Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #51 Skrevet 11. oktober 2009 En venn av meg mener faktisk at Hijab er kjempesexy Så der er smaken delt også. Og hvis man snur på det så syns jeg en sexy kledd mann ofte er lekrere enn en splitter naken en Men for all del, nakne naturlige kropper er veldig vakre! En venninne og jeg gikk på fjellvandring for en del år siden, og badet nakne i en kulp med isvann... Der jeg satt på mosen for å tørke tittet jeg bort på venninnen min,- langt hår vått nedover ryggen, solen glitret på henne og vannet,der hun stod til knærne i isvann og så ut som en hulder... Jeg fikk klump i halsen jeg, det var et så vakkert syn
Tigerpote Skrevet 11. oktober 2009 #52 Skrevet 11. oktober 2009 Litt utenom saken dette, men vil bare si at noen muslimske drakter er råstilige! En hijab/esharp eller burka trenger ikke være svart og trist. Mange muslimske jenter/kvinner kler seg i dag i fargerike drakter, og de knytter sjalet annerledes enn "skautmetoden". Så man kan være moteriktig selv om man går tildekket:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #53 Skrevet 16. november 2010 Feil størrelse.. Og snitt. Enig i det med for mye sminke og opptegnede øyenbryn også.
Theaen Skrevet 16. november 2010 #55 Skrevet 16. november 2010 Det jeg synes ødelegger utseende til jenter: -Oversminket -Piercinger (bortsett fra navelen) -Tatoveringer -Veldig overvektig eller undervektig (Av og til så kan kraftige jenter faktisk bli søtere i ansiktet. Hehe) -Snus -Røyk i hånda -Bart -Alt for tykke øyenbryn -Pistrete hår -"Billig" kledd
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #56 Skrevet 16. november 2010 Åh, JA! Det er så vanvittig mange kvinner som går med for små klær. De skal inn i en størrelse mindre (eller to), bare pga selve størrelsen. Forferdelig. Selvom det er "bevist" at størrelsene er forskjellig fra plagg til plagg/butikk til butikk. Har en bekjent som alltid presser seg inn i for små klær. Jeg måtte engang si da vi var ute å skulle kjøpe klær at "Jeg tror du hadde vært finere i den genseren om du hadde hatt en størrelse større". Og da svarte hun "Nei, jeg bruker Medium." Siden den gang har jeg bare latt hun være i fred ang det:) Etter min mening burde hun noengang kanskje brukt XL. Vi er på ca samme størrelse og jeg bruker L /XL. I medium kommer magen frem for å si det slik. Det gjør det til de grader hos henne også, men det er nå hennes sak:) Må forresten også nevne en gang vi var på fest. Hun hadde tatt på seg en kjole i M og kunne omtrent ikke bevege seg i den. Ihvertfall ikke sitte seg ned i en konfortabel sofa. Hva er greia liksom? Og nei, nok en gang var den heller ikke passelig når hun sto.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #57 Skrevet 16. november 2010 Påtegnet øyenbryn er ganske grusomt ja. Altfor bleket hår og altfor solariumsbrun hud Enig med at piercing i nesa ikke ser bra ut. Guttekort hår Et uflidd utseende selvsagt. En som er blek i håret, blek hud, litt småkviser, ingen sminke, unappede bryn, med slapp mage og hofter. Det er jo ikke pent akkurat. Og hvis de attpåtil går i utvaskede klær, så gjør det ikke saken bedre.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #58 Skrevet 16. november 2010 FOR EN SHITTRÅD AKKURAT SOM IKKE JENTER FLEST SLITER MED DÅRLIG SELVTILITT ALLEREDE. SLUTT
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #59 Skrevet 16. november 2010 "Bilring" på tynne jenter som henger ut mellom ei altfor trang bukse og for kort topp. Hvitt/gult bleika hår. Restylane i leppene. Røyk. Overlegenhet. Påtegna øyenbryn.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #60 Skrevet 16. november 2010 For mye sminke, ekstrem sminke.. Fks mørkrosa eller lignende. Bleika hår ( Oransje gjerne) Bart, hehe Påtegna øyebryn Jenter som går med gutteklær. Overvektige jenter i altfor trange klær, huff.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #61 Skrevet 16. november 2010 æsj, så ekle dere er mot andre jenter, mot hverandre. husk at alle de dere beskriver er personer, døtrene til noen. hadde dere likt om noen skrev slikt om deres døtre? sikkert noen beskrivelser her som passer alle og en hver bin. har ikke jenter flest dårlig nok selvfølelse hva utseendet angår allerede? hvorfor et slikt innlegg? så stygge dere er dere som svarer her. for et ekkelt innlegg.
Gjest Ambivalent Skrevet 17. november 2010 #62 Skrevet 17. november 2010 Jeg er ganske stygg jeg da skjønner jeg, tattovert , piercet (og en madonna ja ), bleika hår, stiletthæler, ett par kilo mer enn jeg ønsker å ha, sminker meg ikke hver dag, osv. Likevel er jeg meget populær Jeg synes alle mennesker er pene på sin måte, så jeg vil også si at ett surt ansikt er det som ødelegger en jentes utseende
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #63 Skrevet 17. november 2010 Håret betyr mye, ihjelbleket hår kan jeg leve med, så lenge den som eier håert er anstendig på andre områder. KORT HÅR, det er det verste. Da tenker jeg på en hårlengde rundt ørene eller opp. Det blir enten for typete, kjerringaktig eller maskulint. og Hår som er farget i en skarp rødfarge. Sort og blondt hår på samme hode KRIK hettegensere (som damene i jakten på kjærligheten)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #64 Skrevet 17. november 2010 Unødvendig silikon og stramming/botox. Med unødvendig mener jeg alt som ikke er medisinsk indusert (som f.eks etter brystkreft ol). Overdreven sminking, barbering av halve hodet, stort sett alle tatoveringer i ansiktet... Noen kler piercinger i ansiktet veldig godt, andre gjør det absolutt ikke. Det er veldig individuelt. Men på den annen side er det sikkert mye jeg gjør som får andre til å tenke at jeg ødelegger utseendet mitt, så jeg skal ikke kaste sten
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #65 Skrevet 17. november 2010 Jeg skal skrive hva jeg syns er stygt og ødelegger for meg. Kviser og uren hus om ser ustelt ut til tross for iherdige rutiner på vask og rens og smøring osv.. Et tappert men mislykket forsøk på å skjule huden med kvisene bak dekkkrem og sminke som skjolder seg i rynkene/de fine linjene og fremhever den tørre skallete huden Beinete fjes uten kinn som ser ut som et mannefjes "hestetenner" som i tillegg har blitt litt gule til tross for tannpuss morgen og kveld Så hva skal jeg gjøre da? gå med papirpose over hode med bilde av en babe jeg finner i se og hør på?
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 17. november 2010 #66 Skrevet 17. november 2010 08:20 her Trekker tilbake innlegget mitt. Vil ikke ha noe med denne diskusjonen å gjøre etter å ha tenkt meg om og lest de andre innleggene. Føler ikke at jeg er noe bedre enn andre her inne, men jeg vil ikke bidra til at andre skal føle seg dårlig med seg selv. Det er ikke min sak å dømme noen etter utseendet, og jeg er litt skuffet over meg selv fordi jeg lot meg synke til et sånt nivå. Jeg beklager og håper ikke jeg har støtt noen! Alle har sin egen skjønnhet, uansett hva noen måtte mene, og alle kler noe ikke andre kler. Det er personen som helhet som teller, ikke detaljene man pirker på. Hvis ingen skal tørre å skille seg ut og være seg selv, så ville vi heller ikke hatt noen utvikling. Jeg tar heller steget over på de "upopulæres" side og forteller åpent at jeg går gjerne uten sminke, jeg elsker joggis og har ikke nappet øyenbrynene på flere måneder! Jeg hadde piercing i nesa (blant annet), jeg har tatoveringer, jeg har flere kilo for mye, og jeg har kviser over hele ryggen pga gravidhormoner. Sånn, da kan folk heller på kaste sten på meg. Jeg tåler det!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #67 Skrevet 17. november 2010 veldig overdreven sminke er ikke vakkert nei men likevel kan man jo se om vedkommende egentlig er pen. men ellers syntes jeg oftest at jeg misliker andres utseende hvis de oppfører seg på måter som støter meg altså er veldig frekke. snakker nedtalende om andre og er velig selvorientert på en overdreven måte. er kansje ikke så opptatt av utseende generelt jeg da. mer interesert i personligheter.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #68 Skrevet 17. november 2010 Det som ødelegger jenter er dere som rakker ned på andre. Få dere et liv og begynn å leve!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #69 Skrevet 19. november 2010 Det er uten tvil noe med det dummeste jeg har hørt. Om du er slank eller ikke hva da vel ingen verdens ting med om du er pen eller ikke. Mange pene jenter som har noen kilo for mye og mange mindre pene jenter som er normalvektige. Og nei, jeg følte meg overhodet ikke truffet.
Millamor - 77 Skrevet 19. november 2010 #70 Skrevet 19. november 2010 Onepiece! Burde være straffbart å gå rundt som en teletubbies!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #71 Skrevet 19. november 2010 Jeg syntes at unge jenter som bruker for mye sminke ødelegger utseendet sitt. Spesiellt hvis de har fin hud. Så er det det typiske glamourmodell-looken med bleiket hår, solariumsbrun og silikon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå