33 Skrevet 9. november 2009 Jeg også har dilla på å rive ut rompehår, og gjerne tygge litt på dem med fortennene, som en kanin... spiser buser, hender tilogmed jeg spiser 2-åringen min sine.. Lukter også mye på trusa mi, når jeg sitter på do...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #34 Skrevet 9. november 2009 Jeg elsker å klemme kviser. Nei, jeg spiser det ikke! Lukter på min egen promp! Syns det er hod underholdning å pille nese! Spiser ikke det heller nei. Syns fittelukta som kommer hvis man er hakket for svett og skitten er facinerende...! Fantaserer om homosex... Jeg er et ekkelt menneske!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #35 Skrevet 9. november 2009 1 spiser buser 2 lukter på trusa mi 3 lukter på mens bindet.
LadyBlackJack Skrevet 9. november 2009 #36 Skrevet 9. november 2009 Syke, syke mennesker! Spiser småens bussemenn??? HAHAHA! Selv trodde jeg at jeg var ekkel siden jeg piller i nesen og glemmer meg og tørker de på klærne mine. Ser jo nå at det bare er flisespikkeri i forhold til grisene her inne. Jøsses, er alle dibbehønsa så ekle? Fysj, fikk et litt nytt syn på mannen(damen) i gaten nå ja. Ekkelt å tenke på at så mange av norges borgere gjør sånne ting...? Driver kokken på restauranten å klør seg på musen mens hun lager mat, og piller nesen og mister buser i suppa?? ÆÆÆÆÆ.... denne tråden kunne jeg vært foruten!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #37 Skrevet 28. april 2010 måtte bare dytte på dette. stod og klemte en hudorm isted, så kom jeg på dette innlegget her der noen tydeligvis spiser hudormene sine. sluttet å klemme med en gang da, ja :-p
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #39 Skrevet 28. april 2010 Tisser i dusjen. Fascinert av egen prompeodør. Lukter alltid på fingrene etter å ha tatt på høna.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #40 Skrevet 28. april 2010 Jeg piller meg i nesen, men spiser IKKE det jeg finner.. Jeg synes fittelukta er god (men ikke den stramme som kommer dersom man er svett) Jeg drømmer om trekant hvor jeg blir tatt i begge hull samtidig. Men bare en fantasi, jeg synes faktisk analsex er uutholdelig vondt!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #41 Skrevet 28. april 2010 Alle tisser vel i dusjen? Eller? Jeg gjør og det. Plukker buser og biter tånegler gjør jeg og forresten
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #42 Skrevet 28. april 2010 Fysj, dette får`n si var en ekkelt tråd. Gjør ikke så mye ekkelt, plukker buser med q-tip på badet og tørker på papri, fiser på do, vasker hendene og har ikke behov for å lukte på mine egne gasser eller kroppsvæsker.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #43 Skrevet 28. april 2010 Er det alvor? Sjokkert. Skal aldri mer håndhilse!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #44 Skrevet 28. april 2010 Biter tånegler - jøss, vet ikke om jeg er forferdet eller imponert. Jeg er vel ikke noe bedre enn alle andre jeg heller, fordi jeg: - Piller meg i nesa og spiser godsakene, eller klistrer de gjerne på sofan og. - Fascinert av egen prompelukt. - Klør meg på musa og lukter på etterpå. Ser i tråden her at alle tre er ganske vanlige, så jeg er vel ikke stort eklere enn alle andre her inne. Vet ikke om det er betryggende eller foruroligende..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #45 Skrevet 28. april 2010 jeg tenkte på det samme selv! Er ikke rart jeg er gal av å bruke håndspirt. jeg piller og neste, det tror jeg de fleste gjør? det er litt ekkelt, men jeg vasker meg etterpå, og spiser selvfølgelig ikke, æsj.. det er bare så vanskelig å la være når det er noe der man ikke får til å snyte ut.. ellers klør jeg meg i øret, vet ikke om det kvalifiseres som ekkelt. Jeg synes hemoroiden min etter sv.skap er ekkel
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #46 Skrevet 28. april 2010 Spiser busene mine, lukter på fingeren etter at jeg har klødd meg nedentil, elsker fislukten min... hahahahah
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #47 Skrevet 28. april 2010 Dagens beste underholdning!!! Ler meg ihjel:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #48 Skrevet 28. april 2010 Vi alle har (tydeligvis!!) ekle uvaner, men at så mange SPISER busemennene sine overrasket meg stort faktisk. Jeg: - promper mye når jeg er aleine og digger lukten - Piller nese (men de havner i bosset og/eller på papiret!) - lukter innimellom på trusa
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #50 Skrevet 29. april 2010 FYYYYY FAAAAAEN! ekle kjerringer! Dette ble jeg rett å slett kvalm av å lese...og jeg leste ikke halvparten en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå