Gå til innhold

Kysser du barna dine på munnen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjør det for 4 åringen min sier ....kyss meg på munnen mamma

Skrevet

Jupp, nusser poden på 15 mndr på munnen :) Han elsker å få den oppmerksomheten, for han ser at jeg kysser mannen min og vil ikke bli satt nedenfor i rangstigen nei! Hvis pappa får nuss, skal han ha nuss ;) Ser ikke noe feil i det:)

Skrevet

Jeg gjør det og bryr meg ikke om hva folk syns. Ikke feil for min del, hvis andre syns det må de bare la være.

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det. Å blir temmelig oppgitt over besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler som gjør det.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Sønnen min er tre år, og susser alle han er glad i på munnen. Frem til han selv syns det er unaturlig så syns jeg han skal få fortsette med det.

Skrevet

MÅ egentlig innrømme at jeg synes det er litt ekkelt.. Nå tråkker jeg sikkert mange på tærne, men jeg føler personlig at det er litt over grensen på hva som er greit i forhold til at det er barnet mitt det er snakk om.

Jeg kysser mannen min, og han er den eneste som jeg nusser på munnen, barna mine får på kinnet.

Men så sier jeg heller ikke at jeg elsker barna mine, for jeg elsker kun mannen min. Det er en annen form for kjærlighet å elske, elske handler om seksualitet og forelskelse, og det har jeg ikke for barna mine.

Skrevet

Jeg er svært overasket over svarene. Begge mine jenter på 10 og 6 kommer og gir godnattkyss på munnen. Har aldri reagert på det! Tror de hadde blitt svært lei seg om vi hadde forklart at det var de for store til. Jeg gav og min mor kyss på munnen lenge. Men de gjør det ikke med andre, da gir de klem. Fatter ikke at noen kan forbinde det med seksualitet?

Skrevet

Hehe, det er så mange trangsynte her inne. "jeg sier kun til mannen min at jeg elsker han, ikke barna mine, for det er et seksuelt ladet ord og blablalbla" er det mulig?!?!? Jeg elsker foreldrene mine også jeg, og søsknene mine. Men alle på hver sin måte!

Og ja, jeg kysser datteren min på munnen av ogtil. Ikke fordi jeg syns det er seksuelt, men fordi det er koselig med et lite nuss på truten noen ganger, og fordi det er det datteren min vil..

Skrevet

Hvordan er det mulig å ikke kysse babyen på munnen?

De er jo til å spise opp de små..hehe.

Husker vennene mine misunnet meg der min mor gav meg farvelkyss til jeg var svært stor. Får suss på kinnet av min mor idag og jeg! Og det er jeg veldig glad for.

Skrevet

Trenger vel ikke være trangsynt for det om jeg syns det er en forskjell på følelsene mine? Jeg syns det å elske er noe romantisk og seksuelt, noe jeg bare føler for mannen min, og kyssing er en del av det. Jeg har aldri opplevd at mine foreldre sa at de elsket meg eller kysset meg på munnen, men jeg VET at de er uendelig glade i meg!

Jeg elsker kun mannen min, men jeg også kunne ønske meg et ord mellom elske og glad i, sistnevnte er ikke helt nok..

Skrevet

Nei ikke til vanlig , men det har hendt. Kysser mye på kinnet og over alt ellers:o)

Jeg syns ikke det er rart at andre gjør det.

Skrevet

Nei, men jeg skubber dem ikke vekk om de vil kysse meg på munnen. Jeg og faren kysser jo sånn, og da ser jo barna det, og vil kopiere. De kysser også hverandre på munnen.

Skrevet

Ja det gjør vi.

Er vel overhodet ikke noe seksuelt over det?!

Skrevet

Da feiler det nok meg noe stort.

Jeg ble missbrukt på barneskolen av en lærer, og missbruket startet nettopp med ett kyss på munnen. Jeg tenkte ikke da at det var noe galt i det, siden mange av mine venner kysset foreldrene og andre voksne på munnen.

Så kyss kommer andre steder enn på munnen her. Kyss på panna er vel det som er oftes, og som ungene syns er hygglist.

Skrevet

Jeg gjør det ikke, men guttungen på 3 nusser meg.

Synes det er mer feil å snu kinnet til enn det er å nusse han tilbake.

Det er bare hans måte å si hadet eller god natt, og noe han kun gjør på meg og pappan.

Skrevet

helt enig,blir feil og snu seg vekk.spesielt når de er små.

Skrevet

Ja jeg gjør det. Har ei på 17 mnd og hun kommer bort og sier nuss nuss.. Og gir mamman sin en nuss.

Både jeg og far gjør det.

Syns det er verre med dere som syns det er ekkelt og mener det er for seksuelt.

At man tenker sånn med sine egne barn er bare ekkelt

Skrevet

Nei! Kysser dere foreldrene deres fortsatt på munnen??

Skrevet

Er da ærligtalt forskjell på små barn og når man nærmer seg 30 åra da.

Skrevet

Ja, vi smasker innimellom :) Med tid og stunder vil det naturlig nok falle bort av seg selv.

Skrevet

Ja det gjør jeg. Ihverfall den minste. De 2 andre er så store at det liksom på et eller annet tidspunkt ble naturlig å susse på kinnet istedenfor. Hvorfor det ble naturlig å gå over å susse på kinnet isteden vet jeg ikke egentlig, for det har jeg aldrig tenkt over.

Skrevet

Jeg overøser lillemann med kyss, klapp og klem hele tiden men aldri på munnen. Det passer seg ikke synes jeg. Dere som skriver "såklart vi gjør det..." Det er ingen selvfølge synes jeg. Sier heller ikke at jeg elsker lillemann, men jeg sier at jeg er veldig veldig veldig glad i ham! Synes det er greit å skille mellom kjærlighet til pappa'n og kjærlighet til sønnen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...