Gå til innhold

har vært utro,på en måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra å blande barn i afrika og one night stands.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sex det var snakk om her, men mange tilfeldige ONS. Da trenger man jammen ikke være en kristen nonne (finnes det ikkekristne nonner forresten???) for å synes dette er teit.

Misforstår ikke, nei. Jeg er imot ONS, du synes det er helt greit å møte en fremmed fyr på byen, for så å hoppe i køya med han samme kveld.

Jeg synes det er billig, du synes ikke det. Greit. Vi har forskjellige meninger, men det gjør meg da ikke til noen nonne for det.

Skrevet

Her inne kan man blande det meste, Linn.

Skrevet

Blir iallefall dårlig av dere.

ONS er ganske lavmål i seg selv, men å drite i om du puler på en mann i et forhold eller ikke er ganske forkastelig.

Men hva mer kan man forvente seg av en løs tøs?

Skrevet

Hvem i alle dager er du til å dømme folk over hvorvidt de har one night stands eller ikke?! Det får vel være opp til hver enkelt hva slags sexvaner de har. Hvis man ikke er i et forhold og har lyst på et ligg, så går vel for pokker ikke det utover deg på noe som helst mulig vis.

Og hvis en mann ikke bryr seg nok om kona si/samboeren sin til å si i fra at han er sammen med noen, så kan man dessverre ikke se det på folk at de lyver.

Gjest Antarctica
Skrevet

Anonym 1754 har kjernen i problematikken her, og er forfriskende fornuftig på denne tråden.

En tråd full av fordømmende dritt, der mange har en underlig sympati med den som har en partner han svikter, og hamrer løs på henne han ligger med! Og deretter går det i ball med hvorvidt det er bra eller dårlig å ha en-nattsforbindelser - si meg er det 1800-tallet vi lever i? Forresten sa ikke HI noe om dette skjedde på en natt, eller med en fyr som jevnlig har spilt på to hester....kanskje på flere?

Jeg sier som i stad, man holder seg unna menn som er opptatt, men da må man vite om det, og dersom en gift person prøver å sjekke meg opp, REGNER jeg med at han er fri til å gjøre det!!! Ellers er det jo han som er gift som sviker, det er faktisk ikke utroskapspartneren. Når jeg er single gjør jeg hva jeg vil med hvem jeg vil, og når de ikke sier noe om sin private stand, er det jo de sjøl som lurer både meg og kona.

Jeg hadde en gang et forhold som varte tre måneder med en fyr som ikke gikk med giftering og som jevnlig snakket om hvor moro han hadde det i "ungkarsklubben" sin. Jeg traff endatil en av ungkarsklubbvennene hans. Men det tok altså lang tid før jeg skjønte at "ungkarsklubb" bare betydde "en vennegjeng med folk som han ble kjent med da de alle var ungkarer"! Men mannen var altså gift og hadde vært det i 20 år....drittsekk??? (Jeg går faktisk ikke med på at det er meg det står på her - han gikk jo inn for ikke å røpe seg.)

Skrevet

ONS har jeg ikke forståelse for. Synes det er å nedverdige seg, men igjen såp er jo vi alle forskjellig. Ser ikke ned på de som har et løssluppent seksualliv. Har en god del venninner som har stoppet å telle ligg når de passerte 50, og som ikke per idag vet hvor mange de har ligget med. Og de er de beste venninner man kan få.

At en mann lyver kan man jo ikke gjøre noe med, tror ikke det er hva man reagerer på i løpet av denne tråden.

Men det er når man vet at mannen er i et forhold, og med viten og vilje går til sengs med mannen at det er noe som skurrer. De derimot har jeg ingen respekt for.

Skrevet

Jada, anonym 17:54 er så fornuftig så.

Det er sånne som henne som kan ende opp gravid og ikke vite hvem far til ungen sin er også!

Fremdeles fornuftig? I think not!

Gjest Antarctica
Skrevet

Anonym 1754 sa følgende:

"Hvem i alle dager er du til å dømme folk over hvorvidt de har one night stands eller ikke?! Det får vel være opp til hver enkelt hva slags sexvaner de har. Hvis man ikke er i et forhold og har lyst på et ligg, så går vel for pokker ikke det utover deg på noe som helst mulig vis.

Og hvis en mann ikke bryr seg nok om kona si/samboeren sin til å si i fra at han er sammen med noen, så kan man dessverre ikke se det på folk at de lyver."

Alt dette var fornuftig sagt: at ingen har noe med å dømme andres sexvaner, at det er greit å ligge med folk når man ikke er i et forhold og at folk juger uten at det synes utenpå.

Ja, jeg mener at dette var aldeles fornuftig, og jeg ANER ikke hvor du har det fra at denne dama SELV ligger med alt hun ser gå forbi.

...og til din opplysning så fins det jo prevensjon på apoteket.

Skrevet

Dømmesyke er åpenbart en mer hardnakka lidelse enn klamydia. Skulle ha funtes antibiotika mot det også.

Gjest Antarctica
Skrevet

Han KUNNE jo ha satt på bremsene, da. Selv en mann har lov til å bruke huet, det får virkelig være grenser for hva dama skal ha skyld for. Om han slapp vogna for å kysse ektefellen, hadde jo resultatet vært det samme!!!

Skrevet

Kanskje man skulle ha gitt antibiotika til kvinner som legger seg etter gifte menn - det kunne kanskje gi dem den skamvetten de så sårt mangler..

Gjest Antarctica
Skrevet

2252 brukte nick, og det var meg. Og jeg etterlyser fortsatt hvor du mener det er hun sier at hun selv ligger med menn uten å vite navnet deres?

Skrevet

Og hvilken medisin skal vi bruke mot utroskap, anonym 00:49?

Skrevet

Og elskerrinnen kunne ikke tenke tanken "det er bremser på denne vogna"?

Skrevet

Utro menn kan jo ta antibiotikaen sin rutinemessig, så knekker de klamydiaen før kona oppdager det. "Legger seg etter" du, den var fin. Når man opplever hvordan seminardeltakere plukker av seg ringer og identifikasjon for å stå fritt på nattklubben!

Skrevet

De mangler iallefall noe helt elementært i følelseslivet sitt.

Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke når kællen holder fast i vogna, nei. Og det er hans barn, man må jo regne med at han husker hvem de små folka i vogna er....?

Skrevet

Iran velger dødsstraff, 0053!

Skrevet

Noen forsømte damer har valgt å kutte redskapen til mannen med kniv.

auda....

Skrevet

Ja, man skal liksom regne med det. Men her har vi å gjøre med en mann som glemte hvem barnas mor var tilogmed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...