Gå til innhold

Hvor er du fra?

kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Herby88

leit å høre det altså.. jeg har en samboer og barn fra før med ham, å han er veldig skeptisk, har ikke fått noe aksept på å ha en til.. men vi visste jo begge va vi gjorde da vi hadde samleie så det så fint heter.

Man er to om det, å man må være voksen nokk til å skjønne at dette ikke er noe man bare kan løpe fra ! fedrene har også et ansvar !!

Både jeg og samboeren min var klar over at jeg kunne bli gravid igjen, å vi tenkte "skjer det så skjer det" å nå har det jo skjedd, å han sier at han ikke vil ha fler akkurat nå, så da sa jeg til ham at det er greit at du kjøper deg en sofa, kommer hjem å angrer på at du kjøpte den å ber om å bytte. men sånn funker ikke dette.. hehe

Jeg tok abort med hans unge for 2 år siden, og har angret hver dag siden. Mye derfor jeg nå er så bestemt på at jeg skal fullføre svangerskapet. Jeg går på p-piller, så vi har jo brukt beskyttelse. Men som alle vet, de er ikke 110% sikre, det er alltid en risiko.

Han får ta sin tid til å tenke, så må jeg bare være sterk i mellomtiden:-)

Dersom man har ubeskyttet sex, så kan samboern din egentlig takke seg selv. En mann vet ikke hvordan det er å ta abort, veldig enkelt for dem og be oss fjerne det..

Som ni ser på mitt språk är jag från Sverige, men har bott i Stavanger i litt mer enn 1 år. Vackert land, Norge!

Detta är första gången jag är gravid, så spännande, gick så fort;). Gifte mig i september!

Håller med om att det är spännande att veta var alla i klubben bor, för att kanske hitta på något senare;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...