Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir faktisk provosert. Hun (og ingen andre heller) kan aldri i verden ta seg av 14 barn på en tilfredstillende måte.Når det gjelder denne mammaen så kan hun ikke ta seg av de første 6 heller. Jeg syns rett og slett det bare er fryktelig egoistisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og imens vi synser og synser om andre mødre, er det best vi beskuer vår egen navle først, kanskje?

Skrevet

Helt enig, det blir rett og slett egoistisk.. Og i tillegg uten en far i bildet.

Skrevet

når hun til og med selv sier at de 6 store barna er en fulltidsjobb, hvordan i H kunne hun da finne på dette, så utrolig egoistisk!!!

Skrevet

Jeg vet om en familie som tar seg av 18 barn på en tilfredsstillende måte. Duggar familien i USA.

http://www.duggarfamily.com/index.html

Bibelverset de postet på siden sin;

5 Stol på Herren av hele ditt hjerte,

og sett ikke lit til ditt vett!

6 Tenk på ham hvor du enn ferdes,

så gjør han dine stier jevne.

7 Vær ikke klok i egne øyne,

frykt Herren og hold deg fra det som er ondt!

Les dette, som en av naboene deres skriver om dem:

http://momuncommon.blogspot.com/2008/05/duggars-my-crazy-neighbors.html

Sitat: "I want everyone to know that I think these people are nuts, but they're happy nuts! They're good people. They really are... they're raising their kids in a way that makes them happy, and their kids seem happy enough with it too.."

Ikke tro at alle som har mange barn ikke klarer bragdene, bare fordi du ikke greier det selv, Småsporvinj!

Skrevet

Nei? Neivel.

Sta som et esel?

Eller ei gammel ku?

Skrevet

herregud da anonym...

vel... se på programmet om henne, les alt som har vært i mediene, les hennes egne uttalelser... hun har ikke jobb eller noe, 1,5år igjen av utdannelsen sin...

så langt klarer hun ikke bragdene sine skikkelig, kommer til å bli utbrent og det er barna som får lide pga hennes egoistiske handling.

Skrevet

Hehe, naboen hennes er ei artig dame.

"I will say though, Michelle... you and I need to be making a hair appointment. Seriously, I promise I'll make sure they don't do anything crazy to you, and I'll be great moral support... hey, I'll even watch a kid or 12 for you, but let's bring you up to speed. 1987 was great, really, but let it go. Ol Jimbo might even really like the change of pace... and it'd be a nice pregnant pick-me-up... a new look would do you some good! Plus, you can get a cute little cut and donate all of that hair to Locks of Love! Seriously, girl- call me"

Og det morsomme er jo at Michelle har blitt helt ny på håret det siste året!

(denne bloggen er vel fra i fjor?)

Skrevet

Anonyme som serverer bibelvers og påstår småsporvinj ikke greier å ta seg av barna sine, virker en smule ustabile....

Jeg kjenner jeg får litt fnatt av denne åttlingmoren når hun sitter i senga og halvparten av ungene hylgriner rundt henne og hun sitter og babler om hvor fint alt er. Stakkars unger - men det finnes unger som har det verre.

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor hun har 14 barn! Hva skal hun med dem alle sammen?

Skrevet

Jeg snakket ikke om 8-lingmoren, men om noen andre. Siden HI generaliserte og sier at ingen -INGEN- klarer å ta seg av så mange barn på en tilfredsstillende måte.

For jo, noen kan faktisk det.

Skrevet

Jeg har ikke sagt med et eneste ord at HI ikke greier å ta seg av barna sine.

Lær deg å lese.

Skrevet

Det er nettopp saker som dette fra det herlig liberale america som får meg til å elske sosialdemokratiet i Norge. Her har vi reguleringer. Folk kan ikke bare gjøre som de vil. En kvinne med 6 barn kan ikke få satt inn 8 egg ved ivf. Fulgte denne debatten noe da den var het i USA. Er det ikke slik at de mistenker henne for å gjre dette bare for å få konto full av veldedighetskroner? Hun skal vel også ha brukt en del av pegene på plastisk kirurgi for å ligne kona til Brad Pitt?

Skrevet

Ikke tro at alle som har mange barn ikke klarer bragdene, bare fordi du ikke greier det selv, Småsporvinj!

.................................

Det var svar på tiltale. Fordi hun mener ingen klarer å ta seg av så mange barn. HI har bare 2 barn selv, og klarer det sikkert helt utmerket. Men _mange barn_ greier hun ikke ta seg av, ettersom hun sier det hun sier.

Da må jeg få lov å si at det ER folk som klarer nettopp det.

Skrevet

"Ikke tro at alle som har mange barn ikke klarer bragdene, bare fordi du ikke greier det selv, Småsporvinj!"

Jeg leser fint jeg, klarer du å lese selv hva du har skrevet her? Du er jo dum som et brød, di religiøse drittfitte.

Skrevet

Hadde ikke klart 6 engang jeg, not by a long shot.

Når jeg snakker om å ta seg av på en tilfredsstillende måte så handler ikke det bare om å sørge for at de overlever. Barna skal opp og frem også

Skrevet

Norge i et nøtteskall: Røde nisseluer tredd langt nedover øynene på alle mann. Klarer ikke å se at det er enkelte ting i vårt eget land som er tragisk og rett og slett tilbakestående i forhold til mange andre land og folkeslag.

Er enig i at det er galskap å sette inn 8 egg. Men det er så typisk norsk å gå rundt å tro at vi er så forbasket mye bedre enn alle andre.

Og så er vi litt i underkant av 5 millioner innbyggere. Et bittelite knøttland med andre ord, med hodene høyt hevet over alle andre. Blir kvalm over mine egne landsmenn noen ganger. Æsj. Spyr av sånne holdninger. Norge er best, først, finest, vakrest i verden osv.

Jeg har reist mye etter at jeg ble voksen, og har funnet ut at det er steder i verden hvor både vannet og melka er 100 ganger bedre enn hjemme i mitt eget land. Og naturen 1000 ganger vakrere.

Men når vi sitter på vårt eget berg og bare ser på navlen vår, er det vel ikke så rart det blir sånne holdninger.

Look to Norway. Og lær. Her er vi best i alt. Nemmeligen.

Not.

Skrevet

Fordi hun ikke greier å ha mange barn selv.

Er du trang imellom øra?

Forstår du ikke det? Jeg skjønte det godt.

Å kalle noen du ikke kjenner et kjønnsorgan var jo voksent gjort.

Da leser jeg mye heller bibelvers!

Skrevet

De bruker selvsagt ikke så mye tid på internet, HI.

Skrevet

Jeg syns nå det er verre med folk som anklager henne for å være barnemishandler. Og hvorfor spekulere så grådig i hvorfor hun ville få 14 barn? Etter hva jeg har sett av henne virker hun som en god mor.

Skrevet

Og jeg synes du blir mer og mer dømmende i innleggene dine, Småsporvinj gjeng på tryne.

Lever opp til nicket ditt, du. Går på trynet oftere og oftere.

Tenk over det litt. Du dømmer folk gang på gang. Er du så veldig perfekt selv? Egentlig?

Skrevet

Og det er en ærlig sak! Men du må huske på at de er ikke bittesmå hele tiden. Barna vokser. Og blir større.

Skrevet

Man kan ikke være en god mor for 14 barn. Ingen kan det, selv ikke selve definisjonen på supermamma.

Hvorfor hun fikk 14 barn er irrelevant, for det er like egoistisk uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...