Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #51 Skrevet 21. september 2009 Jeg er 19 år og har ei lita på 8 mnd, har vert ute noen ganger men da har det vert nære venner som har feirt bursdagen sin da har jeg hatt barnevakt.. men eller har jeg ikke noe behov for og gå ut. jeg trivs best hjemme sammen med jenta mi og mannen:) Jeg går ut kun om jeg blir invitert på fest av nære venner og det er noe som høres kjekt ut;) Har hatt en kveld hvor vi bare var hjemme, men da var det foreldrenne mine som spurte om de kunne ha henne hos seg(de hadde da vert på ferie i 3 uker så hadde ikke sett henne på 3 uker.)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 21. september 2009 #52 Skrevet 21. september 2009 Vi har hatt barnevakt 2 kvelder, men aldri hatt noen til å passe ham over natta. Har jo pass når vi jobber, men ellers har vi minien for oss selv som snart er ett år;) MEN det anefales på det sterkeste å ha litt barnevakt og, for barnets skyld;) De skal jo vennes til andre også. MEN alt med måte;)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #53 Skrevet 21. september 2009 flere som følte seg truffet ja... vi har bare hatt barnevakt når vi har måttet pusset opp, og det har vært umulig å ha barna i hus. godt med besteforeldre som stiller opp, men hadde aldri bedt de om å være barnevakt hvis det ikke var noe viktig, og jeg bare skulle ha sittet hjemme og drukket vin!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #55 Skrevet 21. september 2009 Ja, det er herlig, er det ikke? Tenk å bare ha benyttet seg av barnevakt når en har pusset opp! Blir ikke edlere enn det... Djiiizez...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #56 Skrevet 21. september 2009 kall meg edel hvis du vil! gjør ikke meg noe.. men må man så må man. vil heller ha et ordentlig hus med godt innemiljø for barna sin del, enn å prioritere drikking og samvær på kveldene med andre voksne. men det er min sak. velger du å drikke istedenfor, så deg om det. noen som droppet norsktimene foressten?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #57 Skrevet 21. september 2009 Morsomt når noen skal rette på andres feil, når de selv ikke kan skrive riktig. Foressten???
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #58 Skrevet 21. september 2009 heller skrivefeil enn med vilje å bruke ordet djizezz i en setning. hvis jeg kan velge mellom slurvete eller dum, så velger jeg helt klart det første!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #59 Skrevet 21. september 2009 HI, synes innlegget ditt virker litt sånn "vi er bare 20 år, men se så flinke foreldre vi er". Tror gutten kan ha godt av å få overnatte hos besteforeldre en gang i blant, og ikke minst kan dere som par ha godt av å komme dere litt ut bare dere to. På kino, spise middag eller noe.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #60 Skrevet 21. september 2009 Hvorfor kan ikke HI være glad for at de har vært tilstede de første 8 mnd av babyen sin sitt liv? Dere får det til å høres ut som en dødssynd. Hun fraskriver jo ikke det at de kommer til å ha barnevakt i framtiden når de føler seg klar for det, og behovet medler seg. Poenget hennes er jo at hun er stolt over at de klarer seg bra som foreldre, ikke har behov for å dra ut å feste som andre jevnaldrede og trives best sammen med barnet sitt. Det må da gå an å være stolt over det som førstegangsmor i ung alder, uten at dere skal prøve å vri og vende om det til det høres ut som om de nesten har gjort noe kriminelt?
Winterlady Skrevet 21. september 2009 #61 Skrevet 21. september 2009 Tror barnet har det best når mor og far føler de selv har det bra. Enten det betyr at mor og far har barnevakt og tar seg en tur på byen når barnet er 6 uker, eller trives selv best hjemme .
MissBenz Skrevet 21. september 2009 #62 Skrevet 21. september 2009 Hva med når du har vært eller kanskje skal til frisøren, gynekologen, møte+++ Skal du alltid ha med ungen? Han blir vel mer og mer aktiv etterhvert også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå