Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da foreslår jeg at du tar med deg pikkpakket ditt og forlater oss umiddelbart. Deg har vi ikke bruk for.

Mitt innlegg var faktisk ment som en støtteerklæring til sosialdemokratene og et stikk til USA/Israel-elskende Frp-stemmende tullinger som deg. Vi bor i verdens beste land. At det er lite forandrer ikke saken. En av grunnene til at samfunnet vårt er så stabilt og godt, er at vi har et regelverk tuftet på fornuft og folkeskikk. Vi ønsker ikke at enkeltindividet skal kunne ture frem og skaffe egen lykke på bekostning av andre. Vi ønsker at hensynet til fellesskapet skal gå foran. Ønsker du å stikke nesa di fram, mens du tråkker naboen ned i søla får du gjøre det et annet sted i verden.....der de har så god melk kanskje? (som om det skulle bety noe...)

 

Som sagt, bare reis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal vi egentlig med barn, anonym 21:14?

 

 

Hun har jo sagt hun ville ha 1 barn til. Altså ønsket hun seg 7, og deretter STOPP.

 

 

Sånn ble det ikke.

 

 

Ja, dama er noe for seg selv. Men barna er kommet til verden, og hun vil jo, som alle oss andre mødre, ta seg av sine egne barn.

Jeg tipper hun får millioner av dollar for å stå fram,l og kan bruke dette til å leie inn barnevakter til de er store.

 

Håper det går bra med barneflokken hennes.

 

De har iallefall samme pappa.

Skrevet

ja.... men ser ikke helt hvorfor det skulle endre noe. Tvert om faktisk.

Skrevet

Trangsynt du er, da!

 

Så fordi DU ikke klarer å ta deg av flere barn, tror du at ingen andre i hele verden klarer det?

 

 

Stakkars deg.

Skrevet

Greia er jo at folk ikke stiller seg bak henne, men kritiserer hensiktene hennes. Hun mister nok de barna.

Skrevet

Jeg dømmer denne dama ja. Det levner det vel ingen tvil om.

Og er på ingen måte perfekt selv;)

Skrevet

Takk. Jeg reiser ofte. Og stemte ikke Frp. Men reiser mer enn gjerne til Israel. Der har jeg ikke vært enda. Tar også gjerne turen til Palestina. Håper på fred der.

 

Norge er forresten IKKE verdens beste land. Hvor har du det fra?

Ta av deg topplua. Den sitter veldig hardt fast på deg.

 

 

 

 

Skrevet

Jeg tror ganske sikkert at hun er en like god mamma for alle sine 14 barn, så selvfølgelig kan man være en god mor for fjorten barn. Men det krever at man får hjelp. Og det får hun jo.

 

Hun kan ha vært like mye uviten som egoistisk. Det er litt drastisk å trekke den slutningen, synes du ikke? Jeg vil heller tro at hun ikke var klar over hva hun gikk til. Noe hun selv også sier.

Skrevet

Jeg tror ikke, jeg vet. Det er rett og slett ikke mulig. Bare tidsperspektivet i seg selv. Hvordan mener du at et mennekse skal kunne ha så mye tid til hver og enkelt av de 14 barna som barna fortjener?

 

Hvordan kan ett menneske følge opp 14 barn på en tilfredstillende måte?

Skrevet

Har hun ikke mistet dem nå, mister hun dem ikke.

Skrevet

Hun er iallefall ærlig. Hun sier det som det er.

 

Men jeg skjønner ikke at hun må sitte så mye i mobilen når hun steller ungene. En uting.

Skrevet

Det skal du få lov til å mene, men foreløpig har hun hvertfall klart seg helt fint.

Skrevet

husj, så på dette programmet selv. Hun virker ikke slem eller fæl, men bare veldig dum. Hun har en drømmende tankegang om at alt ordner seg uansett hva som skjer, uten å se på risikoene eller realitetene. Hun var dum som en påle når hun fikk satt inn 8 embryoer, men legen var en drittsekk som gjorde det! Han bør ALDRI få lov til å behandle et menneske igjen, ikke engang for et skrubbsår!

 

Forhåpentligvis tar hun til seg den hjelpa hun får uten å ha primadonna nykker. Jeg skjønner at hun reagerte på den nannyen som drev å tjatet om at barna hennes vill bli bortført osv, men å bli sinna fordi barna får søpplemat når hun har henda fulle med 8 babyer er å ikke se på det store bildet. Det er ikke verdens undergang om de store barna får chips og drakk brus en gang eller 2, men hun gjør en stor greie utav det uten å tenke på at det kan resultere i at nannyene blir lei og forsvinner. Hva gjør hun når alle blir borte og hun sitter med 8 prematurbabyer og 6 større barn alene? Hun har jo tydeligvis skyvet fra seg sin mor, og angels in waiting som prøvde å hjelpe henne i starten har fjernet seg fra situasjonen pga hennes oppførsel og handlinger.

 

Jeg håper for barnas skyld at hun får nok hjelp og at hun setter rpis på all hjelp hun får. Men helt ærlig tror jeg at dette kommer til å ende fryktelig galt og barna kommer til å bli splittet i forsterhjem og adopsjonshjem...

Skrevet

Det er jo et PR-stunt. Hun og denne legen har vel planlagt å dele pengene.

Skrevet

Jada, helt sikkert et PR-stunt smart-ass! For denne legen har fått så god publisitet nå at jobbene kastes etter ham og åttlingmammaen blir hyllet som en helgen i media!

Skrevet

Alt du vet, Småsporvinj. Jeg er imponert over deg.

Skrevet

Ja, du ser jo hva de naive bimerne over skriver. De har jo sympati med den gale dama.

Skrevet

Andre som har fått sekslinger o.l. i USA har mottat et vell av gaver slik at de ikke har utgifter på barna resten av livet, eks. gratis forbruk av bleier, minibusser, hus, barnemat, penger til utdannelse ferier, skjønnhetsoperasjoner m.m. Denne mamman hadde no også regnet med dette, men pga negativ omtale i media, har gavene uteblitt. Les denne så forstår du kanskje mer.

Skrevet

Island er nok ikke lenger best etter finanskrisen.

Tok detn fordi jeg syntes du trengte å lese nettopp den.

Skrevet

Det handler ikke bare om penger.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...