Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 5. november 2009 #151 Skrevet 5. november 2009 hei...skriver under alt over her.. MK73...det var trist å lese...usj...det var jo så mange gode resultat her... Vondt når man får dette resultatet...huff... Lykke til med vei en og/eller to :-)
luna+gravid Skrevet 5. november 2009 #152 Skrevet 5. november 2009 Positivt svar på grav test idag, og 187 i hcg målt på blodprøve idag. Veldig bra ifølge klinikken, så jeg er overlykkelig!!!!!!!!!!Endelig!!!!!! Men har mistet 3 x, så er samtidig pisseredd!!!!!!!! Har ultralyd om 3 uker for å se hvordan d står til. Beklager for dere som ikka har fått pos svar denne gang, men det går skal dere se. hae selv prøvd 6x, mistet 3, så vet hvordqan det er.........
Astra71 - tvillingmor Skrevet 5. november 2009 #153 Skrevet 5. november 2009 Gratulerer så mye til deg, eliza68! Og MK73, kjære venn....dette var triste nyheter. Jeg har tenkt sånn på deg hele uka, og vært spent på dine vegne i dag. Jeg håpet så veldig.. Samtidig har jeg jo selv kjent litt på hvordan det er å være i adopsjonsprosessen de siste månedene, og jeg må si at for meg fremstår det som et fullverdig alternativ. Man må igjennom en hel liten prosess for å nå dit, men det går egentlig av seg selv når man bare kommer i gang. Ellers ligger du vel ett forsøk bak meg? Så hvis dere orker flere forsøk, kan du jo ha i bakhodet at jeg lyktes på det 8..(ihvertfall slik det ser ut så langt). Du må ha masse lykke til, uansett hva dere måtte velge. Husk, dere kommer til å ende opp med et eget barn til slutt. Stor klem fra meg
MK73 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #154 Skrevet 5. november 2009 Gratulerer så mye, eliza68! Kos deg med spiren :-) Tusen takk til alle for gode ord. Jeg et ikke hva som er det riktige veien videre for oss, og dessverre har nok samboeren og jeg litt forskjellig oppfatning om hva som er det beste alternativet akkurat nå - men vi får se etterhvert.
Frid78 Skrevet 5. november 2009 #155 Skrevet 5. november 2009 Gratulerer så mye til deg eliza68!=)Håper du klarer å nyte graviditeten,og fokusere på det som er nå,og ikke det som har vært! Masse lykke til med spiren din!=) Å kjære MK! Det var utrolig trist å høre!Jeg har tenkt så på deg i dag,og håpet så at det ville være deres tur nå!Hvordan går det med deg? Det er vel et vanskelig valg dere skal ta nå ja...lykke til! Håper du klarer å ta vare på deg selv midt oppi alt jaget! Føler du at du har mot på flere forsøk? Det viktigste er at du får bli mamma til slutt,om det er på den ene eller andre måten!Tror det vil være en ekstra berikelse når det endelig skjer for oss som strever,og ikke kan ta det for gitt! Ønsker deg masse lykke til videre!Håper det går freit med deg!
MK73 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #156 Skrevet 5. november 2009 Tusen takk for omtanken, Sara. Tja.. idag er jeg glad for at jeg testet negativt mandag, for uten det ville sjokket vært mye større idag (spesielt siden mensen enda ikke er her på ordentlig, har bare hatt små, små blødninger siden mandag). Ja, jeg orker nok flere forsøk. Men jeg er ikke sikker på at samboeren er klar for det... eller jeg vet at det ikke er det han ønsker mest nå, han vil gjerne over på adopsjon. Jeg kommer nok ovenpå igjen om en stund.
MammaHåpet Skrevet 5. november 2009 #157 Skrevet 5. november 2009 MK73.. har tenkt på deg i dag, og ble veldig lei meg nå. uff det finns ingen mening, kjennes det som,ingen rettferdighet, når det går sånn. Uff, ville så gjerne gitt deg en stor, lang, og varm klem nå. jeg finner ikke ord, men dette var velidg trist og synd. Jeg håper dere likevel finner en vei videre, hvilken vei det enn blir. Kommer til å savne deg her inne. Du er min favoritt!!! Tusen trösteklemmer og varme tanker fra meg...
luna+gravid Skrevet 7. november 2009 #158 Skrevet 7. november 2009 Tusen takk for lykkeønskninger alle dere!Kjempeviktig at vi kan støtte hverandre gjennom disse belastningene! Fikk en nedtur i går når min gynekolog mente 187 målt i hcg ikke var så veldig bra-mens klinikken mente det var bra!Blir helt forvirret! Noen som har peilign på hva hormonnivået på hcg skal være på dag 14? MK73; føler med deg. dette var synd og urettferdig. Jeg ønsker deg all mulig lykke til videre, uansett hvilke valg dere tar!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 7. november 2009 #159 Skrevet 7. november 2009 MK73: Sender over maaaaange varme klemmer til deg nå. For dette var trist :-( Håper du og mannen din finner ut veien videre sammen, Ta vare på deg selv. Tenker på deg. Klem
Millamolly Skrevet 7. november 2009 #160 Skrevet 7. november 2009 Eliza 68: Kanksje denne oversikten er til nytte mht hcg-verdi? Guideline to hCG levels during pregnancy: hCG levels in weeks from LMP (gestational age)* : 3 weeks LMP: 5 - 50 mIU/ml 4 weeks LMP: 5 - 426 mIU/ml 5 weeks LMP: 18 - 7,340 mIU/ml 6 weeks LMP: 1,080 - 56,500 mIU/ml 7 - 8 weeks LMP: 7, 650 - 229,000 mIU/ml 9 - 12 weeks LMP: 25,700 - 288,000 mIU/ml 13 - 16 weeks LMP: 13,300 - 254,000 mIU/ml 17 - 24 weeks LMP: 4,060 - 165,400 mIU/ml 25 - 40 weeks LMP: 3,640 - 117,000 mIU/ml Non-pregnant females: <5.0 mIU/ml Postmenopausal females: <9.5 mIU/ml
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 7. november 2009 #161 Skrevet 7. november 2009 eliza.... 187 på rd 14 er bra det! Jeg hadde 111 på rd 15 sist og det ble ei nydelig jente det..... Ikke bry deg ned gyn du.... han har tydeligvis ikke oversikten! Trist at det er flere som har testet negativt
luna+gravid Skrevet 8. november 2009 #162 Skrevet 8. november 2009 Tusen takk fro info Bjørnen collargol! Det var oppklarende! Lykke til alle som dessverre må prøve igjen, og alle gravide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå