Gå til innhold

Hvor er du fra?


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sunshine! Åh så utrolig spennende å høre historien din! Blir utrolig moro å følge deg! Ikke lenge å vente på UL nå da :) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Drammen, er 30 år. Har ei datter som er snart 5 år. Venter mitt andre barn 20.juni med kjæresten min. Det er hans første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Ræyken og er 36 år. Har 2 barn fra et tidligere forhold på henholdsvis 13 og 11.

Min nye kjæreste er en del yngre enn meg og har ingen barn fra før, så da var det bare å starte på'n igjen:-)

Blir kjempekoselig dette her tror jeg. Flytter til Fosen rett etter fødselen ser det ut til, skal overta gården han kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jeg ikke si ennaa, siden jeg kommer fra en saapass lliten plass at fokl kan finne ut at det er meg hvis jeg sier det... og siden jeg ikke har fortalt alle ennaa saa kan det bli braak om rykter begynner aa gaa... (ikke veldig sansynlig at folk er inne paa denna siden, men tar ingen sjanser... haha)

 

Men, jeg ender nok opp i Olso foer jeg skal foede... (skal flytte til jul). Har mann og venter foerste.

 

Sunshine70 (eller hva det var): Ville bare si at det syntes jeg var skikkelig kjipt av samboern din.Men vil man ikke saa vil man ikke. Men, syntes det er fantastisk det du har gjordt og jeg ville si at jeg stoetter deg fullt ut!!! Grattis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Är från Sverige från början, men bott i Oslo och nu Strömmen i sammanlagt 7år. Väntar nummer 2, har en dotter född i 07. Gift och är 26år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra Stavanger men bor i Oslo ved Vindern. Er 26 år og skal gifte meg i mars med samboeren min på 37. Han har to barn fra før - dette er mitt første. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Askim, men jobber i Oslo så er i hovedstaden hver dag, så jeg kan gjerne komme på Oslotreff. Jeg er 28, gift og har ingen barn fra før, bare to hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heisann :)

 

Er fra Arendal, venter første i juni, er 26år da. Spennende tid dette :) Skal kose meg med den voksende magen min, trives godt som gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...