Gå til innhold

Oppstart denne uken og/eller uttak uke 43?

Anbefalte innlegg

neida, jeg var der i 11 tia.

Har 3 på hver side, men ikke uttak før onsdag .)

Jeg så etter deg, satt ett par der, men kunne liksom ikke spørre om det var deg , thjiii hiii.

Fortsetter under...

Heisann!

Var til UL ptå fredag,og er på grensen til å være overstimulert.

Har så mye som 19 egg,men noen av dem er nok for store...tror jeg ...

Ble overstimulert sist,og fikk ut 24 egg,men bare to ble befrukta,og ingen satt.Håper på bedre resultat denne ganga!

Skal ha uttak på mandag,og da blir det vel insett på onsdag.

Ønsker dere masse lylle til!Håper virkelig at dere lykkes!!!=)

Annonse

Hei, Sara og Sarah :-)

Tusen takk for gode ønsker - dere er nå søte og snille! Det gjør godt for en noe mørbanket kropp (og sjel). God klemmer til dere også!

Uttaket gikk helt fint, men så var det jo som jeg sa til sykepleieren at jeg var litt bekymret idag; ikke på grunn av selve uttaket, men pga resultatet. Det ble de tre eggene som vi så på UL fredag - ingen umodne, bonusegg denne gangen, dessverre. Så da er jeg å¨"all time low" mhp antall egg.

Nå må vi bare håpe at det er ett eller helst to superegg blant de tre, og at befruktningsrate og riktig deling når en "all time high"... Blir skummelt å få telefon imorgen - det er en reell risiko for at det ikke blir innsetting på onsdag - men den sorgen har jeg ikke tenkt å ta på forskudd.

Så nå må vi bare vente - og DET er vi blitt gode til ;-)

I likhet med de fleste av dere andre.

Jeg vet det var flere som hadde uttak idag, hvordan gikk det med dere?

Åh, da skal jeg krysse fingrene for deg MK73!

Skal se det er 3 gullegg du har fått :)

Jeg hører ikke til uke 43, men 44. Det var meg du så på klinikken da du kikket etter Bøørn :) (med litt flere ø´er kanskje. hihi)

Tvi, tvi!

Hei hei MK73!

Krysser fingre og tær for at eggene er superbra,og at alt skal klaffe,

og at du skal nyte en stor mage når sommeren kommer!=)

Synes jo det er din tur nå etter så lang tid!

Det skulle være utrolig uflaks hvis ikke ett av dem blir bra!

Jeg fikk ut ganske mange egg i dag,og det er nesten så jeg får dårlig

samvittighet....det kunne jo ha vært litt mere jevnt fordelt...

er redd jeg ha dårlig kvalitet på eggene siden det var så få som ble befruktet sist,men det er jo bare det ene riktige egget som skal til!

Blir spennende for deg i morra...håper du får en positiv telefon!

klemmer fra

Annonse

Ja, lykke til, babysoon!

Fikk beskjed idag om at to av eggene var befruktet og så foreløpig fine ut. Så nå krysser jeg fingrene for at ett eller helst begge fortsatt er fine i morgen formiddag - for da blir det innsetting.

Dessuten, Sara90, jeg setter pris på tanken, men selvsagt skal man ikke ha dårlig samvittighet for å få ut flere egg :-)

Takk, du er snill, og det varmer!

Samtidig som at jeg gjerne vil ha gullungen selv så vil jeg jo at alle dere andre skal bli gravide og føde fort som svint!! Tomt inne på ass.befr!! Det hadde vært noe ;-)

For å snakke for meg selv, så kan jeg si at å gå gjennom det jeg og samboeren gjør/har gjort på dette området - det unner jeg ingen, ikke min verste fiende. Jeg vil slett ikke at andre skal måtte oppleve dette, og de som gjør det vil jeg gjerne skal gjøre det kortest mulig.

Kanskje er jeg heldig, for jeg klarer fortsatt å glede meg på andres vegne - selv de som blir gravide av å legge sammen hverandre undertøy ;-)

..det betyr ikke at jeg ikke blir oppgitt og synes livet er %#%¤&% urettferdig, men det SISTE jeg vil er jo å bli en bitter kjerring.

Nå. Det var kveldens hjertesukk.

Jeg håper på MANGE store mager til sommeren!

Hei hei Mk73!=)

Så fantastisk bra!=)Jeg er så glad på dine vegne!=)

Det var gode nyheter det!

Jeg endte tilsutt opp med et stort og flott firdelt egg i magen,og to på frys!=)

Men det er vel flere som har satt inn i dag!

Hvordan går det med dere?

Da er jeg også ruger :o)

Fikk satt inn et perfekt egg i dag visstnok.. Fikk ikke vite hvor mye det hadde delt seg, de sa bare at det var perfekt..

Syns innsettingen var VONDT!! kan det ha med at jeg har bakovervendt livmor? De styrte litt for å få egget på plass..

Ble bare 1 bra egg på oss.. Så da får vi håpe at det var gullegget som ble satt inn i dag! Og at vi ikke har bruk for noen på frys!! ;o)

Sara90: Så flott! Nå blir det to spennende uker fremover.

Natta...: Gratulerer som ruger. Litt spesielt, ikke sant? Jeg pleier å kose meg litt ekstra i rugetida, og tenker at jeg er gravid inntil det motsatt er bevist. Det motvirker engstelsen og spenningen litt.

Du var nok uheldig med innsettingen. Jeg har også bakovervendt livmor, og har hatt syv innsettinger nå - seks ganger har det vært helt problemfritt, en gang var det ubehagelig, men jeg vil ikke si "vondt".

Fikk du beskjed om å drikke mest mulig før innsettingen? Det er ekstra viktig for oss som har bakovervendt livmor, for å gjøre innsettingen så enkel som mulig. Den ene gangen det var litt problematisk for meg var det rett og slett en uerfaren lege som ikke helt hadde "teken" på det - da hun hentet en mer erfaren lege så var det gjort, smertefritt, på omtrent ett minutt. Kanskje din lege ikke var den mest erfarne?

Du vet, ett egg er nok! Vi satser på at det var gullegget!!

Åh, så spennende! Gratulerer alle sammen med innsettinga :)

Så flott at begge eggene dine delte seg som de skulle, MK73. Jeg skal heie på deg :)

Ja, jeg satt ved døra ved sykepleierne. Men jeg visst jo ikke da at det var deg da :) Det leste jeg her i etterkant! Verden er ikke så stor :)

Tvi, tvi alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...