Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Litt døvt innlegg, men sitter her med noen folk og diskuterer hva som gjør noen damer stygge uten at de egentlig er det.. Personlig synes jeg markerte (eller tatoverte) øyenbryn er grusomt stygt. Mannen min liker ikke overdreven sminke på jenter og noen her mener også at piercing i nesa ser malplassert ut... Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 øyenbryn som er barbert bort og så tegnet på igjen 3 cm lengre opp i panna:) må jo bare le litt når jeg ser sånt:) Ser det forsåvidt mest på litt eldre damer... Tykke klumpete spider-øyenvipper er heller ikke særlig lurt:) Tatovering på halsen!! Grusomt. Kan gå til nød hvis det er en del av en større tatovering hvis tatoveringen er pen. Fett hår.
det er berre mordi Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Holder med deg i at tatoverte/ påtegna øyenbryn er nasty.. Jeg har selv nesering, så det er jeg selvfølgelig ikke enig i er stygt.( selv om noen selvsagt kler det mer enn andre;)) Er ingen big fan av ihelbleika hår og tatovert lipliner heller-
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Selvbruningskrem med en "flott" orange glød er ikke det peneste som fins akkurat. Oversminking, knallrød leppestift til gule tenner og piercing er harry
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 - ihjel bleika hår - Overdreven soling - skyhøye stiletthæler som en overhode ikke klarer og gå på, det ser bare teit ut...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 bleket hår som er tydelig bleket er ikke mye fint,, Og hvis de i tillegg har mørke røtter blir det ekstra ille.. Enig i det at tegnet/tatoverte øyebryn ser usmakelig ut.. Og rosa leppestift..Usj..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Masse foundation, gjerne i en altfor mørk tone, klumpete øyevipper og platinablondt hår. Jenter som ikke har skjønt at det er ( bør i allefall være) forskjell på dagsminke og aften/festsminke. Men påtegna øyenbryn er nesten det mest tacky! Jeg satt ved siden av ei på apoteket her en tidlig formiddag. Hun hadde alt det jeg har nevnt over. Øyenbryna var tegna på med svart sprittusj, det så iallefall sånn ut, og håret var så ihjelbleka at det så ut som hvit stålull. Jenta kunne ha vært nydelig med rein hud, litt mascara og en annen hårfarge. Sånn hun så ut nå så fikk jeg bare assosiasjoner til avdanka glamourmodell som kom rett fra fest, og jeg tviler sterkt på om gutter ser noe annet enn det.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Ja, det er lekkert...7 cm høye hæler og så klamper de avgårde som elefanter med heroinknekk i knærne for ikke å ramle :-D
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #10 Skrevet 10. oktober 2009 Er enig i de fleste over her. Men ang tattovering på halsen, så tror jeg det kommer mye an på hvilken tattovering det er. Ellers, mener jeg klær. Ikke så glad i den utfordrende stilen, dyp utrigning ( med type halterneck og miniskjørt + høye støvletter) Så klær har mye å si på utseende og sminke som nevnt tidligere.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #11 Skrevet 10. oktober 2009 For mye sminke Klorbleket hår Langt hår når man bikker 30 hår Stygt hår For mye tilbehør (type smykke, ringer, armbånd, skjerf, hårspenner osv) Stikkende øyne Piercing i trynet (unntatt normale piercinger i ørene) Uproporsjonale ting (eks for korte bein i forhold til resten av kroppen) Dårlig klessmak Ufeminin stil Ufeminin gange Stygg røykestemme a la Siv Jensen (Gud så usexy det er) Stygge tenner (da mener jeg ikke mellomrom, men gule osv) Klumpete nese For smale eller for store lepper Farget hår i feil nyanse Solariumsbrun og sikkert mye mye mer...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #12 Skrevet 10. oktober 2009 Bortbarberte øyenbryn hvor de er tegnet på istedet piercinger og tatoveringer lite feminin og helt usminket alltid stygg personlighet(stor i kjeften og kjefter og smeller)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #13 Skrevet 10. oktober 2009 Hvordan i huleste kan du vite om en dame er 28 eller 32 år f.eks.? Det er jo nærmest umulig å se. Merkelig det der ang. håret altså.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #15 Skrevet 10. oktober 2009 Noen kilo for mye. De aller, aller fleste er penere om de er helt slanke. Jeg har selv ca 10 kilo for mye nå etter fødsel, og jeg ser selv at det er "ødeleggende" for utseende mitt. Jeg er mye, mye penere når jeg er normalvektig.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #16 Skrevet 10. oktober 2009 posete joggebukse, crocs og kort hår. Både de som har så kort har frisyren like godt kunne vært på en mann, og de som er overstyla til enhver tid feks puffet opp som en stor ball i bakhodet. Så har en også de som ikke gidder å fjerne hår i ansiktet som er der det ikke bør være, og de som ikkke har ferskenhud og ikke gidder bruke foundation eller tilsvarene.
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #17 Skrevet 10. oktober 2009 Et surt tryne kan ødelegge det peneste ansikt. Jeg er forøvrig penest i ansiktet med noen kilo på kroppen 23:20. Får uthulla kinn, og ser rett og slett syk ut når jeg er tynn.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #18 Skrevet 10. oktober 2009 Jenter som ikke bryr seg om utseendet...som f.eks - usminket, gutteklipp, kommunefarget hår, buskete øyenbryn og gutteklær. Hvis en bryr seg litt om utseendet, vil en også utstråle høyere selvtillit. Høres nok litt kynisk ut, men det har faktisk litt å si. Føler man seg fresh så ser man fresh ut også!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #20 Skrevet 10. oktober 2009 "Langt hår når man bikker 30..." Seriøst!!!!!????? Dust sier bare jeg da!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #21 Skrevet 10. oktober 2009 Påtegna/tatoverte TYNNE øyenbryn i bue, fy helvete så fælt Piercing i øyenbrynet/nesen, rundt kjeften osv...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #22 Skrevet 10. oktober 2009 Påtegnede øyenbryn, piercing i øyebrynet, "madonna"-piercing, for mørk foundation, unaturlig hårfarge, dårlige tenner, for små klær, fedme er ting jeg synes ikke akkurat flatterer.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 10. oktober 2009 #23 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg må flire.... Jeg er nok styggest her inne,jeg da ;P Har tattooveringer i fleng, piercing både i nese og liten dobb midt under på haken/under leppen, er snart 36 og har langt tykt hår til rumpen, er 182cm høy og nå 2 uker før termin er jeg nok ca 140 kg, og liker å bruke sort liner over øynene a la 50 talls... Ironisk nok var jeg på byn i går på en konsert og har ikke fått så mange komplimenter på utseendet mitt siden... veeeldig lenge siden. Fra fremmede også,både kvinner og menn. -Godt at smaken er som baken Jeg er enig i noen punkt da... Jeg er personlig ikke glad i Madonna-piercingen,- det er veldig få som kler den. Og påspadet sminke hvor ansiktet sprekker er fælt å se på,- jeg bruker rimelig heavy øyensminke til tider, men ingen brunkrem o.l. Og store damer syns jeg er veldig flott,men da skal man vite å kle seg. Meg selv i fjortisklær med hoftebukser og kort topp hadde nok gitt meg mareritt i århundrer
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #24 Skrevet 10. oktober 2009 kort hår usminket stygge klær ala de du kjøper på samvirkelaget allværsjakke, jogge bukse og ryggsekk briller nesegrev (ørnenese) påtegna øynenbryn, der øyenbrynene er barbert vekk sur, selvgod, kjeftende personlighet hvitbleika hår orange selvbruningskrem leppestift på tennene dårlig ånde/hygiene digre, fargede tatoveringer ansiktspiercing (den eneste piercingen som er fin er den i navlen og i ørene)
Gjest Antarctica Skrevet 10. oktober 2009 #25 Skrevet 10. oktober 2009 Men snus bruker du i alle fall ikke! Forresten så "skinner" kanskje din naturlige skjønnhet gjennom lag på lag av tattiser og metaldobber...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå