Gå til innhold

Hva synes du ødelegger utseende til jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Et surt tryne kan ødelegge det peneste ansikt."

Det var det første jeg tenkte da jeg leste overskriften på tråden!

Det er mye som kan gjøre en jente mer eller mindre attraktiv, men man kan være så billedskjønn som bare det og likevel være stygg dersom man ikke har noe å komme med innenfra. Et blidt ansikt er attraktivt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det må være det som er svaret ;P Takk gudene da for at jeg har mye blekk og noen dobber,- ellers hadde jo jeg overstrålt alle kvinns i mils omkrets *ler* ;)

Nei,snus er grusomt. Husker jeg var forelsket i 2-3 år (!) i en fyr da jeg var fjortis... Og traff ham en 16nde mai,- hvor han ville ha et kyss. Jeg var i himmelen til han smilte og det rant brun gugge nedover alle tennen hans. Snakk om en brå slutt på den forelskelsen. Poff,borte. Æsj, ikke noe kyss på han nei ;)

Skrevet

Du er nok fin, Uglemamma! :) Det er nok heller det at de som svarer her blir påvirket av hverandre, de skriver stort sett det samme alle i hop. Jeg skulle gjerne hatt piercinger selv, hvis det ikke var for jobben min. Jeg syntes ikke noe kan ødelegge et utseende, jeg mener at et menneske blir mer spennende hvis en ikke er redd for å uttrykke seg slik en selv ønsker. Jeg liker veldig godt goth-aktig stil, men er ikke gother selv da :)

Skrevet

Hehe, takk,min due :) Og du TorilMS er superdelux-vakker :D *Bredt glis* :D

Skrevet

Uglemamma;

første gang jeg så bilde av deg ble jeg faktisk skikkelig overrasket. Du hadde jo fortalt at du var en stor dame, og jeg så for meg en litt skummel dame, siden jeg jo vet hva du jobber med, hva slags musikk du gjerne hører på etc.

Men du er nok en av de desidert vakreste damene jeg vet om! Du er knallflott:)

Så det!

Skrevet

Alle piercinger i ansiktet er grusomt, synes jeg. Det forsøpler ansiktet.

Spesielt når de har det på leppa, sånn at det ser ut som ei diger vorte.

Jeg synes det er grusomt stygt, og forstår ikke at de ikke ser det selv. Jeg snakker om de som har disse små kulene på leppa, litt høyt oppe. Det ser virkelig ut som ei fæl vorte.

Markerte øyenbryn er jeg enig med Hi er forferdelig stygt. Ser ut som en gammel tante eller et barn som har lekt seg foran speilet, men ikke helt fått det til.

Skrevet

- overvektige damer/jenter i store joggeklær, ser jo bare ENDA større ut

- oversminket, for mye foundation, for mye rough(sånn det skrives??) for mørk foundation.

- klumpete øyevipper pga for mye mascara

- bleiket hår

- påtegnet øyenbryn

- "gutte jenter" med kommunegrått hår, ingen sminke og går med gutte klær/jogggeklær

- massa piercinger i trynet, store tattoo som er synlige på armer, ben

- og ikke minst jenter som TROR de er deilige, går kledd som horer.

Skrevet

-Jenter som ser ut som gutter, men kunne lett sett ut som ei jente vis hun hadde villet.

-Påtegna øyebryn

-Når jenter med helt blondt hår kommer med svarte øyenbryn

- Smålubbene jenter som trer på seg for små bukser slik at valkene henger i en ¨fin¨ ring rundt boksekanten, og de i tillegg har en for kort genser og tangaen på ryggen så du ser alt enda litt bedre.

- Jenter med rosa og andre farger som ikke ser naturlig ut i håret.

Skrevet

Stygge tenner.Både hos menn og kvinner...

Man ser påkostede frisyrer, dyre klær og sko. Vekser i tusenkronerslassen osv osv...Kanskje silikonpupper og alt er liksom "påkosetet" og nøye "dandert" også har de glemt tennene..Man KAN ikke bare bleke tenner også tror man alt er ok..Tannlege en gang i året MINST må til, fjerne tannsten (som IKKE blir bleket av tannbleking) få broer/kroner der det evt mangler/er skadede tenner osv osv.....

Et fint smil, med pene (men ikke for "plastic"-look. Synes mange av make-over programmene overdriver skallfasettpåsetting, og tar ikke utgangspunkt i naturlige "skjønnhetsfeil" og dermed får man "plastikk/gebissmil, fremfor en "naturlit" perlerad.....) gjør for meg at denne personene ser ut som en som er frisk, sunn person som tar vare på helsa.Rett og slett fordi tennene er noe av det som først forfaller ved en usunn livsstil...

Skrevet

Gule eller brune tenner

Kommunefarget hår (sorry,men har det selv)

Påtegna øynebryn

SNUS,samme hvor liten den er

Gult hår,da syns jeg ihjelbleka er mye finere

Skrevet

Hang meg litt oppi hu som sa at en ikke kan ha langt hår når en bikker 30??? Hva er det for noe ! skulle tro en var gammel når en var 30 vettu! Tipper hu va ca 18 hun som skrev det! Jeg er "bare" 26 enda men jeg kommer nok til å ha langt hår når jeg bikker 30 også! hehe

Skrevet

Gulbleket hår/striper... Ser litt russisk ut. Skal man bleke håret må man gå til frisør, hvis ikke er man nesten garantert den der gule gyselige fargen.

Skrevet

Ettervekst og dårlig bleking/farging

For mye sminke så huden ser ut som en maske

slappe/dvaske kropper, ikke nødvendigvis pent med en tynn kropp.

Tegnete øyebryn, overnappete etc

Solskader

Mye kviser, men det er jo ikke selvstyrt.

Dårlig klesstil

Sur utstråling

Egentlig mye, men alt er jo individuelt.

Skrevet

-Restylane (eller hva det heter) i leppene slik at man får sånn "jeg suuger deg" utseend (a la Fredriksen søstrene). Ja de to representerer egentlig det jeg mener er stygt. Alt for bleika hår, tynne øyebryn, too much make up og i feil settiner, silkon og botox og fake lepper. Et glimrende eksempel på at penger ikke nødvendigvis= stil

-Stygge, ustelte negler på hender og føtter

-Piercing, Tatovering og "goth" utseende

-For utringet, syns det er stygt med pushup pupper som tyter ut

-Kommunefarget og ustelt hår

-Allerversjakke i feil settinger (skikkelig usexy i hverdagen men helt ok i skogen)

-Mørke hår på overleppa

-For langt hår på 40+ damer

-magepølse/fett (eplefasong)

-dårlige hairextensions

Skrevet

*ALT for trange klær

*Liten skinnryggsekk på ryggen. JÆVLIG!

*Hvitgult bleika hår med mørk ettervekst. Fytte grisen

*Hårvekst på odde steder i ansiktet

*Oversminka

*Urent, ustelt hår og hud

*Høyrøstet attitude

*Fedme

*Slitte, vasne klær

At folk har noen få kg ++ får så bare være. DESSUTEN tipper jeg alle her inne blir glad hvis de føler seg slankest i barselgruppa etc, selv om de faktisk er langt fra slanke. Mødre blir småfeite pga sjokoladepermisjonstida.

Skrevet

Er kort hår på jenter stygt? I think not. Noen (les: jeg) kler ikke langt hår.

Langt hår på jenter over 30 stygt? Latterlig. Noen kler ikke kort hår.

Sjekk feks Catharina Zeta jones. Skikkelig stygt det, ass....

Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Jeg kler heller ikke kort hår. Er det noe jeg aldri gjennom hele mitt liv kommer til å gjøre, så er det å klippe håret kort. Det har jeg gjort én gang, aldri mer!Halvlangt er tingen for meg, hvis ikke ser ansiktet mitt veldig bollete ut, selv om jeg bare veier 50 kg (i ikke-gravid tilstand).

Jeg må si jeg hang meg litt opp i hun som mener at korte ben i forhold til overkroppen er stygt. Det var hun samme som mente at langt hår på damer over 30 er stygt. Hva skal vi kortbente jenter egentlig gjøre med at bena våre er korte? Man blir vel ikke stygg bare fordi man ikke har supermodell-ben!!

Jeg syns at å kamuflere sitt egentlige utseende er stygt. Altså å "sminke vekk" ansiktet sitt med et tonn brunkrem +++. Alle er penest når de er naturlige :-)

Skrevet

Dårlig holdning.

Forøvrig synes jeg mange litt fyldige damer er flotte.

Skrevet

Kvinner er vakrest uten klær, uten hijab og uten sminke.

Uten klær går ikke på offentlig sted. Uten hijab går ikke for enkelte. Men uten sminke er et godt skritt på veien. Da kan man nyte synet av et nakent kvinne-ansikt.

Mann

Skrevet

Vel langt hår når man bikker 30. Jeg kommer nok til å ha langt hår da jeg bikker 30 gitt. Føler man ser eldre ut jeg, når man har sånn "kjærring" kort hår.

Skrevet

Tror jeg vet hvem du er Uglemamma. Du skiller deg litt ut i bybildet i Bergen på alle mulige positive måter:) Du er flott og kler stilen du har:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...