Gå til innhold

Hva er din flaueste seksuelle opplevelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er faktisk en vandrehistorie og den er vel 15 år snart.

Har til og med fått den fortalt til meg flere gang (de første årene etter)

"Den (til)grisete soldat"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, så flaut, håper du ikke hadde lenge igjen av militærtjenesten?!

Skrevet

Hehehhe!!!

Heldigvis har jeg ikke hatt noen super flaue opplevelser..

Hadde to elskere engang og elsker nr 1 ringte mens jeg lå med nr to og nr to insisterte på at jeg måtte ta telefonen fordi det sikkert var viktig, så nr to fikk høre på hvor mye elsker nr en savnet meg... SKITT!!

Ble ikke dumpet av elskerene mine da, jeg måtte faktisk dumpe dem..

Hadde en one night med en fyr som avbrøt forspillet for å rydde i leiligheten, så ryddet, tok oppvasken før han følte seg klar til å fortsette.. Var rimlig bedugget og skamfull så jeg hjalp han ikke prøvde bare å kaste han på dør..

Romvenniner som har satt seg ned å fulgt med på morra for så å bomme røyk når vi var ferdige..

Skrevet

Hehehe, utrolig mange morsomme (og sinnsykt flaue!) opplevelser her!

Min verste, var da jeg lå med eksen (som var veldig glad i analsex), så vi hadde da altså analsex, og han brukte fuktighetskrem som smøring!!:( (ja vi var fulle, og jeg fikk deti kke med meg før det var for sent). dagen etter så jeg at det var små bæsjeflekker i senga hans.. Han nevnte det aldri, men det var jammen meg flaut å se!

Nå er jeg heldigvis gift med verdens beste mann, og uansett hva som skjer av flaue ting i senga, kan vi bare le av det (iallefall i ettertid, haha). ;)

Skrevet

Da jeg og min nåværende ble sammen bodde vi begge enda hjemme og et stykke fra hverandre. Vi møttes mest i helgene og måtte oftest være veldig stille under akten pga. at foreldrene våre oftest var hjemme.

En formiddag vi trodde vi var hjemme alene - kunne vi endelig ha høylytt og råsex, etter å ha holdt på i en times tid og vi stønnet og ropte - så banket det på døra.... "Kan dere dempe dere litt" sa mammaen...

Huff! Det verste var å gå ut etterpå og sette seg i stua sammen med foreldrene hans som hadde vært hjemme hele tiden...

De er nå mine svigerforeldre og dette har heldigvis aldr blitt nevnt mer...

Skrevet

Hm..vet ikke hvem dette var mest flaut for, men med en one night jeg en gang hadde så kjente jeg han ikke inni meg!!! Utstyret hans var minimalt...Heldigvis ble han ferdig på 2 sek. for jeg ville legge dette bak meg så fort som mulig. Aldri sett han siden.

Skrevet

Ha ha, dette er den mest underholdende tråden jeg har lest på lenge!

Og det beste er jo at man driter ut seg selv, og alle ler av alle:)

Jeg skal gå i tenkeboksen, har sikkert noe å bidra med, he he:)

Skrevet

Jeg sovnet under akten på et one night stand.

he he.....

og en gang da jeg var 18 og bodde hjemme hadde jeg med meg en flamme hjem ei lørdagsnatt.

Tidligt neste morgen snek han seg ut.

Jeg hadde egen inngang.

Da jeg kom opp til mamma og de så spurte pappa om jeg hadde vært på fest dagen før.

ja,sa jeg.

Da sa pappa : jeg tror du tok på deg feil sko da du gikk hjem for str 43 er vel litt stort for deg. He he

så da hadde skoene stått utfor døren.

Skrevet

Etter å ha lest denne tråden, vet jeg at jeg aldri skal begi meg ut på analsex. Er visst bare tull at man kan gjøre det uten at saker og ting følger med på lasset- i alle fall før eller senere!

Min flaueste opplevelse var en gang jeg ga eksen min oralsex. Jeg skjønte ikke at han kom, så løftet akkurat da hodet for å forandre litt på stillingen. Dermed sprutet han meg rett i øyet. Masse! Hele øyet mitt var gjenklistret av sæd, det sved og tårene rant, og jeg var rød i øyet i en dag etterpå. Kjempegøy hver gang noen spurte hva som hadde skjedd med øyet mitt! Vet ikke hvem av oss det var flauest for, egentlig, vi var ganske unge.

Skrevet

Dytter, for dette var morsom lesing!

Skrevet

hæhæhæhæhæhæhæhæhæhæh!!!!!!!Sæd i øyet!!! ÅÅÅh nå fikk jeg meg en god latter her!!!

mange fine historier!!! ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!

Skrevet

Data en fyr som var 196 høy og vi skulle ha sex for første gang. Til tross for sin høyde hadde han verdens minste tiss!!! og ung og dum som jeg var, brukte vi ikke kondom men han skulle hoppe av i svingen. Og jaggu gjorde han det, han sprutet sæd utover hele tapeten ved siden av sengen. Dette var på begynnelsen av 90 tallet og tapeten var av type hårete strie. gjett om jeg måtte vaske etterpå. Jaja, liten tiss, men futt - det var det! Det ble forresten med den ene gangen...

Skrevet

På jentetur i Syden. Traff verdens kjekkeste svenske og endte i senga med han. Vel... solsenga vel og merke. På stranda. Det ble ikke store akten for jaggu kom polisen og jagde oss bort. Ganske så pinlig....

Skrevet

elskern min har verdens miste tiss, den er så liten så han får nok aldri "bunna" noen. hahahah.

har hatt sex med han noen ganger og er "vant" til den lille pikken nå. Men innimellom føler jeg at jeg ikke har fått det jeg skal ha så må be han bruke dildoen på meg. Sendte et frekt bilde med dildoen, og gjett om han ble 'fornermet' og sjalu på den "normale" str på dildoen. haha. Tenkt deg langefingern din!!!

Han han skråtak på soverommet sitt, har skalla flere ganger da jeg har reist meg opp. det er litt flaut..

Analsex er faktiks best da man har mensen. Da ER det deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...