Gå til innhold

Kysser du barna dine på munnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det blir helt feil, så jeg gjør ikke det. Men det er visst vanlig å gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør jeg. Av og til. Ett lite suss

Skrevet

kysser babyen min på munnen ja :) men kommer nok til å slutte med det når hun blir eldre. fra 1 år og oppover

Skrevet

enig med 19.48 her.. jeg kysser babyen på munnen men kommer nok til å slutte med det etter hvert

Skrevet

Får meg av og til en snottete smask på munnen hvis jeg spør om jeg kan få en suss.. men jeg sitter ikke å susser barna på munnen sånn uten videre. Må jo nevne at barna ser jo mamma og pappa susse. Vi gidder ikke akkurat å sjule det for ungene.

Jeg syns ikke det et ekkelt, det er vel en natulig prosess barna skal igjennom..litt kos har ikke ungene vondt av ;)

Skrevet

Et kyss på munnen er noe jeg kun gir mannen min. Jeg forbinder det med seksuell kjærlighet.

Skrevet

Tror ikke småbarn ser på det på den måten...

Skrevet

En forbinder vel ikke med et lite nuss på munnen til barna m noe seksuelt. Da må det feile en noe stort. Vet om mange som kan gi et fort nuss på munnen til mor eller far. Når jeg spør min gutt om jeg kan få et kyss så kommer han bort m munnen å skal nusse meg på munnen. Men jeg kysser han på kinnet når jeg skal kysse han.

Skrevet

ja lille gir meg nuss på munnen(det samme gjør hun med pappan sin og tanter og bestemødre osv.) Jeg ser ikke helt problemet og så lenge hun selv ikke har noe imot det så vil jeg også fortsette å tillate det.

Hun vil nok senere når hun blir eldre ikke ønske å nusse folk på munnen og det respekterer jeg så klart. Men jeg kan også finne på å nusse min mamma på munnen uten at det er noe sexuelt ved det av den grunn!

Skrevet

Nusser på munnen av og til. ja..-.

Skrevet

Klart jeg susser Adrian på munnen! :) Ingenting seksuelt over det, det sier han bare at jeg elsker han. :)

Skrevet

ja, det gjør både jeg og pappaen:) men lillegutt er bare 11 mnd, så han skjønner ikke helt om han skal gape eller hva han egentlig skal gjøre, så blir vått! hehe:)

Skrevet

Jepp, et smask er jo helt uskyldig:) Og jeg kommer til å gjøre det så lenge det er naturlig og gutta ikke blir flaue:)

Skrevet

Ja, det gjør vi begge to. Det føles helt naturlig å gjøre det og vi kommer til å fortsette med det så lenge han selv vil.

Skrevet

Nei!!!!!!! Og atter nei!

Sprer ikke smitte, og jeg klemmer barna mine mye, og nusser på kinnet og hodet om jeg må nusse.

Skrevet

Vår toåring har sett at mamma og pappa kysser når vi sier hadet til hverandre osv, dette har hun jo sett hele livet sitt.

Nå har hun begynt å nusse oss på munnen når hun skal sove eller skal i bhg, samtidig lager hun en "moah" lyd, synes det bare er koslig jeg, hun gjør det av fri vilje,

Hun nusser besteforeldre, tanter og onkler også hun da!

Jeg er helt overbevist om at hun kommer til å slutte med dette snart, er ingen som ser på dette som seksuelt heller, bare en morsom/søt ting hun gjør nå!

Det som blir galt er hvis noen voksne absolutt vil ha nuss og tvinger det fram, finner de på det det selv fordi at de hermer etter voksne så la de nå gjøre det da er min mening!

Skrevet

Datteren min begynte med dette tidlig, og hun er i dag over 3 år, og jeg synes det er like koselig hver gang hun ber om nuss og kos, og har overhodet ingen intensjoner om å nekte henne det. Jeg blir like glad hver gang hun gjør dette og forteller at hun er glad i mammaen sin:)

Skrevet

Ja, jeg nusser datteren min på munnen noen ganger. Ikke hver dag, men det hender :)

Ser absolutt ingenting galt med det. Men så er jo jeg en sånnen "dårlig mor" at jeg tar sutten hennes i min munn før jeg gir den til henne om den f.eks har ramlet i gulvet..hehe. Dere damer her inne kan være ganske gale avogtil ;)

Nei, et uskyldig lite nuss på munnen til sitt eget barn, forbinder jeg absolutt INGENTING seksuelt med.. Det er bare koselig! Syns det er koselig å se når barn skal gi foreldrene sine (o.l) et nuss på munnen jeg :)

Skrevet

ja.. så klart.. Og sønnen vår kommer å krever "muss"(nuss) og "tos"(kos) flere ganger om dagen selv også.. Er såå søt.. (20 mndr)

6 åringen vil ikke ha nuss lenger, og det er greit. HUn vil derimot gi et nuss på nesa vår eller i panna vår. Masse kos og klem ellers i løpet av dagen

Skrevet

Jeg gjør det ikke. Det passer seg ikke.

Dessuten skal man ikke kysse babyer på munnen, man blir frarådet det pga smitte...

Skrevet

ja, en kos på hver side av fjeset og så en nuss på munn. gutten min er snart 3 år og vi kommer til å gjøre det så lenge han synes det er greit. han nusser pappan sin også, og av og til besteforeldrene.

Skrevet

Ja. Jeg kysser sønnen min på 3,5 år på munnen og det gjør hans pappa også. Og han kysser oss. Ett kyss på munnen mellom voksne og ett med et barn og hans/hennes mamma er ikke samme sak.

Han er veldig fysisk og liker mye kos og klem. Han kommer nok alt for tidlig å syns det er pinlig å gi mamma ett kyss, så jeg nyter det så lenge jeg kan!

Skrevet

Hvorfor skal alt være så seksuelt? Hvorfor kan man ikke skille på kjærligheten og det man gjør mot barnet sitt, mot det man gjør med mannen sin? Det er mange typer kjælighet.

Greit det at noen ikke føler det naturlig. Men å si at man føler det blir for seksuelt?

Jeg nusser ikke sønnen min på munnen når jeg vil ha en kos av han. Da nusser jeg han på kinnet. Men det hender jeg spør etter en suss, å da får jeg den midt på truten :o)

Er jo ikke akkurat snakk om ordentlig kyss dette her da! Ikke rart (spesielt mannfolk) føler på dette med å vise barnet en slik type nærhet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...