Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er sammen med verdens herligste gutt. Vi hadde nå bestemt oss for å få barn sammen. Så i september mnd begynte vi prøvinga : ) Vi hadde sex hver dag! Men (!!) jeg har en meget psyk eks, vil jeg si, som er far til mitt barn på 4år. den 25 hadde han sex med meg MOT min vilje. Men dette bak ryggen til min kjære. Jeg tør bare ikke si det, av frykt for å miste han pga at jeg ikke sa det med en gang.. Dette er noe kun jeg og min bestevenninne vet. Så i dag tok jeg en test.. og der sto det gravid! jeg skulle jo sprudlet over av glede men istedenfor er dette som en stor sorg for meg.... Hvem er faren nå da?! Det får jeg vel ikke vite før barnet er født og jeg kan ikke gå 9mnd og ikke vite.. hadde mensen den 6 september, sist. Hatt sex med min kjære hver dag etter det. den 25 kom eksen, maks 5 jukk før jeg fikk sparket han unna, og det gikk ikke for han, trur jeg. Dessuten løp jeg opp, gikk på do og vasket meg for harde livet etterpå, men det hjelper vel ikke stort... hva trur dere? Skal på sykehuset i morra til samtale osv.. :s
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Om du ble voldtatt så burde du anmelde ham straks og fortelle dette din kjæresten din
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Dette innlegget var postet og fikk mange svar for bare noen dager siden! Og siden jeg først tror dette er et tulleinnlegg for å få respons, vil jeg påpeke noe som skurrer alvorlig i historien: Hvordan kan det ha seg at du befinner deg naken i nærheten av eksen, slik at han rekker 5 jukk før du får dyttet ham unna??? Har virkelig store problemer med å skjønne hvordan denne angivelige voldtekten skal ha kunnet finne sted...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Høres ut som om HI var utro med eksen sin, og tør ikke innrømme det.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Herregud.. kan gjerne skrive hele historien her om du virkelig føler for og vite det.. Tulleinnlegg? hvem tuller om slikt? prøver bare pg få flere svar, da jeg har helt panikk!!! Saken er den at han skulle kjøre meg på sykehuset den 25, da min kjære jobbet. Det var jo greit.. men han kom før han skulle og jeg sov fortsatt da han ringte på døren... jeg skjønner ingenting.. står opp i hotpants og topp (om du skal ha det så detaljert) er heeelt i svime.. tenker at jeg må bare få slappe av i maks to min før jeg hopper i dusjen.. før jeg vet ordet av det kommer han inn på rommet med pikken ute.. legger seg i senga.. jeg reiser meg og spør hva i helvete han driver med!! han tar tak i meg... får snudd meg rundt, holder fast begge armene mine bak på ryggen.. setter kneet sitt på den ene beinet mitt og klemmer til.. jeg hyler at nå får du faen meg gi deg, plutselig kan ...... komme!! vær sååå snill!! men NEI! Han kjører på og jeg vrir meg unna.. etter kanskje 5 jukk så får jeg sparket han unna, og han havner på gulvet... etterpå løper jeg på badet, ringer venninna mi, mamma og de kommer.. han drar selvfølgelig... Nei, jeg er ikke en drittunge på 17 år heller.. skjønner du nå? det går faktisk an!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Så han "må faen meg gi seg fordi .... plutselig kan komme" til tross for at han er på jobb??? Og du kan ringe din mor og venninne som kommer løpende, men ingen av dem kunne kjøre deg til sykehuset i utgangspunktet, i stedet for den gale psykopat-eksen? Bare oppsummerer dine ord her... Jeg tror forstatt at dette er bull. Du har helt sikkert hatt sex med eksen i et svakt øyeblikk og angrer som faen fordi du ble gravid og vet at det er en mulighet for at det kan bli oppdaget. Men for all del; skyld på eksen og anmeld ham for voldtekt, du. Jeg vil uansett tro at den nåværende typen din forsvinner fort, hvis han eier hjernekapasitet til å se hva som foregår her.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 ja.. han jobber sånn ca 500 meter unna her jeg bor hverken min venninne eller mamma kjørte meg noen steder heller! jeg kom ingen steder den dagen, eksen min skulle kjøre fordi han hadde nettopp kjørt sønnen vår i barnehage, som hadde sover hos han den natten, og barnehagen er naboen vår;) Min kjære VET hvordan eksen min er.. flere ganger da eksen har vært her, hentet og levert ungen har han alltid prøvd seg, selv med typen min i samme hus, men på annet rom.. jeg har alltid fortalt det til han og han vet jævlig godt hvordan han er...Han liker IKKE at min eks og jeg har kontakt, men denne gangen måtte jeg ha hans hjelp for å komme meg dit.. jeg har anmeldt han flere ganger pga vold og andre saker.. så dette gidder jeg ikke putte inn i tryne ditt med teskje!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Om eksen din voldtok det, så burde du jo bare anmelde han da. Ikke bør du være redd for å si det til mannen din heller, du har jo ikke noe å skjule om det er sannheten du forteller her. Fem jukk sier du, da kan jeg ikke få meg til å tro at han fikk sædavgang og med det gjorde deg gravid.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Hvis du har anmeldt han for vold flere ganger, og han er ubehagelig å være i samme rom med. Hvorfor i huleste tar du ikke bare en taxi til jobb? Antar at det er litt reisevei siden du ikke går eller sykler. Anmeld han for voldtekt og fortell det til mannen din!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 om jeg forteller det til typen min så kommer eksen min til å få så forferdelig med juling! ikke at han ikke fortjener det, for det gjør han etter alt han har gjort mot meg i 6 år! men pga at han er stefaren til sønnen vår så vil jeg ikke at det skal bli slik bråk mellom dem. Jeg skal anmelde saken, det skal jeg! Men jeg må bare la dette synke.. alt står på hodet her...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #11 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har da ikke behov for å få noe inn med teskje, HI. Jeg bare påpeker urimeligheter/svakheter ved historien din, that`s all! Må si det forundrer meg at du som "voldatt og dypt fortvilet", sitter å setter inn blunkefjes i et innlegg med dette tema, og angir i så mte en spøkefull tone. Det rimer ikke, rett og slett. Du får begrunne det alt du orker, men snakker for døve ører hos meg. Det som til nå rimer aller minst, er at din sålkalte kjære VET hvordan eksen din er, og at du likevel ikke tør å si det til ham. Hvis han virkelig VET hvordan han er, vil han vel strengt tatt ha forståelse for at noe kan ha skjedd mot din vilje. Til slutt: Jeg tror fortsatt at du er en liten dramaqueen som har tabbet seg litt ut her. Man ser ikke en voldsameldt eks som den eneste utveien til å komme seg til et sykehus, da det ikke under noen omstendigheter skal eller bør være en utvei. Alt som ikke har med ungen å gjøre, er å regne for ikke-tema! Du sier at han alltid prøver seg når typen din er der, men at han er i det andre rommet. Så presiserer du at du forteller dette til typen etterpå, og da undrer man hvordan du kan unnlate å fortelle om et overgrep som du angivelig skal ha blitt utsatt for. Nei, dette har jeg desverre ingen tro på, men du får ha lykke til med svangerskapet og jakten på den rettmessige far!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #12 Skrevet 11. oktober 2009 Herregud , nå får du gi deg!! Skjønner godt fortvilelsen til HI...hvorfor skulle hun skrevet her at hun ble voldtatt? Her er det jo ingen som vet hvem hun er, siden hun er anonym. Hadde det vært frivillig, så hadde hun vel skrevet det. Det er faktisk folk som har det slik, selv om det ikke alltid er A-4 så betyr ikke det at det er kødde innlegg eller halveis oppspinn... Til Hi Jeg syntes du skal si det som det er til samboeren din. Det er mye værre om han får vite det senere. Hvordan går det med deg nå?? Håper virkelig ikke at du tar abort, da det virker som om det er mest sannsynlig at det er samboeren din som er barnefaren. Jeg er kanskje god troende, men jeg tror deg! Masse lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #13 Skrevet 11. oktober 2009 Her lukter det løgn og bedrag lang vei, gitt!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #14 Skrevet 11. oktober 2009 Du kan mene hva du vil, mens jeg forbeholder meg retten til å tro at dette er lagt inn kun med hensikt å oppnå respons på et innlegg. Ser ut til at HI oppnår akkurat det hun ønsket seg!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #15 Skrevet 11. oktober 2009 Hvorfor skal jeg sitte her og juge? jeg kan da vel like så godt skrive " Den 25 var jeg utro mot eksen min.." Jeg var faktisk ikke det.. etter dette har jeg ikke kunnet vært på jobb, jeg sitter bare og glor i taket.. typen min spør om noe har skjedd, siden jeg ikke er meg selv og lillegutt savner den "gamle" mammaen sin.. Jeg har også bestilt time hos psykolog nå, etter de 6 årene med han der + det som skjedde nå er det for mye.. og dere som sier jeg juger osv... det bryr meg ikke så mye fordi jeg vet det jeg sier er 110% sant!! Han er en psykopat som jeg nå er livredd! På fredag kontaktet jeg barnevernet selv for å få hjelp til og prøve og få han unna sønnen vår... han er ikke god for noen mennesker i det hele tatt!! 4 dager før jeg fødte sønnen vår sparket han meg midt i magen med all sin kraft... slått meg flere ganger med baby på armen.. tatt kvelertak så jeg har besvimt... hatt sex med 9 som jeg vet om da vi var sammen.... jeg har alltid gitt han nye sjanser og tenkt, jaja, folk kan forandre seg, men ikke han... jeg er sikkert dum og alt det der, hørt det før...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #16 Skrevet 11. oktober 2009 "Utro MED eksen min, sku det stå"
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #17 Skrevet 11. oktober 2009 Likevel er det han du ringer til og avtaler med kjøring til sykehuset. Siden den som roper i skogen får svar; Det er ikke tvil om du må være temmelig dum, ja...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #18 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg tror at hu som sier at du juger om dette bare er ute etter å provosere. Hu vil nok bare ha oppmerksomhet, så det er fint at du ikke bryr deg om henne =) Men jeg håper for din del at du sier det til samboeren din, da kan han støtte deg!! Slike mannfolk har ikke noe med barn å gjøre, tenkt hvis han blir sånn mot barnet deres også? Nei, snakk med samboeren din, anmeld han og kontakt barnevernet. Om du ikke gjør det for deg selv, så gjør det for ditt barn. masse lykke til hos psykolog=)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #19 Skrevet 11. oktober 2009 "Likevel er det han du ringer til og avtaler med kjøring til sykehuset." Vet du- grunnen til det var at jeg hadde fått en time den dagen, typen måtte jobbe.. ingen andre kunne kjøre.. så jeg tenkte liksom "jaja, det går vel bra!" fordi jeg trur godt om folk!! folk kan jo forandre seg... han skulle uansett kjøre sønnen vår i barnehage den morgenen, som er nabo til huset vårt! og da han skulle hjem så kjørte han forbi sykehuset.. så hvorfor ikke!? men nå kom jeg jo aldri så langt da... men dette gidd jeg ikke diskutere med deg, har andre ting og tenke på akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #20 Skrevet 11. oktober 2009 Ja, ja, ja... Bla, bla, bla. Ingen grunn du kommer opp med er god nok til å begrunne hvorfor du plutselig tror at en du anmelder for vold ved flere anledninger, har forandret seg så voldsomt. "Ingen andre kunne kjøre", men du kunne fint ha tatt en taxi eller bussen, så du slapp å ha unødig kontakt med en som er så jævlig som du beskriver. Det rimer ikke, HI.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #21 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg reagerer på at du bruker et sånt smilefjes midt i en så alvorlig ting som å snakke om en VOLDTEKT.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #22 Skrevet 11. oktober 2009 Svaret i 19:22 var svar på HI sitt svar skrevet 18:13, bare til opplysning!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #23 Skrevet 11. oktober 2009 Hvis eksen din er så voldelig skulle du ha anmeldt ham og fått besøks-forbud forlengst. En mann som stadig legger an på deg selv med din samboer tilstede åpner man ikke opp for i bare en truse og topp. Har han mishandlet deg over tid ber du han ikke kjøre deg noe sted, men holder deg langt unna. Det finnes buss og taxi. Hvis barnet er fire år burde du forlengst kontaktet nav og barnevernet i forhold til barnet og tid sammen med far. Du har blitt voldtatt med anmelder ham ikke og forteller det ikke til samboeren din? Dette henger ikke på greip. Og som du vet er det noe som heter angrepiller som inntas når man har hatt ubeskyttet sex med en voldtektsmann i tiden rundt eggløsning. Og hva har du tenkt til å si til samboeren din hvis han ikke er faren? Som man reder så ligger man. Denne historien er det vanskelig å tro på.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #24 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg ble faktisk gravid engang etter maks 5 jukk og uten at det gikk for ham.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #25 Skrevet 11. oktober 2009 Man lar ikke en voldtekt "synke"! Da mister du troverdigheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå