Gå til innhold

hvem er far?? :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv vært sammen med en psykopat, så jeg tror deg. Har heldigvis ikke barn med han, så han er ute av livet mitt nå. Jeg syntes ting du har gjort ikke har vært så lurt, men gjort er gjort. Bare gjør noe med det nå. Snakk med samboeren din, politiet og barnevernet. Hvis det du sier stemmer, så må det ta slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære deg hi, hvis du har en ex som er så voldelig og ustabil så bruker du han ikke som sjåfør!

Og hvis du har anmeldt han flere ganger så får du det fikset sånn at du og han har minst mulig kontakt. Dvs. at når dere leverer barnet frem og tilbake så er det alltid en tredje person til stede.

Ingen ønsker vel å være alene med en sånn person når man vet hvordan han er?

Hvis han er eneste utvei for å komme deg fra A til B, så lar du heller være. Ingen legetime eller sykehusbesøk er verdt ett voldtektsforsøk. Det er jo bare å endre time til en annen gang.

Nå må du bli voksen og ta ansvar. Og hvis du ikke greier å komme deg vekk fra exen så må du skaffe deg proff. hjelp.

Skrevet

Jada du, dette lukter svidd lang vei, Hvorfor tok du ikke angrepille da hnår du vet at du og samboeren din prøver å få barn? Dumme kjerring

Skrevet

Ja, HI, hvorfor i all verden tok du ikke angrepillen etter denne angivelige voldtekten?

Det skulle jeg gjerne likt svaret på...

Blir vel noe alá "jeg tenkte ikke at jeg kunne bli gravid" eller "jeg hadde andre ting å tenke på"...

Dette høres absurd ut!

Skrevet

Så trist å høre at du ble voldtatt! Sender deg varme tanker.

Hvor lang syklus har du da? Vil tro du allerede var gravid den 25, om du ikke har veldig lang syklus da. Og dersom du har hatt sex med kjæresten hver dag, og eksen kun denne ene gangen uten at det gikk for han, ja så er det etter alle solemerker kjæresten din som er faren.

Siden du ikke anmeldte dette med en gang, og det ikke finnes bevis, så kommer nok ikke eksen din til å bli dømt. Ville derfor ikke anmeldt dette om jeg var deg. Men ville ha holdt meg til kontakt vedr deres sønn, ikke annet.

Til dere som ikke tror henne; Spiller det noen rolle for dere om dette er sant eller ikke? Hvilken grunn skal noen ha for å lyve på et anonymt nettsted? Og dersom noen gjør det er det jo bare trist for dem.

Skrevet

Er det "trillingmamma" som er tilbake...?

Skrevet

Ved anmeldt voldtekt får du dna i morsliv.

Skrevet

Om du vil unngå kommentarer på historien din og få fokus på hvem som er faren, forteller du mindre. Jeg hadde sist mens dato XXX, har sykluser som er XX dager, hadde sex med mann A XXX og mann B datoX. Hvem er faren?

Mitt råd er å gå til legen. La de ta en blodprøve for å se mengde hormon.

Skrevet

Åpner døra i undertøy ...? Så går du og legger deg etter å ha sluppet denne psyke eksen din inn, en eks som flere ganger har prøvd seg på deg med samboeren din hjemme ...? Høres merkelig ut for meg ...

Skrevet

Er faktisk litt enig med 20:46.

Hvis innlegget skulle vise seg å være falsk så sier det jo ingenting om oss som svarer men om den som har lagt ut innlegget.

Vet ikke hva som er verst jeg. Å bli voldtatt av en ex eller å lyve om det...

Skrevet

Faen så kjedelig å bli gravid av fem små jukk da !

Skrevet

Her inne har da folk løyet om verre ting. Døde barn fks.

Skrevet

Jeg er veldig lei mg på dine vegne HVIS dette stemmer men som mange andre skriver her så er det veldig mye som skurrer.

F.eks det var helt krise så din voldlige eks måtte kjøre deg men i neste innlegg skriver du at moren OG venninnen din kom med en gang. De var ikke opptatt alikevel??

OG når det ringer på hos meg på morningen lukker jeg ikke opp i truse og topp og legger meg ned på sengen igjen... hvertfall ikke hvis det er en gal eks som flørter ufrivillig med meg!!

Meeeeen folk er forskjellige.. Jeg ville nok heller tenkt på buss eller taxi hadde det vært meg. har selv vært utsatt for overgrep og da er det MYE annet jeg ville prøvd på før jeg hadde ringt den personen!

Skrevet

I JØSS!

Har da hørt andre mer usannsynlige historier her inne, kan ikke skjønne at det skal være SÅ usannsynlig dette her!

