Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 jeg har hatt sex med noen som er i et forhold, et langvarig et. og jeg fikk vite at jeg har klamydia, og vi brukte ikke beskyttelse... hva gjør man da?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 skriver en sms til gubben som har fått det..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Skriver en epost eller sms: "Beklager å måtte opplyse dem om at de har fått chlamydia"
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Var det han du fikk det av kanskje? Kan jo hende mannen ikke bare har seg med deg på si.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Kan jo faktisk hende at KONA hans ga det til han, som ga det til deg. Han må iallefall bli behandlet. Skjønner meg ikke på dere som tør å være utro. Neste gang kan du få HIV.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Og hvis dama blir gravid, overføres det til fosteret. Stakkars folk.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Synes du ikke fortjener bedre, for en jævla dårlig moral du har. blir direkte kvalm av lavmål som deg og mannen du har pult på.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 legen/sos klinikken kan sende anoymt brev om du foretrekker det (som da jeg fikk det av bestekompisen til xn)
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Dere greier å ha sex med dem, men ikke å si fra at dere har fått en kjønnssykdom???
Luthien1 Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Liten grunn til å gå inn på det moralske med å ha seg med noen som er opptatt, men du må si i fra. Tenker det blir kjempemoro for han å fortelle dette til sin kjære...!
Gjest Antarctica Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, det må bli moro, og helt fortjent også - han har da virkelig stilt seg i posisjonen sjøl! Jeg ler meg ihjel av dere pekefingrene, som om det er HAN det er synd på! Jeg er enig i at man selvsagt holder seg unna menn som er opptatt, men ærlig talt: det er den opptatte/gifte personen som utøver det største sviket, ikke utroskapspartneren.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Man innleder ikke forhold til noen som er opptatt uansett. Ja han er en drittsekk, men kvinnen burde ha såpass respekt, moral og etikk at hun holder seg for god til å være hora på si.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Hvorfor ler du av "pekefingre"? Hva er galt med å synes utroskap er galt og umoralsk egentlig? Hilsen ei som ble bedratt på det groveste av BF.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 (jeg ler av dere som mener det er utropartneren som er idiot her) Det er jo hos mannen det ligger ansvar om å være trofast. Ikke hora, som du oppi her kaller det. Når jeg var singel, fløy jeg ikke rundt å spurte de jeg traff om de var single om jeg ville ha meg et ons. Det mener jeg er mannens plikt å si ifra. Så dont hate the player...eller jo Dont hate the HO`!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #15 Skrevet 7. oktober 2009 De er idioter begge to. Enuff said. Hilsen en pekefinger som har blitt bedratt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #16 Skrevet 7. oktober 2009 Men når du var singel og fløy på byen og hadde ONS, hadde du jo ansvar for en meget spesiell person: DEG SELV! Litt moral skader faktisk ingen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #17 Skrevet 7. oktober 2009 Et billig ligg er du iallefall hvis du ikke tar deg bryet å spørre mannen om han er opptatt eller ikke, for da bryr du deg ikke. Huff for noen lavmålmennesker det er der ute i verden.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #18 Skrevet 7. oktober 2009 Om de ikke tar seg bryet med å si det, tror du de hadde sagt det om jeg hadde spurt da eller? Smart tenkt...NOT! Dessuten er det jo mannen som er utro, ikke sexpartneren. Men såklart, VET man at de er opptatte, er det jo ikke intressant (i mine øyne iallefall.) Men mener fremdeles at når jeg var singel og gikk på byen, var det deres oppgave å si ifra om de var opptatt! Leker ikke detektiv for å få seg et ons!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #19 Skrevet 7. oktober 2009 Ikke de singles oppgave å finne ut om partneren er opptatt - har selv opplevd dette noen ganger - men regner med de sier fra om de har dame. Det gjør de ikke alltid. Det er de som bedrar og det er de man må rette sinnet sitt på.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #20 Skrevet 7. oktober 2009 Bryr du deg virkelig så lite om det er en singel eller opptatt mann du har sex med? Fysj, så dårlig gjort. Virkelig følelsesløst av deg og dine "medsøstre".
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #21 Skrevet 7. oktober 2009 Dere single er like skyldige. Men dere må gjerne overbevise dere selv om det motsatte til dere blir blå. Har dere sex med en mann som har dame (og kanskje barn) hjemme, er dere med på utroskap.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #22 Skrevet 7. oktober 2009 Hva vil du man skal gjøre da? Ha kryssforhør for å ha seg litt? Om jeg hadde funnet ut at X hadde vært opptatt, hadde jeg ikke hatt meg med X. Men å bruke flere timer på utspørring, har jeg verken lyst til eller ork til. Tror du ikke X hadde funnet noen andre om ikke jeg hadde vilt alikevel???
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #23 Skrevet 8. oktober 2009 Så du mener at om man ikke vet om barna/kona hjemme så er man fortsatt med på utroskap?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #24 Skrevet 8. oktober 2009 Håper dere er klar over at de fleste mannfolka som er utro, benekter at de har (barn og) kone hjemme?!???!!??! Da kan man ikke bli sinna på de single om de går 5på....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #25 Skrevet 8. oktober 2009 "Er du singel?" Se der, ja. Det tok en brøkdel av et sekund å spørre det lille spørsmålet. Og de fleste av oss kan se om en mann lyver. Dessuten er det teit å hoppe i senga sammen med noen du ikke kjenner fra før. Du aner jo ikke om fyren har sykdommer, har et sykt,sykt sinn og tenner på ting du ikke drømmer om engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå