Gå til innhold

HYSTERISKE KVINNFOLK!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt matt jeg, over å se alle de som er så forbanna hysteriske for denne svineinfluensaen!!! Har halve Norge hypokonderi??? Jeg er sikker på at hysteriet deres tar liv av dere før noe annet virus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare venter på den, jeg..... Vi har endelig fått den i hus, så nå er det bare å vente.

Har aldri vurdert å ta vaksinen, enkelt og greit fordi jeg ikke ser den store vitsen. Det er jo bare en influensa for oss. Ingen i noen som helst slags risikogruppe.

Tar det hele helt med ro. Vet bare at jeg kommer til å bli skitdårlig av feberen, for det blir jeg når den bikker 38 grader;) Da svever jeg under taket, og er helt rar. Men det er ikke farlig:) Paraceten hjelper på dette.

Skrevet

Kaller du det hysteri når folk er livredde for denne influensaen, nettopp fordi mange har dødd av dette? Da er du dum med stor D.

Skrevet

Så deilig å høre :) Et fornuftig menneske. Har selv en sønn på 1 år som ligger med denne svineinfluensaen, og har selv hatt den i 3 dager. Den er akkurat som en vanlig influensa. Litt mer verking i bryst og kropp enn en vanlig influensa, men det er ikke så mye at det er farlig iallefall. Vil anbefale alle å roe seg noen hakk, og holde seg vekke fra media en god stund.

HI

Skrevet

Mange dør i trafikken hvert år. Er du livredd for å kjøre bil?

Skrevet

Jeg vet ikke hvem som er dum med stor D jeg. Om du kaller 14stk for mange, ifht de kanskje 2-300.000 som er smittet, så er det vel din IQ det skorter på egentlig. For dette kaller jeg hysteri!

Skrevet

Det spørs om du hadde vært så tøff i kjeften om ungen din døde av dette.

Skrevet

Meg selv driter jeg fullstendig i, men når det gjelder ungen min blir jeg sikkert et hysterisk kvinnfolk. Be meg gjerne roe ned noen hakk HI, men er det ikke ganske vanlig å bli litt hysterisk når det gjelder sitt eget barn? Det dyrebareste man eier? Vil kalle det ganske normalt jeg.

Skrevet

21.24 er du dum eller bare later du som? Livet er farlig, det vet alle, men når det anbefales på det sterkeste og vaksinere seg, så man skal slippe denne svineinfluensaen + at nnoen har dødd av dette, er det ikke rart folk blir redde. I helgen døde det to til, og de var ikke i risikogruppen.

Skrevet

Slike som deg som sprer hysteri her 21:30.

Slike som deg skulle vært sperret inne. Hadde jeg mistet ungen min til denne pesten, hadde det vært forferdelig, men jeg kan ikke gå rundt å være fortvila og hysterisk heller!!!

Husk på at det er ca 0,004% sjangse for å dø av svineinfluensaen hittil!

Skrevet

Det er mange fler som dør av vanlig sessonginfluensa enn av svineinfluensa.

Skrevet

Finnes nok mange hysteriske mannfolk også. Skal selv ikke ta vaksinen.

Skrevet

Ja, synd at folk dør og helt forferdelig, men man kan ikke fly rundt som hodeløse høns slik mange av dere gir uttrykk for at dere gjør her inne, og stange i veggen! Det er influensatiden og det er bare det samme som kommer hvert år. Ifjor var det fugleinfluensa, og i år svineinfluensa. Det er noe nytt hvert år, og det stryker dessverre mennesker med, men normale mennesker med god helse, har ikke noe å bekymre seg for!

Skrevet

Kall meg gjerne hysterisk, det driter jeg så jævlig i. Fetteren min døde av svineinfluensa, så jeg akter og være hysterisk, som du så fint kaller det. De som dør av vanlig influensa hvert år er mennesker som er syke fra før. Svineinfluensaen har tatt liv av to helt friske mennesker denne helgen.