Det er jo faktisk mulig at HI ikke tenkte så langt i det hele tatt (også mulig hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen), og som hun sier har tenkt at han kan jo forandre seg etc. Men når skjedd er skjedd så er det lite å gjøre med det.

Syns også det virker rart å skulle dikte opp dette på et anonymt nettsted, da kunne hun likegodt skrevet sannheten at hun hadde vært utro (så lenge ikke mannen hennes er modde da:))

Syns uansett det blir teit å beskylde folk for tulleinnlegg hele tida, er det ikke like greit å bare holde seg for god til å nevne det da, om det er noe som skurrer. Dere vet jo selv at HI ALDRi i noen tråd kommer til å si: "Ja hehe dette var tulleinnlegg, ser historien min har store hull.. hehe beklager det altså"

Slapp av litt liksom!

Skrevet

Det er jo kun for å få oppmerksomhet at hun konstruerer og fabulerer denne historien. Det er nettopp derfor det diktes opp slike historier på anonyme nettsted, fordi man får støtteerklæringer og virtuelle klemmer i bøtter og spann - vanligvis... Enkelte mennesker er ensomme eller kjeder seg, og finner ut at dette er en grei nok måte å bøte på problemet.

I dette tilfellet gikk det sikkert ikke helt etter planen, men noe sier meg at det var neppe første eller siste gangen HI holder på slik...

Skrevet

;)

Jeg hadde ikke skrevet et sånt blinkesmilefjes hvis jeg hadde blitt voldtatt og trodde jeg var gravid med en voldtektsmann.

Hadde dere?

Skrevet

Jeg tror Hi har laget denne historien som dekkhistorie fordi hun mer enn frivillig har hatt seg med eksen, og er redd for at han er faren.

Skrevet

Nei, det hadde jeg definitivt ikke gjort. Ugler i mosen...

Skrevet

Godt mulig at det er tilfellet, ja. Så bruker hun dette forumet til å avdekke svakhetene ved historien sin, slik at hun kan gjøre det hele mer troverdig. Egentlig så har da skeptikerne gjort henne en stor tjeneste, men vi får faen ikke takk for hjelpen.

Skrevet

Jeg tror også at historien er et skalkeskjul for at Hi var utro med eksen, og tør ikke innrømme det. Så derfor må hun finne på en historie.

Beklager, men jeg klare virkelig ikke å tro på historien.

Du sier at du har vært sammen med eksen din i 6 år, og han har behandlet deg dårlig de årene dere var sammen. Du har anmeldt han flere ganger for vold. Men alikevel så velger du å "tro" godt om han, fordi du tror at han kan forandre seg?

Kjære deg. Hvis han ikke har klart å forandre seg i de 6 årene dere, var sammen, hvordan søren kan du tro at han vil forandre seg nå? Og siden du har anmeldt han for vold flere ganger før, hvordan kan du i det hele tatt ha kontakt med han daglig? Selv om dere har barn sammen, så burde du ha gjort noe med det for lenge siden.

Og hvorfor måtte han kjøre deg på sykehuset da? Går det ikke noe buss eller noe annet der? Når du vet hvor ille han har vært, så kunne du fint ha funnet en annen måte å komme deg til sykehuset på.

Nei, du få bare innrømme at du var utro, og bli ferdig med det.

Skrevet

P.s man går ikke og åpner døren i undertøy, uansett hvor trøtt man er.

Skrevet

Dessuten var det bare hun og venninnen hennes som visste om dette i første innlegg, og senere skriver hun at hun ringte både moren og venninnen etter at hun hadde løpt på badet?!

Men for å jatte med....

Hvis du ikke sier noe, HI, er det stor sannsynlighet for at x'n din sier noe, hvis han er så ille som du sier.

En annen ting er at hvis du anmelder han for voldekt så lenge etterpå kan han like gjerne anmelde deg tilbake for falsk anmeldelse -jeg mener, hvis han er så psykopat som du sier.

Ord mot ord.

Og slenger meg på det med angrepillen...hvorfor i alleste dager kjøpte du ikke det?

Skrevet

Også lurer jeg litt på...hvorfor overtalte ikke hverken moren din eller venninna di at du skal anmelde han? Eller ringer politiet, om dette var voldtekt? Hvis du hadde ringt moren din, så hadde nok hun klart å overtale deg til det, for mødrer vil ikke annet enn å beskytte barnet sitt. Isåfall ville hun ha kjørt deg til politiet, slik at du får anmeldt han.

Nice try, må jeg si.

Skrevet

Og hvorfor for sønnen deres lov til å sove hos han spør jeg bare?????

Mtp at du har anmeldt han flere ganger, han er ustabil og psyisk syk???

:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...