Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg hadde meg med en en gang, og han tok meg bakfra. Så tok han den helt ut og kjørte den inn igjen, men bommet og traff feil hull. Jeg kastet meg fremover i veggen, og da han trakk den like raskt ut igjen tror jeg at jeg slapp en fis. Kunne knapt sitte på kjøkkenstolen og spise middag den dagen...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Var 15 og hadde sex med en på 20. Søsteren hans kom inn midt i akten og skjelte han ut mens vi lå der kliss nakne. I ettertid skjønner jeg godt at hun skjelte han ut siden han var mye eldre enn meg og jeg var under den seksuelle lavalder.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg og mannen min holdt på og vi hadde vel hatt litt "feil" stilling eller noe, i hverfall så hadde jeg blitt fyllt med luft og i det jeg gjorde en manøver så kom den høyeste "muse-fisen" jeg noen gang har hørt:) Rimelig flaut, men var heldigvis med en mann jeg kjenner godt da, selv om jeg brukte laaaaaaang til på å overbevise han om at jeg ikke prompa! Har også prompa et par ganger, men håper han ikke merka det! Turn on deluxe kan jeg tenke meg!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Ja den var VEEEEEELDIG kjip skal jeg love deg! Får så angst når jeg tenker på det! Husker bare han sa: Ehhh...det er noe på senga . Hahaha,uff!! Heldigvis var det ikke mye da!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Å først spy så jeg må i dusjen, og så våkne i en blodpøl(første mensdag litt ute av kontroll), med noe som nesten var ONS.......
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Fittefiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis som aldri tok slutt! Vill krampe-latter hjalp ikke akkurat til! Så ikke noe mer til den typen
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Ingen store tabber, egentlig. Men luft i skjeden er alltid ubehagelig. Blir så utrolig høye fiselyder av det. Jeg er også av dem som synes det er flaut at mensen kommer mens man har sex. Tanken på at andre må vaske mensblodet mitt av laknene sine er ikke så kul.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #10 Skrevet 30. oktober 2009 Vi hadde sex etter at vi hadde spist fårikål en gang. Det var ingen god kombinasjon...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #11 Skrevet 30. oktober 2009 Eksen min opplevde at moren hans kom inn på rommet mens han hadde sex. Ifølge ham ble hun bare stående helt stille i noen sekunder, før hun lukket døra og temaet aldri ble nevnt igjen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #12 Skrevet 30. oktober 2009 Syns det var ganske pinlig da jeg var 18 år og nyforelsket, og moren min sa "husk at det er ganske lytt her, og vi skal tidlig opp i morgen".
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #13 Skrevet 30. oktober 2009 Var på besøk hos et vennepar av ham som jeg aldri hadde møtt før. Bodde der i flere dager. På senga vi hadde var det et knallrødt laken. Etter sex syntes sæden som store, hvite flekker mot det røde. Ikke tvil om hva vi hadde gjort. Synes ikke det er flaut at folk vet at vi har sex, altså, men er ikke så ok at andre menensker må se de intime kroppsvæskene våre :/
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #15 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg var litt småtørr etter en ganske lang økt, og ba han om å spytte på meg. Jeg mente jo at han skulle ta litt spytt på dernede, men han misforsto og spytta meg i tryne.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #17 Skrevet 30. oktober 2009 Morsomt. Med meg har det egentlig ikke skjedd så mye flaut, men jeg ble ekstremt flau på eksen min sine vegne, den første gangen vi hadde sex og han slapp en svær fis mens vi holdt på. Huff. Vi ble begge så stresset og flau at vi bare måtte gi oss.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #18 Skrevet 30. oktober 2009 hahaha unnskyld men jeg ler så jeg griner her...haha syns jeg ser det...sånt som kunne skjedd i "American Pie" det der...uff, hva sa han etterpå da?? Jeg hadde en one night stand hvor jeg drømte at jeg var på do etter sexen, så jeg tissa MASSE i senga hans...det ble plutselig så varmt (hadde drukket da til unnskyldning ehm) jeg stakk faen så fort derfra når jeg oppdaget det, dritpinlig!!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #19 Skrevet 30. oktober 2009 deg som ble spytta på altså... annie 0054
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #20 Skrevet 30. oktober 2009 Det ble aldri nevnt. Han sitter vel der ute et sted i dag og tror jeg tenner på å bli spytta i fjeset.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #21 Skrevet 31. oktober 2009 hahahahahaha her sitter jeg og sipper fordi jeg har krangla med typen, men DET innlegget tok virkelig kaka!!! MÅTTE LE !
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #22 Skrevet 31. oktober 2009 hahahaha sant den var herlig, lo så tårene spruta, hihi jeg sitter mokk aleine i stua og griner og ler, hormonene har full fest hos meg:))) Annie 00.54
Gjest Antarctica Skrevet 31. oktober 2009 #24 Skrevet 31. oktober 2009 Tross alt så var dette en veldig underholdende tråd!!! Jeg har også blitt "busta" av mora mi, men siden hun var en politisk korrekt kvinnefrontsdame, så syntes hun ikke det var noe poeng i å dosere om det - hun mente vel at kvinner(også jenter) skal gjøre som de føler for selv. Eneste hun gjorde etterpå var å spørre om jeg var veldig forelska i han fyren. Men det var mye flauere da en annen fyr ville ha sjans, og jeg lot han slippe til, da kom nr 1 (nevnt i flausen ovenfor) sammen med broren min, og gikk rett inn i rommet, slo på lysene og nekta å forlate. Vi fikk ikke en gang et privat øyeblikk til å kle på oss, for fyr nr 1 var såpass sjalu på fyr nr 2 (det var slutt og alt mulig!!) at han ville se oss begge krenket. Vi var ganske unge da altså. Seinere flauser og fiser har kommet litt i skyggen. Jeg er visst ikke så lett å sjokkere nå lenger.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #25 Skrevet 31. oktober 2009 Ha ha ha ha!! Morsomt, lo godt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå