Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #26 Skrevet 31. oktober 2009 En som jeg ikke hadde tenkt å ha sex med "lurte" meg med hjem, og da var jeg rimelig bedugget kan man si. Så jeg tenkte ikke over at jeg hadde mensen. Helt til han sto mellom bena mine med en blodig tampong i munn. Det var turn off for meg, men stikk motsatt for han. Jeg sleit med å holde meg alvorlig når jeg så han siden, kunne ikke unngå han heller siden vi jobbet på samme kontor.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #27 Skrevet 31. oktober 2009 Det som skulle senere bli min svigerfar kom inn i rommet mens typen ga meg oralsex...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #28 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg var ute med en nydelig, fantastisk kjekk utlending. Første (og siste) gang vi hadde sex, var i halvmørket, og jeg skulle gi ham oralsex, som jeg vanligvis er veldig glad i... Problemet var bare at det var så mye hår der at jeg nesten ikke fant frem, og da jeg fikk et langt, tykt, svart hår i halsen brakk jeg meg og spydde rett ved siden av senga.... Jeg visste ikke hva jeg skulle si, bare kledde på meg og dro, og har ikke møtt ham igjen... (var forresten ordentlig dårlig, egoiostisk og krevende i senga, så det er kanskje like greit at det ble som det ble)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #29 Skrevet 31. oktober 2009 Hadde mensen når jeg og xen hadde sex. Det var helt i begynnelsen av mensperioden og blødde ganske mye. Så kom det sånn klumpete ekkelt blod ut, samtidig en lyd som "blæææph".. Uuuæh..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #30 Skrevet 31. oktober 2009 Hahahahah...det med spytte i tryna, lo jeg kjempe godt av.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #31 Skrevet 31. oktober 2009 Haha, trynespyttinga kommer til å bli en klassiker her på DIB.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #32 Skrevet 31. oktober 2009 Min nåværende ligger med hodet mellom beina mine, og jeg kjenner at det nærmer seg... Joda, idét øyeblikket det begynner å bli skikkelig deilig og orgasmen kommer sprengende på...da feis jeg han rett i trynet!! ...endelig godt vi hadde vært sammen leeenge!! Hehe...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #33 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg ble med en fyr jeg hadde datet en stund hjem etter en temmelig fuktig nyttårsfeiring. Han var sinnsyk drita, for å si det rett ut. Vi satte jo i gang med å kose oss, hadde sex lenge, forskjellige stillinger. Etter en god stund begynte han å ta meg bakfra. Jeg rakk akkurat å tenke tanken at han kanskje var en av de som hadde litt trøbbel med å "komme" når han hadde drukket så mye alkohol da han begynte å bevege seg saktere og saktere inn og ut før han la seg over meg med litt mer tyngde...og rett og slett sovnet!!! Hva?! Jeg syntes det var skikkelig flaut...så spennende var jeg i senga for han liksom.. Jeg snek meg ut og svarte ikke på noen av henvendelsene fra han som kom i ettertid...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #34 Skrevet 31. oktober 2009 Hi, hi, hi ler meg fillete av den spytte episoden!!! Holder på å tisse på meg her. 4 åringen lurer på hva jeg ler av...klarer ikke stoppe jo!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #35 Skrevet 31. oktober 2009 LOL...lo godt av spyttehistorien.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #37 Skrevet 31. oktober 2009 hadde anal sex... Etterpå så jeg at jeg hadde bærsja ut hele senga!!! Merka ingenting jeg... Ikke han heller... Verste var at det var på en båt som han lånte av noen andre.... Han fikk den jobben senere den dagen... Har ikke sett han i øynene siden... Men shit happens.... :S
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #39 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg hadde nettopp vært sammen med en type. Og vi skulle ha sex første gangen (etter at vi ble sammen altså). I begynnelsen var det ganske deilig, men så dro han den ut. Dvs han ville ikke komme, så han utsatte det hele tiden. Han ville ikke slutte å pule, sa han. Så jeg kjedet meg jo, for tok jo litt tid. Plutselig ringte mobilen min, og uten å tenke på det svarte jeg. Drev å pratet litt med bestekompisen min mens han drev på. Men pratet ikke lenge da...
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 31. oktober 2009 #40 Skrevet 31. oktober 2009 HAHAHA.... Synes jeg ser ansiktsuttrykket på deg idet han spytter deg i trynet heheh!! Utrolig bra
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #41 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg var skikkelig forelsket i en som var mye yngre enn meg, og endelig hadde han fått øynene opp for meg.. Vi var så lykkelige, og skulle ha sex for første gang.. Jeg var ekstremt kåt, hadde ikke hatt sex på 3-4 måneder, og var veldig klar.. Han strevde og styrte (nevnte jeg at han var yngre enn meg? Vel han var bare 19 år, jeg var 27, og han virket ikke veldig erfaren..), og plutselig kom det fra ham: "Bruker du alltid å bli så våt? Jeg kjenner jo nesten ingenting!" Kan le av det nå, men søren det var flaut der og da.. Følte meg som ei utpult gammel kjerring med ei tilitersbøtte med lunkent vann..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #42 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg hadde vært ute og var vel litt brisen og havnet i senga med en hemmelig elsker jeg hadde. Telefonen lå ved siden av meg og uten at jeg viste det ringte jeg til en kompis av meg som hadde fest. Han og vennene satt og hørte på at vi hadde sex.. Dette er mange år siden, men det var drit flaut, skulle jo være hemmelig men ble avslørt der siden dem kjente oss begge godt:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #43 Skrevet 1. november 2009 Var vel flaut for typen dette.. men vi skulle ha sex for første gang og rett før han skulle putte den inn gikk det for han!! En stor blå flekk på det mørkeblå lakenet mitt! Ikke sa han noe heller,bare begynte med noe annet! Haha
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #48 Skrevet 2. november 2009 Hadde meg med en romkamerat da jeg var i millitæret. Han lå og slikket meg. Jeg var litt dårlig i magen (noe som gikk på huset) og da jeg fikk orgasme kom det ut litt "sprut bæsj". Soldaten løftet opp hodet og spydde på meg........da hørte vi 2 stk som brakk seg inni i skapet. To kjenninger av oss (soldater) skulle tulle med oss og ta oss på fersken (de hadde gjømt seg i skapet).....det gjorde de gitt.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #50 Skrevet 2. november 2009 HÅ HÅ HÅ!!!! Dette må ha blitt litt av en vandrehistorie!!! GUUUUUUD så pinlig, glad jeg ikke var deg i det øyeblikket, he he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå