Gå til innhold

har vært utro,på en måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ folk ha ONS, da?

Kjøp dere en dildo isteden. Den er både singel og har NULL KJØNNSSYKDOMMER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt nysgjerrig på hvilken måte HI har vært utro på.

Hvor mange "måter" utroskap finnes det?

Er jeg litt blond når jeg bare vet om EN type utroskap?

Skrevet

ONS er bedre en en plastikkdings, syntes nå jeg. Liker nærheten til en mann mye bedre enn en dildo......

Skrevet

Ikke har jeg hatt noe smittefarlig kjønnsykdommer heller i mitt 30år gamle liv. Og jeg har hatt endel ONS.

Skrevet

Tror du man svarer ærlig på "Er du singel?" spm ditt, om det er en mann som pleier å være utro? "De fleste kan se om en mann juger" ???????? Hva er det for en påstand? Om man hadde sett det, hadde jo 90% av verdensproblemene vært løst!!!!

Om det er teit eller ikke, er vel opp til hver enkelt. Jeg syntes det er helt greit med ONS jeg. Er spennende, og slapp av. Man bruker jo seff kondom for å unngå kjønnsykdommer. Det er faktisk en uskreven regel, HI!

Skrevet

Saken er at det er den som er i forhold som er den som må holdes ansvarlig - Jeg holder meg selvsagt unna om jeg vet at en mann er opptatt - MEN om en mann aldri sier fra om det, antar jeg at han er singel! Jeg spør aldri en mann om han er singel, av den enkle grunn at jeg synes det blir for avslørende at jeg liker han. Har han dame, burde han ha vett til å holde seg unna - Det er ene og alene hans ansvar-

Skrevet

Ja, 02:00.

Du har også et ansvar. Du må da vite hvem du inviterer inn i kroppen din.

Skrevet

Vi har da for helsinki alle sammen et ansvar her! Nå må dere slutte å fraskrive dere ansvaret bare fordi DERE er single selv!

Skrevet

Sorry, men det gjør jeg altså -

Dere får finne dere menn som ikke er utro, dere opptatte damer;)

Skrevet

Det er vel for all del MIN sak?!

Skrevet

Har heldigvis funnet meg en trofast mann nå. Men eksen klarte ikke å holde seg unna ei gift dame mens han selv var gift.

What goes around comes around.

Ikke så søt den kløen hans lengre nå.

Nå svir det............

Skrevet

Nei, men du fikk noe som er mye, mye verre. Ei tom sjel.

Synes nesten det er verre, siden det ikke finnes en enkel kur for sånt.

Skrevet

Når jeg er på byen uten mannen min, og noen kommer opp og sjekker meg opp eller søker kontakt, sier jeg at jeg har kjæreste. Det er liksom det første jeg gjør slik at det ikke skal bli pinlig om han prøver å sjekke meg opp...Syntes det er mannen min sitt ansvar og gjøre det samme når han er på byen uten meg. Hadde han flørtet med damene som prøver seg, hadde jeg annsett han som en av de potensielle utro mennene som flyr rundt. Så ja, er enig med dere. Det er den parten som er i et forhold sitt ansvar å si ifra, og meddele at man ikke er singel. Allerede der er man en smule utro om man benekter å ha kone/mann hjemme, om man har det.

Skrevet

det er jo ikke snakk om å fraskrive seg noe ansvar. sier jo ikke at man hopper til køys med alle som har dame hjemme. men jeg personlig mener at om jeg kommer i kontakt med en på byen, og det ser ut som om det blir mer en bare en drink sammen, har mannen plikt til å si ifra at han er opptatt. det er ikke min plikt å FINNE ut og grave etter om han har dame eller ikke. har han ikke sagt det ved flørtingen, ville han heller ikke sagt -JA på spm "Har du dame"

Skrevet

Så godt du kjenner meg mer enn jeg kjenner meg selv. Det er ganske pussig. Har aldri fått en "tom sjel" har jeg aldri fått etter ONS. For det liger i ordet. Hardnakket sex uten noe forpliktelser! Begge parter er kun ute etter sex! Ikke noe med sjel i. KUN deilig sex!!! Ferdig med det!

Skrevet

Hadde jeg truffet en mann som ville ha meg men kunn sex og jeg var også kunn ute etter sex så hadde jeg ikke brydd meg om han hadde vert gift eller noe så lenge jeg ikke kjenner kona osv. hva han gjør mot andre er ikke mitt problem.

Skrevet

Slik jeg mener utroskap er:

Flørting med andre mannfolk/kvinnfolk

Sex med andre mannfolk/kvinnfolk

Snakker/chatter/meldinger med et mannfolk/kvinnfolk og holder det skjult for Kjæresten(og man snakker om ting som ikke har med hverdagen og gjøre)

Treffer andre mannfolk/kvinnfolk bak ryggen til kjæresten og i tillegg lyver om hvem dem har vert sammen med.

Men mener ikke at om man er singel men den man har sex med osv er gift eller noe så er ikke den som er singel utro. det er i bunn og grunn ikke hun som sårer noen ødelegger for noen, Ja man er med på det,men det er mannen/dama sitt ansvar og holde seg til dem man er kjærest med eller gift med. Hvis man vil gå rundt og ha seg med andre så kan man heller være singel!!!

Skrevet

Du har ikke plikt til å gå til sengs med en mann du ikke vet noe om heller. Mulig jeg er gammeldags, men å gå til sengs med en fyr du ikke aner annet enn navnet på, ser jeg på som løsaktig.

Skrevet

Nei. Det er ikke bare din sak hvis fyren har et forhold. Faktisk ikke bare din sak lengre.

Skrevet

Synes det er veldig trist at dere ikke bryr dere om andre, og ikke anser det som deres problem fordi dere ikke kjenner den sårede parten. Har dere ikke empati for andre mennesker enn de dere kjenner personlig?

Ikke rart barna i Afrika ikke får mere hjelp fra vestlige land.

Skrevet

Hahahaha...Tom sjel etter å ha sex? Da tror jeg du har misoppfattet litt. Du høres ut som en kristen nonne.

Skrevet

Nei men se hva jeg svarte på da. Jeg svarte på at det var min sak hvem JEG inviterer inn i kroppen MIN :)

Skrevet

For det første, så holder du deg unna menn som er opptatt. ( men vet av erfaring at det er ikke alle menn som opplyser om det)

Men siden skaden er skjedd, så må du si ifra til han. Og deretter holde deg unna!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...