Gå til innhold

Hvor er du fra?


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Synes det er litt hyggelig å høre hvor folk er ifra, og hvem de er, her inne, så kanskje man klarer å få til et treff etterhvert også :)

 

Jeg er 24 år fra Oslo, gift, med 1 barn fra før født juli 06 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 28 år, bor i Rælingen utenfor Oslo, gift, har en datter født i november- 06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor nå på hadeland, men egentlig fra hamar. Er forlovet med min samboer som også er 24. Vi har en sønn sammen som kom til i oktober 07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg er 21 år, fra Oslo. Vet dessverre ikke om jeg skal kalle meg alenemor eller ikke, da barnefar er redd for graviditeten.

Har ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herby88

 

leit å høre det altså.. jeg har en samboer og barn fra før med ham, å han er veldig skeptisk, har ikke fått noe aksept på å ha en til.. men vi visste jo begge va vi gjorde da vi hadde samleie så det så fint heter.

Man er to om det, å man må være voksen nokk til å skjønne at dette ikke er noe man bare kan løpe fra ! fedrene har også et ansvar !!

 

Både jeg og samboeren min var klar over at jeg kunne bli gravid igjen, å vi tenkte "skjer det så skjer det" å nå har det jo skjedd, å han sier at han ikke vil ha fler akkurat nå, så da sa jeg til ham at det er greit at du kjøper deg en sofa, kommer hjem å angrer på at du kjøpte den å ber om å bytte. men sånn funker ikke dette.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok abort med hans unge for 2 år siden, og har angret hver dag siden. Mye derfor jeg nå er så bestemt på at jeg skal fullføre svangerskapet. Jeg går på p-piller, så vi har jo brukt beskyttelse. Men som alle vet, de er ikke 110% sikre, det er alltid en risiko.

 

Han får ta sin tid til å tenke, så må jeg bare være sterk i mellomtiden:-)

 

Dersom man har ubeskyttet sex, så kan samboern din egentlig takke seg selv. En mann vet ikke hvordan det er å ta abort, veldig enkelt for dem og be oss fjerne det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor på Rena og har samboer og 2 barn , gutt 7 år og jente 5 år!

Gleder meg stort over endelig å være gravid med nr. 3 etter lang prøvetid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ni ser på mitt språk är jag från Sverige, men har bott i Stavanger i litt mer enn 1 år. Vackert land, Norge!

 

Detta är första gången jag är gravid, så spännande, gick så fort;). Gifte mig i september!

 

Håller med om att det är spännande att veta var alla i klubben bor, för att kanske hitta på något senare;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 25 år og bor i sandnes, men kommer fra sunnhordaland=)

Vert samboer med min forlåvede i 6år, og dette er våres første og svært etterlengtede=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...