Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #51 Skrevet 12. oktober 2009 HAHAHAHA! Herregud HI, er du helt teit ? Skal du ha oss til å tro at en kar klarer å voldta deg når du har hotpants på deg og du er fullstendig edru ? Det er pisspreik! Du har knullet han bak ryggen på eksen din, og hadde det ikke vært for at du ble gravid så hadde du sikkert fortsatt å knulle på han. Du er vemmelig! Lyve på folk voldtekter er jo helt jævlig. Voks opp ditt nek!
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #52 Skrevet 12. oktober 2009 Om dette innlegget er sant er jeg mest bekymret for hvorfor BF får lov å ha barnet. Jeg hadde aldri latt en voldelig mann ha mine barn, selvom det var faren. Du snakker jo om han som om han er psykisk ustabil, selvom det "bare" er deg han har tatt nå så er det en mulighet for at det blir barnet en dag. Jeg hadde aldri tatt den sjangsen, og tviler på at BV har holdt seg unna når du har anmeldt han ved flere anledninger tidligere? Uansett, jeg tror sannsynligheten er lik null på at du ble gravid med han. Det er jo såklart en mulighet, men liten. Fortell din samboer hva som skjedde du, og fortell han at han ikke må banke BF med tanke på at BF kan anmelde din samboer. Det er det dere som taper på. Så snakker dere med BV, hvor dere får se an muligheten for hjelp med BF ang samvær med sønnen din. Og hvorvidt det er forsvarlig at BF i det hele tatt får samvær med din sønn alene. Alt dette, HVIS det er sant )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå