Gå til innhold

Huff jeg blir så innmari skuffa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Urk begynner bli litt bekymra jeg, har ikke en gang vært inne på tanken at det kan være andre i bildet. Har stolt veldig på han, og hele tiden ment at han er troverdig mot meg når det gjelder sånt. Har også sittet og hørt på samtaler når han har ringt arb. kollegaene om treningstider og sånt. Vel, kan jo fakes, men fader, kan bare ikke få meg til å tro der er en annen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo være en arbeidskollega? Kjenner du dem han trener med da? Hvis du gjør det, og vet hvor han trener så er det jo en enkel sak og finne ut om han faktisk er på trening...

Nå er dette bare noe JEG tror, trenger jo ikke å stemme...

Husker en jeg rota med for mange år siden, vi sa vi skulle på trening når vi snakket sammen på telefonen, for at andre ikke skulle skjønne at vi skulle ... ja ;) Venninnene mine likte ikke han, så jeg ville skjule det for dem.. later altså som at jeg skulle på trening med han, og ikke at vi hadde noe på gang....

Skrevet

Siden du ikke er fornøyd med situasjonen (som er FULLT UT forstålig!!) må du GJØRE noe! Høres ut som du har prøvd å snakke med han, være sur, fortvilet osv, men ingenting går inn på han. Har du prøvd å kjøre samme løpet selv? Ta med deg babyen hvis du ammer, men la den største være igjen, og bare gå! Flere ganger i uka. Så kan han sitte der med skjegget i inboxen. La ha føle litt på hva han gjør med deg.

Du er iallefall nødt, på en eller annen måte, å ta tak i dette nå. Han kommer til å fortsette på sitt vis så lenge han "får lov". Hvis ikke kan jeg love deg du blir sittende år etter år og være sur og lei deg om hverandre. Vil du virkelig utslette deg selv pga en mann? Som du ikke får noe igjen av? Tenk på barna, de har det bra når foreldrene har det bra! Og det har de ikke nå! (iallefall ikke den som er der for de)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...