Gå til innhold

Sier dere "Elsker deg" til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg, ja. Hver kveld før hun legger seg til å sove.

Jeg elsker hun av hele mitt hjerte, og det fortjener hun å høre også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonym 19.45

mener du at berne dine IKKE e specielle nok ????

fyttigrisen!

Skrevet

For meg blir "jeg elsker deg" et for....hm, hva skal jeg si...'svulstig' begrep som jeg ikke bruker, jeg sier heller "jeg er (kjempe)glad i deg", det være seg både til barn og mann. Men selvfølgelig elsker jeg barna mine, det har bare med hvor vant en er til å bruke slike uttrykk!

Som en over her, det var sjelden vi (altså jeg og min søster) fikk HØRE "jeg er glad i deg" fra våre foreldre, men vi tvilte aldri på at det var tilfellet. Handlinger setter vel så mye spor som ord. Jeg tviler ikke på at min sønn vet at jeg setter ham høyest av alt, sammen med min datter selvfølgelig (men hun er for liten til å forstå ennå).

Men hadde jeg faktisk brukt ordet 'elsker', hadde jeg nok sagt det til både mann og barn.

Skrevet

Jeg elsker datteren min over alt på jord, men sier "jeg er glad i deg". Jeg elsker deg - er forbeholdt kjæresten min :-) Selv om han selvfølgelig kommer i andre rekke.

Skrevet

Sier mamma er så glad i deg, og ælske dæ så og si daglig :)

Skrevet

Ja, jeg elsker barna mine, og det får de vite. :)

Skrevet

Klart jeg gjør. Jeg "elsker" ungene. og er "glad i" mannen jeg ;o))

Skrevet

Dere som sier "elsker deg" er forbeholdt mannen ,fordi dere mener det er for svulstig å bruke til barna. Har dere noengang tenkt på at barna kanskje ser annerledes på det når de begynner å skjønne ordenes betydelse? At det kan føles sårt for de at mamma "elsker" pappa, men er bare glad i meg. ?

Skrevet

"BARE" glad i faktisk!! Jeg er ikke bare glad i barna mine - jeg er uendelig glad i dem!! Tror aldre barn vil sammeligne noe slikt. Elske er det samme som forelskelse - et kjærlighetsforhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...