Skrevet

Enig med HI.

Lei av dette influensa styret. Møkk lei hysteri.

Skrevet

For en gjeng med dumme hønsehuer som svarer her. Trodde ikke det gikk ann og være så korte.

Skrevet

Jeg har ikke skrevt noen innlegg her ang dette, men jeg kjenner at jeg er rimelig nervøs for dette. Og det kan vel ha noe med at Tommy fra Gjøvik, som var den første som døde av dette, var en god venn av meg.

Samboer og jeg leide leilighet hos foreldrene hans i 2003, før vi kjøpte oss hus, og vi ble på den måten kjent, ettersom han bodde hjemme hos foreldrene enda.

Vi hadde mye av de samme interessene, og gutten var ikke noe annet enn super. Jeg fatter ikke ikke at han er borte. Det er ingen mening i det!

Når man får det så tett på, så gjør det inntrykk. I tilegg var han enebarn, noe som, om mulig, gjør det ekstra trist.

Datteren min har svineinfluensa nå, og har desverre astma, så det er ikke veldig gøy om dagen for å si det mildt.

Det er viktig å holde hodet kaldt ovenfor barna om ting blir alvorlig, men det er lov å være redd også.

Skrevet

Hvordan kan dere kalle det hysteri når fler og fler får smitten, og fler og fler dør av dette? Og nå tar influensaen helt friske mennesker.

Skrevet

jeg og sønnen min er nettopp ferdige med svineriet. er begge utsatte personer, han har masse allergier og er generellt masse syk, og jeg er veldig gravid. sønnen min var veldig syk i 5-6 dager, nå er han feberfri, men enda litt slapp, men ellers i finfin form og så og si frisk=) selv ble jeg aldri noe særlig syk, mne sitter litt igjen med slapphet. er glad vi er ferdige=)

Skrevet

2 AV 300000 ER IKKE MYE!!!ER DU KLAR OVER AT DET GIR DEG EN PROSENTREGNING PÅ CA 0,000004% SJANSE FOR Å DØ AV DET SAMME?? Da burde du bare låse deg inne, for det er større sjanse for å dø i trafikken eller av hjertesvikt enn denne influensaen.

Skrevet

Hvert år dør 1500-3000 mennesker i Norge av influensa.

Nå er svineinfluensaen bra i gang, og hittil er det 14.....?

Skrevet

Helt klart J A.

Du virker rolig og reflektert, og selfølgelig er det lov å være redd, men det er stor forskjell på å være redd og å være hyterisk. Mener i kategorien "Jeg nøys, kan det være svineinfluensaen....åneeei, jeg døøør" Virker som en gjeng med drama queens her inne.

Beklager for deres tap. Ikke moro når folk man kjenner dør på en slik måte.

HI

Skrevet

Ja, visst dere tror dette bare er noe å fnyse av, så har dere et problem den dagen det tar liv av ungen deres. Jeg skal se om dere kaller det hysteri da.

Skrevet

Kan jeg spørre: Hvor mange unger har dødd av svineinfluensaen? 1!!! Og 1 av mange hundre tusen, utelukker familien min fra å dø av baconsnue. Bruk hue! Sjansen er større for å vinne i lotto eller å dø av blodpropp enn at ungen min eller jeg dør av svineinfluensa.

Skrevet

Anonym 21:47

Hva kan man gjøre da? Hva godt gjør det å hause opp stemningen med å spørre folk hva de skal gjøre den dagen sykdommen tar livet av deres barn? Dette er jo helt utenfor enkeltpersoners kontroll. Slik jeg ser det så er det en gave hvis de aller fleste klarer å bevare roen og troen på at dette kommer til å utarte seg som en helt vanlig influensa hvis man selv blir rammet. Hvis flere tenkte slik så hadde vi kanskje hatt færre mennesker som sneik i køene for å få vaksine, og kanskje hadde vi til og med klart å organisere vaksineringen på en bedre måte hvis det ikke rådet panikk i alle instanser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...