Gå til innhold

Hvor er du fra?


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Jeg er fra, og bor i Finnmark, så spørs om det blir noe treff for min del ;) men synes det er koselig å dele litt med andre i samme situasjon, og hvem vet, en dag? :)

 

Er 28 år, vi har en sønn som straks er 2 år, og tenk at han skal bli storebror neste sommer! Gleder oss veldig =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 27 år, opprinnelig fra Fredrikstad, men bor i Oslo. Har ei jente født 06.11. 06 og venter en ny 10.06.10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt fersk både her inne og som gravid.:-) Termin 7.juni. Samboer 31 og jeg er 26, Bor i Stavanger, men er egentlig fra Nøtterøy.:-)

Vi gleder oss!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 25 år og bor i Bergen. Venter nr 3.

Fra før har jeg en på 6 år og en på 6 mnd. Så her gikk det fort i svingene!

Har nok en travel tid foran meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Stavangerområdet, er 39 år, enslig og gravid med ett eller to donorbarn fra Danmark. De ble unnfanget den 24. september i et reagensrør og ble plantet inn i meg den 26. september mens jeg overvar det hele på en skjerm. Helt surrealistisk :) I fryseboksen i København ligger det to ekstra embryoer på lur i tilfelle dette går nedenom og hjem. Jeg har opplevd 3 spontanaborter i et tidligere samboerforhold, så jeg er veldig redd for det... Gleder meg likevel litt - men ikke vilt - siden jeg per idag bare er 5+4 påvei. Om to uker skal jeg på "opptelling" og første ultralyd, så det blir en milepæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes utrolig spennende ut med donorbarn og hvordan det går videre med deg. Håper vi får lese om fortsettelsen her og at alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ma:) Jeg skal nok holde dere oppdatert om hvordan det går :) Donorbarn ble rett og slett løsningen for meg ettersom kjæresten min plutselig fant ut at hans to barn burde holde for meg også... Hehe, det funket ikke slik for meg da, men å begynne en desperat leting etter ny mann 38 år gammel, nei det orket jeg ikke. Blir jo helt feil fokus. Så - det er derfor jeg har stokket om på rekkefølgen og valgt å satse på barn først, så får mannen komme siden :) Pradoksalt nok har jeg aldri hatt flere "friere" enn denne sommeren, men det blir vel slik når du holder alle på en armlengdes avstand :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år, Samboer, Bærum/Akershus, første:))

 

Arti å se at det er flere fra "området" Frideborg, du er den første som jeg har sett herfra - koselig:)) (Har selv bodd i Asker noen år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...